25 jan 2013 23:51
Cazzo Super Veloce schreef:
Tot je bij het stoplicht naast een M5 staat (met zn nep versterkte uitlaatgeluid op de speakers) en hem vervolgens gewoon ff zoek rijdt
25 jan 2013 23:59
26 jan 2013 0:28
Cazzo Super Veloce schreef:@ Dobbelsteentje; misschien iets kritischer zijn op "wat iedereen weet" en dan zelf een mening vormen in plaats van achter de meute aan jippie.
26 jan 2013 0:53
Wie praat er nu met de rest mee????? Een M5 heeft inderdaad een versterkt uitlaatgeluid door de speakers... Echter, extern klinkt de auto toch net wat anders als een FiskerCazzo Super Veloce schreef:Tot je bij het stoplicht naast een M5 staat (met zn nep versterkte uitlaatgeluid op de speakers) en hem vervolgens gewoon ff zoek rijdt
26 jan 2013 1:03
26 jan 2013 1:08
26 jan 2013 2:25
Cazzo Super Veloce schreef:@ Devils Son; volgens mij is het hoogste bijtellings% al lang 25%, is toch niet verhoogd?
26 jan 2013 7:42
26 jan 2013 11:49
Ewout schreef:Cazzo Super Veloce schreef:@ Devils Son; volgens mij is het hoogste bijtellings% al lang 25%, is toch niet verhoogd?
35% over de dagwaarde van de auto (als deze ouder is dan 15 jaar).
En door een oude auto op te rijden ben ik met mijn 322PK/512Nm nog milieubewust bezig ook![]()
Ik ga gauw nog wat extra aandelen Shell aanschaffen
26 jan 2013 12:01
Cazzo Super Veloce schreef:@Devils, dat van de CO2 zijn de onderzoekers van de universiteit van Trondheim in ieder geval niet met je eens, lees:
http://www.lowcvp.org.uk/assets/reports ... Report.pdf
@ Pascal en Devils; ff goed lezen, ik heb niet gezegd dat de Fisker sneller is dan de M5, dat is de Tesla.
26 jan 2013 12:05
26 jan 2013 12:12
Devils son schreef:Cazzo Super Veloce schreef:@Devils, dat van de CO2 zijn de onderzoekers van de universiteit van Trondheim in ieder geval niet met je eens, lees:
http://www.lowcvp.org.uk/assets/reports ... Report.pdf
De link doet het niet...@ Pascal en Devils; ff goed lezen, ik heb niet gezegd dat de Fisker sneller is dan de M5, dat is de Tesla.
Ik denk dat jij beter moet lezen. Je reageerde op een opmerking over de Fisker en je had het niet over een Tesla.
26 jan 2013 12:17
26 jan 2013 12:34
26 jan 2013 12:45
Ah, dat was niet geheel duidelijk (understatement), enne, jammer dat je niet reageert op de rest van mijn bericht... Maar dat was te verwachtenCazzo Super Veloce schreef:@ Pascal en Devils; ff goed lezen, ik heb niet gezegd dat de Fisker sneller is dan de M5, dat is de Tesla.
26 jan 2013 12:50
Cazzo Super Veloce schreef:
FF bij Rob Herfst kijken dan, bovenste linkje.
Topic gaat over Fisker en Tesla, ik heb nog geen keuze gemaakt dus ik ga uit van beide mogelijkheden.
Blijft overeind dat de Tesla sneller is op de sprint dan een M5 en waarschijnlijk ook dan een RS6.
26 jan 2013 12:53
26 jan 2013 13:05
Pascal schreef:Oe, dat vroeg ik me nog af ja, waarschijnlijk naïef, maar ze geven bij die elektrische auto's een actieradius op. Buiten factoren zoals het weer nu, hoeveel invloed heeft "de rechtervoet" op die actieradius?
26 jan 2013 13:14
Devils son schreef:Pascal schreef:Oe, dat vroeg ik me nog af ja, waarschijnlijk naïef, maar ze geven bij die elektrische auto's een actieradius op. Buiten factoren zoals het weer nu, hoeveel invloed heeft "de rechtervoet" op die actieradius?
Top Gear heeft dat getest. Dramatisch... Ik geloof dat ze op het Top Gear Circuit niet eens twee keer rond kwamen. Gas geven in de polder zou iets van 40 km actieradius geven.
26 jan 2013 13:19
Pascal schreef:Oe, dat vroeg ik me nog af ja, waarschijnlijk naïef, maar ze geven bij die elektrische auto's een actieradius op. Buiten factoren zoals het weer nu, hoeveel invloed heeft "de rechtervoet" op die actieradius?
26 jan 2013 13:23
Cazzo Super Veloce schreef:
Met een...
26 jan 2013 13:26
Cazzo Super Veloce schreef:Aantal dagen dat ik 500+km/dag rijd buiten vakanties zijn op 1 hand te tellen.
26 jan 2013 13:28
26 jan 2013 13:29
26 jan 2013 13:40