Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

18 aug 2006 22:33

Ben nu weer 2 weken aan het werk na een prestatieverlof van 3 weken aan het Gardameer in Italie plaatsje Lazise.
Wij zijn daar nu 2 keer achter elkaar geweest en hebben voor volgend jaar alweer geboekt. Wij leven dan 3 weken op het water, iedere ochtend 2 uurtjes wakeboarden, ontbijten en vervolgens weer het water op met de boot.
Echt geweldig voor de watersporter, kan niet wachten tot volgend jaar.

S.

18 aug 2006 23:04

Zo de laatste spullen worden in de koffer gestopt, dan gaan we tukje doen.
Morgenochtend paar uurtjes rijden en dan maak ik uiteraard een stop in Zuffenhausen, even lekker shoppen in het museum en dan nog 400 km verder tot Oostenrijk.

Veel plezier allemaal bij de Jubileumrit en tot binnenkort !

Dooooooooooeeeeei ! :salut:

Rufie

18 aug 2006 23:20

rufie schreef:Dooooooooooeeeeei ! :salut:

Fijne Vakantie :wink:

18 aug 2006 23:22

Have fun Rufie :lol: :wink:

19 aug 2006 0:15

Ik verbleef in AZ-ST-Jan op verdiep 13 met zicht op de kust...(maar de ruiten waren te vuil) .
Ze toverden me om tot een dik konijn met een strik rond zijn hoofd :roll: :wink:
Laatst bijgewerkt door Beltar op 19 aug 2006 12:51, in totaal 1 keer bewerkt.

19 aug 2006 0:19

3 weken - US - Florida - camper, heerlijk zo met de kids, veel gezien nog meer gedaan, van pretpark tot heerlijk duiken, inclu haaien gezien met die twee kleine

19 aug 2006 9:53

Olaf schreef:
rufie schreef:Dooooooooooeeeeei ! :salut:

Fijne Vakantie :wink:

Have fun :D

19 aug 2006 13:26

Ook een toffe vakantie gewenst :cheers:

19 aug 2006 13:43

Waar op vakantie?

Net terug uit Italy, per autotrein, super!

Vanuit Livorno/Toscane via Umbria, Rome naar Amalfi/Capri en terug vanuit Napels.

Afbeelding Afbeelding

19 aug 2006 20:21

Italie is een prachtig land, ben nu ruim een week terug: nu al weer heimwee . . .

05 sep 2006 17:23

Pffff, ben gisteren terug gekomen van vakantie. Denk ik even snel door het forum te wandelen. Zie ik dat er 6324 ongelezen berichten zijn en dat de PFT hunt editie 11 al heeft aftgesloten.
En dat allemaal in 18 dagen. Inmiddels ben ik al weer bijna 3 uur hier aan het lezen en typen :wink:

MS964 schreef:Prettige vakantie 'justcallmeMaurice'! :wink: Waar in Azië?

Ik ben onder andere in Indonesie geweest. Deels vakantie deels familie en vrienden bezoek. Ook de ramptoerist gespeeld. Mensen wat een drama als je het aardbevingsgebied op Java ten zuiden van Yogyakarta doorkruist.
Ik heb kampungs gezien waar ooit zo'n 300 huizen stonden en nu enkel nog een halve meter puin ligt en werkelijk geen enkel huis meer overeind staat. Mensen die er vier bamboestokken in de grond hebben geprikt met een zeiltje erover is dat hun onderkomen. Heel triest.
Verder viel het me wederom op hoe hard Indonesie achteruit gaat. Erg jammer van zo'n mooi land.
Maar goed het weerzien met vrienden en familie was erg aangenaam.
Verder ook nog even een paar dagen in Hong Kong gezeten. Al met al zeer geslaagd ook al was het kort maar dat zijn vakanties over het algemeen :wink:

05 sep 2006 19:49

Woon sinds 3 maanden permanent in een (vakantie) huisje in Egmond... :D :D :D

05 sep 2006 20:17

S2 schreef:Volgende maand, 10 dagen Curacao.

Ben al aan 't aftellen :D

Veel plezier. Ik ben nu twee weken terug van 12 dagen Curacao. Prachtig weer, aardige mensen, witte stranden met palmen :D :D :D

Welk hotel zit je?

05 sep 2006 20:42

Wij zijn met 8 Porschen voor een week naar de Dordogne geweest.
gewoon zalig :D :D :D
een aanrader om met enkele Porschevrienden naar toe te trekken.

foto's + verslag ; zie www.porscheclubtielt.be ( zie fotoverslagen)

greetz,
Lieven.

06 sep 2006 16:52

Ik ben alweer toe aan de volgende vakantie. :lol:

06 sep 2006 19:50

..wij zij ook al een paar weekjes terug van een rondritje doorheen Duitsland, Zwitserland, Italie en Frankrijk...het was prachtig en kijk al uit naar volgend jaar 8)

In Duitsland hebben wij de eer gehad om effe halt te mogen houden bij RUF...klein verslagje vind je HIER :wink:

06 sep 2006 20:09

lieven 930 schreef:Wij zijn met 8 Porschen voor een week naar de Dordogne geweest.
gewoon zalig :D :D :D
een aanrader om met enkele Porschevrienden naar toe te trekken.

foto's + verslag ; zie www.porscheclubtielt.be ( zie fotoverslagen)

greetz,
Lieven.

Ik heb de foto's toevallig gisteren bekeken. Ziet er een prachtige streek uit.

06 sep 2006 21:41

We zouden gaan varen in NL maar zijn naar Spanje gevlucht.
Leuk detail....wij staan op een camping op plekje 911 (!) en we vliegen 911 terug naar NL.
Toevallig 8)

06 sep 2006 22:42

Zaterdag eerst trouwen :lol:
Maandag eerst enkele dagen naar Hong Kong en daarna door naar Bali.
@ Mhoeneveld => mocht je nog tips hebben.......... 8)

06 sep 2006 22:51

....We wilden naar Klotos Balkonos; was helemaal volgeboekt....

06 sep 2006 22:51

Master Ken schreef:Zaterdag eerst trouwen :lol:

Detail: in welke Porsche???? :?:

Zónder gein: cool man! Goed feest voor de boeg; veel plezier en een mooie reis gewenst.

06 sep 2006 23:03

@ER Tja welke auto... :!: Dat zou eerst een hele vette zijn.... Alleen viel mijn droom afgelopen vrijdag een beetje in .... :twisted:
Maar als het goed is........

foto's komen op het forum :wink:

07 sep 2006 6:20

ErikE schreef:....We wilden naar Klotos Balkonos; was helemaal volgeboekt....

Ik weet nog wel een leuk hotel direct aan het strand... :D

@ Master Ken: Wow, man! Dat is super...Fijne trouwdag. Voortuitzichten voor het weer zijn niet slecht dit weekend...

07 sep 2006 11:28

Master Ken schreef:Zaterdag eerst trouwen :lol:
Maandag eerst enkele dagen naar Hong Kong en daarna door naar Bali.
@ Mhoeneveld => mocht je nog tips hebben.......... 8)

He, alvast gefeliciteerd :!:

Ik heb nog wel wat tips voor Bali:
Niet in hamlappen blijven hangen, tenzij je veel wilt zuipen met Australiers... kan ook leuk zijn. 8)
Huur een auto en ga naar het noorden, via Ubud. Mooie tempel daar onder andere. Dan door de bergen langs de meren noordelijk naar Lovina beach, kun je prima snorkelen en duiken. Dan langs de ooskust weer terug naar beneden, naar Padang Bai. Heel idilische strandhuisjes aan de baai. Hier kun je ook de ferry nemen naar Lombok etc mocht je dat ook nog willen. Verder naar het zuiden zijn Sanur en Nusa Dua ook aanraders.
Vermijd verder hotels en ga bij mensen thuis slapen, veel leuker en spotgoedkoop. Wel afdingen :) Op locale markten kun je over het algemeen prima eten en ook voor weinig.

07 sep 2006 14:06

Harley schreef:Vermijd verder hotels en ga bij mensen thuis slapen, veel leuker en spotgoedkoop.

Zo, zo....... vakantie betekent voor mij vaak de kraan wat verder open... in plaats van bezuinigen. Je moet tenslotte relaxen. :)

Harley schreef:Wel afdingen :)

We blijven Hollanders, hè? :wink:
Plaats een reactie