Zoals al aangegeven, gaat aanstaande maandag de bekleder aan de slag
M'n Black Betty nadert nu toch wel heel hard haar voltooiïng...
Ook wat de stoffering betreft, zal Black Betty afwijken van het gros van de Speedsters...
Ik heb ook wat de bekleding betreft 'speciale wensen':
- er worden kussens op maat gemaakt (eentje om op te zitten en 1 voor het rugpand) voor de alu stoetjes, zodat je de alu stoeltjes kunt blijven zien en desgewenst kunnen de kussentjes eenvoudig verwijderd worden; die kussens worden rood skai (een speciaal soort skai dat specifiek is voor klassieke cabrio's)
- er worden deurpanelen à la 550 Spyder gemaakt > zodat de binnenkant van de deuren door een ovaal gat te zien is. Die panelen worden gemaakt van datzelfde rode skai .
- de gehele binnenkant wordt niet met vloerbedekking bekleed, maar alles wordt met zwart leer bekleed waar dan met rood meubelgaren een ruitmotief in wordt gestikt. Een beetjet dit effect:

- Ook tegen de binnenkant van de deuren komt dergelijk stikwerk, waardoor je door de gaten in de rode deurpanelen zwart leer ziet met rood stiksel
- tegen de toeter achter de bestuurderstoel komt een rood (skai) kussentje
- op de 'achterbank' komt een soort van kist die eruit ziet als een kussen. Die kist wordt ook met rood skai bekleed. In die kist kan ik dan wat dingetjes kwijt, want veel opbergruimte heb ik natuurlijk niet
- er wordt een speciale tonneau gemaakt.
Dat hele werk duurt volgens de stoffeerder zo'n 3 weken, dus de auto zal klaar zijn terwijl ik dan nog steeds op vakantie ben

. De stoffeerder heeft me echter beloofd geregeld fotootjes van de voortgang te sturen