Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: "zijn woord tegen het mijne" - politieman

26 jan 2015 11:55

MS964 schreef:Als je het omdraait: waarom zou een agent iemand - zonder voorgeschiedenis dus ad random - bewust willen naaien met zo'n bekeuring? Ik geloof dat niet.

komt weinig buiten in de echte wereld zeker :bang:

26 jan 2015 12:06

Jij wel zeker he, in de grote boze buitenwereld waar allemaal hele gemene agentjes je proberen te naaien.

26 jan 2015 12:15

Voor alle duidelijkheid: de sfeer met beide agenten was er niet naar om te vermoeden dat ik bewust genaaid werd. Ik denk dat de betreffende agent echt gezien meende te hebben dat ik mijn gordel niet om had. Hij zat er gewoon naast.

26 jan 2015 12:27

Ja, grappig he, dat Calimero-complex van sommige forummers.

26 jan 2015 13:50

horn schreef: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik ben van veel beschuldigd, maar nog nooit van 'zonder omvang en gewicht' :^:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het was een grijze trui :lol:

LOL! :drive:

26 jan 2015 14:08

MS964 schreef:Snel omgedaan toen hij zag dat bromsnor 1 zat te kijken?

50 meter .. dat moet bromsnor 2 toch hebben gezien :?:

... met zegge 30 km/hr is die afstand toch af te leggen in 6 seconden.

Neem dan nog eens in rekening de reactie snelheid van Horn - na het mogelijk hebben kunnen zien van bromsnor 1 :popcorn:

26 jan 2015 14:16

Lijkt me ook nog wel iets dat je kunt aanvoeren. Gelet op Horn's voorkomen (sorry Harald :-) )zou het in 6 seconden een gordel omdoen in een Mini, tijdens het rijden, een prestatie zijn :mrgreen:

26 jan 2015 14:50

http://uitspraken.rechtspraak.nl/inzien ... 2013:11214

26 jan 2015 17:09

horn schreef:Voor alle duidelijkheid: de sfeer met beide agenten was er niet naar om te vermoeden dat ik bewust genaaid werd. Ik denk dat de betreffende agent echt gezien meende te hebben dat ik mijn gordel niet om had. Hij zat er gewoon naast.

Nou begrijp ik dat die agent het gezien heeft. Hij zat er nota bene gewoon naast. Je zegt het zelf!! Van dichterbij kun je het niet zien, toch?? :D

26 jan 2015 17:22

:lol: :lol: :lol:

Maar zonder gekheid, dat is wel balen.

Succes met de afhandeling, ik krijg gelukkig alleen maar waarschuwingen van de blauwe brigade :D

26 jan 2015 17:41

Black Betty schreef:http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBZWB:2013:11214

Kom er maar in Maarten

26 jan 2015 17:51

Gelukkig hebben we de beelden :mrgreen:

26 jan 2015 18:09

Die kerel van het filmpje reageert nog rustig moet ik zeggen. Rustiger dan de gemiddelde forummer denk ik ;-)

26 jan 2015 19:14

Als de agent het echt onmogelijk heeft kunnen zien maak je misschien een kans... Succes

26 jan 2015 20:19

Afbeelding

De hoeveelheid shit waar politiemensen dagelijks mee te maken hebben, welke buitensporig bejubeld worden op allerhande sociale media, en wat ervoor gezorgd heeft dat wat Snor meent te zien ook echt zo aangenomen wordt in de rechtbank. 't Zou niet mogen gebeuren, maar shit happens.

26 jan 2015 20:29

Life is too short to whine about €140 :salut:

26 jan 2015 23:18

Cazzo Super Veloce schreef:
Black Betty schreef:http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBZWB:2013:11214

Kom er maar in Maarten

Dit is echt uniek. Art 344 is daar heel duidelijk over:
Het bewijs dat de verdachte het telastegelegde feit heeft gepleegd, kan door den rechter worden aangenomen op het proces-verbaal van een opsporingsambtenaar.

26 jan 2015 23:41

MS964 schreef:Die kerel van het filmpje reageert nog rustig moet ik zeggen. Rustiger dan de gemiddelde forummer denk ik ;-)

Het is dat ie niet godmiljaar riep want anders zou ik bijna zweren dat het kabouter Wesley was. :lol:

27 jan 2015 1:45

Ook een keer zoiets gehad met een BOA(maar dan wat extremer). Na klachtenprocedure en meermaals over en weer contact gelijk gekregen. Vervolgens (ondertekend) geinformeerd wat er aan de betreffende ambtenaar is teruggekoppeld. Vakkundig nooit een reactie meer op gekregen.#handbovenhethoofdhouden #eerlijkeoverheid.

27 jan 2015 2:07

Cazzo Super Veloce schreef:Jij wel zeker he, in de grote boze buitenwereld waar allemaal hele gemene agentjes je proberen te naaien.

je gelooft zeker ook nog in sinterklaas?

27 jan 2015 6:57

Sinterklaas geeft kadootjes. Snorremansen nemen je geld af. Is niet te vergelijken man.

27 jan 2015 15:27

horn schreef:...dat ik mijn gordel niet om had. Hij zat er gewoon naast.

Aha, een bekentenis."Verdachte erkent op een publiek toegankelijk forum dat zijn gordel ernaast zat, waarmee het feit bewezen wordt geacht. Schuldig!"

27 jan 2015 16:21

redriver schreef:Life is too short to whine about €140 :salut:

Het leven is te kort om alles maar te pikken.... :popcorn:

27 jan 2015 16:36

Ach, mijn auto staat al 6 jaar op dezelfde plek geparkeerd met netjes een parkeervergunning op kenteken achter de voorruit. Heb wel eens een boete gehad omdat mijn parkeervergunning niet zichtbaar was. Dat klopt want het sneeuwde op dat moment. Bij het Gemeentehuis zagen ze gelukkig ook wel in dat ik niet om de 5 minuten naar buiten ga rennen om de sneeuw van mijn voorruit te vegen maar het feit dat dat niet in dat koppie van die parkeerwachter opkwam geeft al aan met wat voor mensen je soms te maken kunt hebben.

29 maart 2015 20:45

En Horn..... is het nog gelukt om de diender te overtuigen?
Plaats een reactie