Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Nieuwe DD: GTI of nie?

11 maart 2017 18:44

Golfjes kunnen mij niet zo bekoren maar die rode streep die doorloopt in de koplampen vind ik een supergave feature !
Congrats met je nieuwe DD :thumleft:

11 maart 2017 20:30

minics schreef:Gefeliciteerd, blijft toch mooi een GTI.... heb vroeger 2 stuks gehad, allebei type 1. Eerste uit 1978, laatste uit 1982. Open maar een GTI liefhebbers toppic, zal ik foto's plaatsen :wink:

Toch voor de 3 deurs gegaan? Ach, zal vast meevallen dat instappen naar achterbank.

Wijzigen topictitel is blijkbaar niet gelukt...

11 maart 2017 20:56

Mooie keus. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!

11 maart 2017 21:06

Gefeliciteerd, heel veel veilige en plezierige kilometers gewenst met deze leuke en mooie daily drive.

11 maart 2017 21:22

Targa Floriaan schreef:Wijzigen topictitel is blijkbaar niet gelukt...

Moet je in de eerste post doen. Ik heb hem voor je aangepast. :salut:

Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic

11 maart 2017 22:18

Haha dus toch een eigen topic. Leuk. Ik heb 3 GTI's gehad. In de jaren '70 en '80 was Paul Maaskant een van mijn maatjes in Driebergen. Hij kocht een GTI bij de dealer in Soest en na een half jaar kocht ik die van hem over. Het was de zwarte. Paul was in die tijd een begenadigd GTI Cupracer en reed later ook rally's.
Met de 2e GTI, een rode die ook van Paul was geweest ben ik nog als service equipe mee geweest met hem in de Tulpenrally.
De derde was de groene, niet van Paul geweest maar wel weer in Soest gekocht. Ook in Driebergen hebben we een aantal GTI's gehad in de onopvallende dienst. Man man wat waren dat geweldige autootjes. Zeker in die tijd. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

11 maart 2017 22:26

En dat was in de tijd dat je nog wel eens een afspraakje kon maken met de radar collega's in Driebergen voor een leuke foto............ Integer? Mwah. Dat woord bestond toen geloof ik nog niet. Leuk? Ja!!

Afbeelding

En gewoon voluit hè. Ruim 180 echt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

11 maart 2017 22:49

Rij sinds '84 Golf GTI. Inmiddels staat de 16e voor de deur ;-) fijne auto's, veel rijplezier. Daarnaast ondertussen ruim 15 jaar voorzitter van de GTI Club Holland.

Veel plezier met je witte Floriaan! Performance pakket er op? Kom maar langs bij de 1e GTI's & Coffee:

https://www.facebook.com/events/1503138 ... 15/?ti=icl

12 maart 2017 0:00

Ik ben al enige tijd opzoeken naar een Golf 1 gti, mocht iemand er eentje weten....

12 maart 2017 0:28

Gefeliciteerd!
En wit is 8)

Afbeelding
Afbeelding

12 maart 2017 0:30

@RuBoxS: Idd performance pakket. Verder panodak, dcc, xenon, leer, dynaudio, navi-pro, driving-mode en allerlei meer of minder zinvolle hulpkabouters. Waarom parkeerhulp in een GTI? Die parkeer je ofwel met een 180 graden draai in 1x in, of je zet m gewoon op de stoep :mrgreen:
Heeft de club ook mooie clubpetjes? ;-)

12 maart 2017 0:51

Ik denk alleen petjes met de klep aan de achterkant :ba: :ba: :D :D
Geintjuh!!!!

12 maart 2017 3:34

bjft schreef:En dat was in de tijd dat je nog wel eens een afspraakje kon maken met de radar collega's in Driebergen voor een leuke foto............ Integer? Mwah. Dat woord bestond toen geloof ik nog niet. Leuk? Ja!!

Afbeelding

En gewoon voluit hè. Ruim 180 echt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha, geweldig :cheers: :thumleft:

12 maart 2017 8:20

Prachtfoto! :thumleft:

12 maart 2017 9:56

Gefeliciteerd met je keuze; mooi hoor :thumleft:

Have fun :drive:

Mooie handgeschreven 'trajectcontrole'foto :mrgreen:

12 maart 2017 23:12

bjft schreef:Ik denk alleen petjes met de klep aan de achterkant :ba: :ba: :D :D
Geintjuh!!!!

Ja precies, die zoek ik :mrgreen:

14 maart 2017 16:32

Pfft, ff stress vandaag. M'n eigen verzekeraar accepteerde m niet (terwijl de site wel een premieberekening gaf :bang: ).
Had te maken met kg/kW verhouding.
Klacht ingediend (misleiding), maar men bleef erbij, ook geen coulance. Berekeningstool wordt wel aangepast, maar daar heb ik niets aan.
Gelukkig bood Independer een alternatief. Ongeveer even duur, geen gezeur over pk's, geen alarmeis. Pfew!

14 maart 2017 16:48

Je eigen verzekeraar accepteert je Porsche wel?

14 maart 2017 17:09

Nee, de Porsche is via Jos Targa verzekerd. Skoda via Ohra. GTI straks via FBTO. Lekkere mix. Maar goed, als ie maar verzekerd is.

14 maart 2017 17:46

Waarom laat je Jos ook niet de GTi regelen? Bevalt mij prima. Alles zit bij mij bij Jos

14 maart 2017 17:48

:lol: Wilde net hetzelfde schrijven.

14 maart 2017 17:54

Goed idee :idea: Ga ik nog even vragen.

EDIT: even berekening gemaakt via de site. Komt niet in de buurt van premie FBTO :(
Laatst bijgewerkt door Targa Floriaan op 14 maart 2017 17:58, in totaal 1 keer bewerkt.

14 maart 2017 17:54

Zoals belooft zou ik "m'n" oude Golfjes GTI posten als er een eigen Topic was:

1978 Mk1
Afbeelding

1982 Mk2
Afbeelding

Zeker de laatste foto is slecht, maar de enige die ik nog van 'm heb.....

14 maart 2017 18:10

Mijn GTI liefde komt van moeder's kant: zij had eerst een Golf 1 GTI (1.8 ) in Lhasa groen: zoiets
Afbeelding

Daarna een grijze GTI 2 16v (zonder kat). Kon geen passend plaatje vinden. Even gegoogled op kenteken, ziet er nu zo uit :shock:

Afbeelding
destijds donkergrijs, normale uitlaat en achterlichten, dakspoiler en andere velgen.

14 maart 2017 18:33

Targa Floriaan schreef:EDIT: even berekening gemaakt via de site. Komt niet in de buurt van premie FBTO :(

Effe Gjalt bellen. Ben met alles scherper uitgekomen :idea:
Plaats een reactie