Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
11 jan 2016 0:06
Maarten schreef:thedutchguy schreef:Ben nu wel heel benieuwd naar jouw BBQ Maarten!

Ik kom niet uit SAF. En de mensen die daar wel eens zijn geweest weten dat BBQ-en daar a way of life is

Dat kleine weber is wel een teer puntje hoor...er komt nog een echte braaier waarop we fatsoenlijk kan braai
11 jan 2016 0:15
Maarten schreef:Cazzo Super Veloce schreef:4) Rolexje voordrbij
Gelukkig heeft hij geen Alfa gekocht dan had hij nu weer bij zijn moeder moeten gaan wonen en zijn jongeheer 15 cm moeten laten inkorten

Hijs goed, schatje, ik word nog fan van je
11 jan 2016 11:48
Dat betekent dus 7 cm naar binnen
11 jan 2016 13:01
Joh, je moeder merkt het verschil toch niet
11 jan 2016 13:38
giulia schreef:Dat betekent dus 7 cm naar binnen

Dus een Alfa is een wijvenauto?
11 jan 2016 14:18
Zeker weten...maar leuk dat ze zijn!
Heb je je al aangemeld bij UBER?
11 jan 2016 15:33

En bijpassende jas kopen
Geintje
11 jan 2016 15:56
dat zijn geen geintjes meer

nu loopt er weer een luipaard in zijn blote ree..... en dat met dit weer.
11 jan 2016 23:22
outletvalve schreef:
En bijpassende jas kopen
Geintje
Even off topic: Dit was de familie Petalo die toen dagen lang op de vluchtstrook en rijbaan van de A16 bij Hazeldonk kampeerden. Ze jatten de houten paaltjes van de afrasteringen uit de naastgelegen weilanden om vuurtjes te stoken als verwarming......... Mooie tijd was dat!
Sorry voor de vervuiling van het topic!
12 jan 2016 20:21
Wellicht off topic, toch:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/dodg ... ousPage=lrDit is toch on-ge-lo-fe-lij-ke value for money? Of zie ik het verkeerd?
Je kan er met z'n zessen in
een 5.7 liter V8
Je kan alles meenemen
Een tank vol is nog geen 100 euro
Wegenbelasting is 150 euro per 3 maanden?
Rijdt zo'n ding zo ongelofelijk slecht of valt het mee? Iemand ervaring?
Groeten,
Boxi
12 jan 2016 20:30
Ik heb in de US een keertje met een Denali gereden, een SUV versie van de RAM. Het rijd prima maar er is 0,0 gevoel vanaf de stuur en het is lastig in te schatten waar de auto op de weg zit. Ik denk dat zo'n wagen in NL erg lastig is als je ook de centrum in moet. Je kunt zo iets volgens mij niet kwijt in de standaard parkeervakken. Maar value for money is het zonder twijfel.
12 jan 2016 20:35
Nouja dan zou het kunnen (ben twee jaar geleden verhuisd van stad naar het platteland). Ik krijg alleen mijn vriendin nog niet zover

dat zij dagelijks in zo'n ding rijdt. Bovendien hou ik van een strak sturende auto en dat is dit dus duidelijk niet

afgaande op jouw ervaring.
Groeten,
Boxi
12 jan 2016 20:40

Nee, strak sturend is niet de woorden waarmee ik deze wagen zou omschrijven. Ze gaat ongeveer in de richting die je aangeeft, een beetje als een sloep.
12 jan 2016 21:30
boxi schreef:Ik krijg alleen mijn vriendin nog niet zover

dat zij dagelijks in zo'n ding rijdt.
Totmbo wilde ook een 7-zitter met een beetje motor... Toen ik deze voorstelde dacht ze dat ik gek geworden was

12 jan 2016 21:49
En terecht...
snap dat soort compensatiehokken echt niet.
12 jan 2016 21:58
Heb drie maanden in een Chevrolet Tahoe gereden. Was wel lachen hoor. Vooral toen ik een 55' plasma tv aanschafte en vroeg of ze hem nieuw in doos voorradig hadden omdat ik hem meteen wilde meenemen in mijn auto. Hoor de verkoper nog zeggen 'meneer, dat gaat niet want hij moet wel verticaal vervoerd worden'. I know, antwoordde ik.
12 jan 2016 23:22
giulia schreef:Snap dat soort compensatiehokken echt niet.
Was ook een geintje. Wist dat David Beckham zo'n ding reed in parelmoer wit met personal logo's in de hoofdsteunen

Net als hij overigens in zijn 911 turbo had laten doen...

13 jan 2016 0:06
Zo'n groot hok is niet mijn ding maar toch snap ik dat nog wel. Veilig en soms best wel handig als je bijvoorbeeld een TV koopt
Maar zo'n Turbo met je logo in je nek vind ik pas echt compensatie gedrag!
13 jan 2016 8:40
En wat zit dat rugkussen in de passagiersstoel er slordig in...
13 jan 2016 11:02
Maakt dat nog uit met zo'n Vern&%$t hok?!?!
24 jan 2016 10:13
Gisteren live mogen aanschouwen. Super netjes en origineel. Ubercool. Goed gedaan Johann.
Je snor begon ook al aardig vorm te krijgen...