Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: je glimlach van vandaag...

30 nov 2015 19:54

dat heet nou 'geluk bij een ongeluk'. beter voorbeeld is er niet. :thumleft:

30 nov 2015 22:23

De foto's vd receptie en de smile van de Mrs, zij vierde haar 40j jubileum als verpleegkundige bij haar werkgever.....en hier het resultaat...

66579

30 nov 2015 23:11

40 jaar bij 1 werkgever: :thumleft: Uniek, zeker tegenwoordig (tenzij jij haar werkgever bent :mrgreen: )

01 dec 2015 7:51

Yep heel bijzonder. Werkgevers hebben het afgelopen jaar massaal de nieuwe ontslagregeling misbruikt om van hun ouder personeel af te komen.
Een 40 jarig jubileum zul je niet zo vaak meer tegenkomen.

01 dec 2015 10:54

En je hebt ook werkgevers die vorig jaar 2 zestigers aangenomen hebben omdat het gewoon goede vakmensen zijn. :thumleft:

01 dec 2015 11:05

Gebeurt helaas te weinig Cazzo, de meeste zestigers bewandelen de andere weg helaas (en nee, ik ben nog geen zestig).

01 dec 2015 11:32

ik ben het wel bijna maar ik denk dat ik mijzelf nog wel even in dienst hou. :mrgreen:

01 dec 2015 13:19

gewoon even dat jaarlijkse keurinkje doen en je bent klaar. :mrgreen:
http://www.pcob.nl/uw-voordeel/reizen-e ... wwod_foCuw

01 dec 2015 18:12

geertsabine schreef:40 jaar bij 1 werkgever: :thumleft: Uniek, zeker tegenwoordig (tenzij jij haar werkgever bent :mrgreen: )

Bij 1 werkgever....de plaatselijke ziekenhuis...... :mrgreen:

@Cazzo...goed te lezen!!

01 dec 2015 18:26

Pacoloco schreef:gewoon even dat jaarlijkse keurinkje doen en je bent klaar. :mrgreen:
http://www.pcob.nl/uw-voordeel/reizen-e ... wwod_foCuw

ooooohhhh dan kan ik dus nog ff, heb net alles weer keurig verlengt gekregen en ook ff code 95 + LZV examen gedaan dus alle stempeltjes weer geldig en kreeg er een brommerrijbewijs voor niks bij. :ba: :ba: :mrgreen:

22 maart 2016 22:50

Kwam vandaag tijdens t hardlopen langs Fit for Free. Met allemaal zwetende mensen die tegen betaling op een loopband bezig zijn. En ik loop voor niets hetzelfde rondje... :mrgreen:

23 maart 2016 0:49

Na een dag op kantoor in Brussel was ik vanavond blij van de trein te stappen en op mijn oud gammel fietsje te klauteren en door de straten van mijn onbenullig maar vertrouwd boerenstadje te fietsen...

18 apr 2016 12:04

Zeepje in m'n hotel. Moest ff 2x kijken.. :lol:

68242

18 apr 2016 12:25

verneukeratief zeepje....... :shock: Excusez le mot...

18 apr 2016 13:37

geertsabine schreef:40 jaar bij 1 werkgever: :thumleft: Uniek, zeker tegenwoordig (tenzij jij haar werkgever bent :mrgreen: )

De meeste collega's van mij halen zeker :res: 40 + dienstjaren. Ikzelf bijna 51 jr en inmiddels 34 dienstjaren :salut: .Ik ga voor de 50. :cheers:

18 apr 2016 14:05

Heb er net na 19 jaren bij dezelfde een . achter gezet.
Tijd voor wat nieuws. (op mijn leeftijd 19jr bij 1 wg is al heel wat...)
Maar eerst een sabbatical :D (mijn glimlach van vandaag!)

19 apr 2016 22:14

Ik heb vandaag spontaan een stukje zelfkritiek overwonnen. Tijdens de rit naar huis gelachen omdat ik schrok dat ik mezelf een complimentje gaf...

Vandaag heb ik me voor het eerst gerealiseerd dat ik tóch wel behoorlijk goed ben in mijn werk, dat ik in de afgelopen tijd veel heb bijgeleerd en dat ik de afgelopen +-12 jaar veel te kritisch ben geweest tegen mezelf.

20 apr 2016 8:25

Met een glimlach op mn gezicht wakker geworden.
Was bang dat ik vannochtend ineens wakker zou worden met een strakke buik, in een warm land, prachtige villa en dito partner.
Gelukkig, niets is veranderd.

10 aug 2016 6:59

Zou deze Belg wel eens in Engeland zijn geweest?
69047
gelet op de leeftijd van de bestuurder zal hij dan wel wat blauwe pilletjes nodig hebben gehad :mrgreen:

10 aug 2016 15:52

Tsja, al dikwijls gezien. Blijkbaar zegt het veel mensen niets, anders zouden ze wel een andere aanvragen.

Je moet niet vergeten dat wij schuttingwoorden in 3 talen vermijden en er moeten er toch nog wat overblijven, hé. Engels is geen officiële taal baaideweej.
Zie http://belgianlicenceplates.blogspot.be/ voor alle verboden combinaties in het EU en oude systeem.

20 aug 2016 12:51

Vandaag mijn boekencollectie uitgebreid met 2 van het enfant terrible van de autojournalistiek, Jeremy Clarkson. Voor niets mee kunnen nemen bij de Bikkelstore in Zeist.

Achtergrond: mijn dochter werkt als vrijwilliger in de Bikkelstore, een winkel waar tweedehands (en ook wat nieuwe) spullen een nieuw leven krijgen. Van theeservies tot LP's, van schilderijtjes tot meubels, van glaswerk tot typemachines. Verzameld en opgeknapt door andere vrijwilligers maar bovenal door Bikkels, mensen met een beperking waardoor ze niet altijd in het reguliere arbeidsproces kunnen meedraaien. Dus woon je in Zeist en omstreken, breng eens een bezoek aan de Bikkelstore op de Leeuweriklaan in Zeist en steun een goede instelling.

20 aug 2016 22:04

Voor niets mee kunnen nemen

.....

en steun een goede instelling

:scratch: :mrgreen:

Maar serieus: ik zit niet te ver af van de Bikkelstore. Als ik in buurt ben, bezoek ik deze winkel zeker. Prima initiatieven inderdaad welke ik graag ondersteun.

22 aug 2016 8:53

geertsabine schreef:
Voor niets mee kunnen nemen

.....

en steun een goede instelling

:scratch: :mrgreen:

Maar serieus: ik zit niet te ver af van de Bikkelstore. Als ik in buurt ben, bezoek ik deze winkel zeker. Prima initiatieven inderdaad welke ik graag ondersteun.

Haha - klinkt inderdaad gek. Je mag boeken ruilen en als je die niet bij je hebt mag je ze zo meenemen (ze werden een beetje gek van alle boeken die ze aangeleverd kregen).

26 aug 2016 10:48

Mijn glimlach van gisteravond: ik moest nog ergens wat ophalen, had al een biertje op dus stelde voor dat dochterlief maar moest gaan rijden... in de P uiteraard. Eerste keer op de openbare weg voor haar in de P. Beetje onwennig nog, gaspedaal is lekker gevoelig in vergelijking met mijn slome Volvo of de (iets pittiger) Megane van TOTMBO (in de laatste heeft ze al wel heel wat kilometers gereden).

Onderweg een paar keer het gas ingedrukt, ze was vooral een beetje giechelig. Wat maakt het rijden in een P nou zo leuk, vroeg ze me: dus ik uitleggen, stijl en sportief, alledaags en circuit, kapje open in de zon of op een zwoele zomeravond. Ze begreep het wel een beetje, maar niet helemaal.

Tot op de terugweg, nog steeds heerlijk weer, dus de kap nog steeds open. We draaien de A12 af bij Bunnik, en ja hoor, onder het viaduct door en ze drukte het gas goed in :drive: ... duwtje in de rug, heerlijke roffel van de motor weerkaatst door het viaduct... nu begrijpt zij ook waarom rijden in een P zo leuk is. :thumleft:

26 aug 2016 12:29

Leuk verhaal :thumleft: Jong geleerd is oud gedaan.... ons zoontje is nog geen 2 jaar, maar de afspraak staat al: over een jaar of wat gaan we weer een Porsche voor de deur zetten.
Plaats een reactie