Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Even geen Porsche (Volvo-adepten onder elkaar)

20 jul 2010 22:07

Prima dan, wat betreft koopcontract :)

20 jul 2010 22:29

Sigrid schreef:Afbeelding Voor te veel reuring gezorgd :oops:

Ach. Noorwegen. India. Bangladesh. Ik ben op veel plaatsen niet welkom... :evil:

Afbeelding Afbeelding

En deze stond op een afwerkplek bij de Piet Hein tunnel. Helaas... :^:

Afbeelding

Alleen bij de hippies mag ik nog komen...

Afbeelding

20 jul 2010 22:58

:lol:

20 jul 2010 23:26

Gefeliciteerd met de aankoop Harald, Volvo is ook een zwak van mij, genieten met dit weer :!:
En gewoon zo nu en dan meerijden in een echte porsche, dan hou je het gevoel en de aansluiting bij de club in stand :wink:

21 jul 2010 17:42

Deze is misschien ook wel van toepassing. :wink:
Afbeelding

21 jul 2010 18:09

haha een volvo cabrio. nou jurgen nog in een citroen bx turbo. nou ja iedere sjaak zijn eigen smaak :roll:

21 jul 2010 19:03

wolf schreef:haha een volvo cabrio. nou jurgen nog in een citroen bx turbo. nou ja iedere sjaak zijn eigen smaak :roll:

En wie betaalt, bepaalt, laten we ook dat niet vergeten :wink:

21 jul 2010 19:51

Meeste commentaar komt van mensen die nog nooit in een moderne Volvo gereden hebben.... Ik kan mijn zwarte T-5R een keer meenemen naar de tunnelrun, dan vergaat het menige Porsche slecht.... qua geluid (zo'n 5 pitter met rvs sportuitlaat klinkt nu eenmaal geil) én prestaties.... :mrgreen:

Maar m'n GT3 is nog altijd iets sneller hoor....

21 jul 2010 20:11

Goed plan, kom ik met mijn groene T-5R :)

21 jul 2010 20:29

erwin996 schreef:
En wie betaalt, bepaalt, laten we ook dat niet vergeten :wink:

Dat klopt,......maar je kunt ook te ver gaan.

.

22 jul 2010 12:53

Klant minder :popcorn:

Voor de welkomstfoto heb ik ook gezorgd hoor :!:
Afbeelding

22 jul 2010 12:56

Zo, dan kan ik behalve in Limburg gelukkig ook nog ergens in Scandinavie terecht... 8)

Afbeelding

22 jul 2010 17:03

Zoek je trouwens nog een leuke ho(o)rn als claxon voor je cabrio, zo eentje waar je niet alleen zelf plezier van hebt:

Afbeelding

22 jul 2010 18:08

Bij Horn denk ik hier aan :mrgreen: No offence :lol:

:ba:

22 jul 2010 18:15

Mooie wagen Harald :thumleft: dus geen Porsche meer :bang:

Heb overigens afgelopen weekend ook met een Volvo proef gereden (XC90) maar ik vond deze toch redelijk dweilen/hangen ed... de jeep zou vervanging zijn voor de VW Passat W8 die we nu hebben.

Mijn keuze is uiteindelijk een VW Touareg geworden mede door het rij gedrag en mijn jaren rij-ervaring met VW en deze auto wordt geleverd door Pon volgende week :cheers: !
Heb nog even gekeken naar een Q7 maar dit was toch even te gek :shock: :bang:

22 jul 2010 20:28

waarom dan niet gekeken naar een XC60??

of was je op zoek naar een gebruikte auto?

vandaag kwam bij mij op het werk de nieuwe volvo S60 binnen.

toch wel een mooie auto :drive:

22 jul 2010 21:46

Dimitri-Turbo schreef:
Heb overigens afgelopen weekend ook met een Volvo proef gereden (XC90) maar ik vond deze toch redelijk dweilen/hangen ed...

Ook een keer mee gereden. Is gewoon een gevaarlijke auto. Slaat zonder problemen om...

BMW dealer vertelde me dat bij de dealerintro van de X5 in Spanje ook een KJN, Touareg en XC90 aanwezig waren als vergelijking. Met de XC90 was dit bijna daadwerkelijk gebeurd ondanks waarschuwingen van de staf uit Munchen...

22 jul 2010 21:51

Ja, het wemelt van de omgevallen XC90's..... de kranten staan er bol van :roll:

22 jul 2010 22:47

xc90's niet. xc70 gisteren nog in de telegraaf. nederlands gezin stapt min-of-meer ongedeerd (krasjes en builen) uit... :shock:

Afbeelding

google eens op roll over of omval ongelukken met de xc90 - ik kom ze niet tegen. gezien de veiligheidsnaam die volvo heeft op te houden zeg ik: broodje aap.

22 jul 2010 23:22

sportwagon schreef:
Dimitri-Turbo schreef:Heb overigens afgelopen weekend ook met een Volvo proef gereden (XC90) maar ik vond deze toch redelijk dweilen/hangen ed...

Ook een keer mee gereden. Is gewoon een gevaarlijke auto. Slaat zonder problemen om...

BMW dealer vertelde me dat bij de dealerintro van de X5 in Spanje ook een KJN, Touareg en XC90 aanwezig waren als vergelijking. Met de XC90 was dit bijna daadwerkelijk gebeurd ondanks waarschuwingen van de staf uit Munchen...

Nóg een bijval en we gaan wellicht nog denken dat het waar is en het geloven ook?
Nooit eerder over gehoord of gelezen en herken het genoemde weggedrag ook niet. Nee, ik heb zelf geen XC90 en hoef mijn aanschaf dus ook niet te verdedigen ;), maar heb er wel mee gereden.

23 jul 2010 7:05

horn schreef:xc90's niet. xc70 gisteren nog in de telegraaf. nederlands gezin stapt min-of-meer ongedeerd (krasjes en builen) uit... :shock:

Afbeelding

google eens op roll over of omval ongelukken met de xc90 - ik kom ze niet tegen. gezien de veiligheidsnaam die volvo heeft op te houden zeg ik: broodje aap.

En dan te bedenken dat die 50 meter naar beneden is gevallen :shock:

23 jul 2010 7:08

Rodger that! schreef:Ben geen volvo kenner....is dit er een :?:

Zoja , goede keus Harrald :mrgreen: Alleen die remmen :wink:

Was al geplaatst :mrgreen: Dus het was er wel een :popcorn:

Op deze foto heeft hij 2 thuiskomertjes :wink:

23 jul 2010 7:11

Heb ook een proefrit gemaakt met de XC90. 1 van de weinige auto's waar m'n stiefdochter niet misselijk in werd. In de XC60 daarentegen weer wel (al na 2 km).
Had niet het idee dat de auto zodanig hoog op de wielen stond dat hij de elandproef niet zou doorkomen.

23 jul 2010 7:51

-bassie- schreef:En dan te bedenken dat die 50 meter naar beneden is gevallen :shock:

Dat schijnt overigens Telegraaf berichtgeving te zijn. De auto zou van een glooiende helling gerold zijn met een hoogteverschil van 15 meter over een lengte van 50 meter... Toch weer wat anders dan 50 meter diep in een ravijn duiken... :shock:

@ Rodger - fotootje is een beetje slecht geknipt en geplakt :idea:

23 jul 2010 12:18

Wat een onprettig verloop van de after-market toestand... erg spijtig.

Maar wel gefeliciteerd met de aankoop van je OvloV! Niks mis mee toch? Rik Felderhof chauffeert er ook mee door de Provence!
Plaats een reactie