Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA

01 dec 2010 0:12

wolf schreef:ik ga ook eens upgraden want mijn abbo is "op". denk toch de feun4, voor de camera, die schijnt erg goed te zijn.

Ga je geen spijt van krijgen! Ben erg tevreden.

@ Rob, ondanks een vader die Apple-addict is, kwam bij die 16-jarige van mij alleen de BlackBerry in aanmerking.

01 dec 2010 0:30

@Henk: Heeft F. dit filmpje al eens gezien? :wink:

01 dec 2010 0:36

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heel sterk!

01 dec 2010 9:40

marino schreef:De beelden van de HTC waren bij daglicht bijna niet te onderscheiden van de duurste canon camera (6000 euris zonder lens)! Dus wat is goed....

Erhmz, dan moet ie ook lenzen kopen die bij die camera passen. No offense, maar dit is natuurlijk kul en dat weet je zelf ook wel. Dat er mooie foto's uit de HTC zullen komen, dat die beter zijn dan bij de iPhone geloof ik wel, maar bovenstaande.....

01 dec 2010 10:02

Sorry, is geen kul. We hebben ze uitvergroot en tot en met A3 kom je echt heel goed weg. De canon 1DS mark2 was voorzien van diverse toplenzen, zoals de 50mm 1.2 of een 24-70 2.8, echt uitstekend spul. uiteraard ging het alleen op bij still-shots en optimale belichting, maar het was toch erg grappig om te ervaren. Tuurlijk is er uiteindelijk wel een verschil, maar voor een leek was dit niet meer waarneembaar (hebben dit dus getest).

Voor welke reportage dan ook kom je altijd direct te kort (snelheid, bereik etc.) maar was wel leuk om de plaatjes geschoten met die HTC gewoon te gebruiken in de reportage va de reis. De foto's van de iphone leken wel op beelden vanuit de jaren 50, wat ook wel weer grappig was :mrgreen:

01 dec 2010 11:10

mijn broertje heeft ook een 4, en de foto's die hij vorige week op de tribune van de Arena schoot van onze zoons waren nou niet 'nivo digitale camera'. Leuke snapshots om even naar te kijken, maar verder kan je er weinig mee.

01 dec 2010 12:24

De foto's van HTC en Apple zijn allebei slecht. Een compact camera is een factor 10 beter en een spiegelreflex ia weer een factor 10 beter.
Vanmorgen vanuit mijn auto op de Coolsingel te Rdam deze 2 kiekjes gemaakt en meteen op twitter gezet. (Twitter)
AfbeeldingAfbeelding

01 dec 2010 12:33

heb je nog wel een mooi paar voor wenig op de kop kunnen tikken? of ben je uiteindelijk maar niet in de rij gaan staan... :mrgreen:

01 dec 2010 12:47

Toen ze de eerste dag open gingen stonden er dubbele rijen vanaf het stadhuis. Wij hebben vorig jaar nog UGGS gekocht in Amerika voor iemand. De verkoopster vertelde ons, dat ze alleen maar UGGS verkochten aan Nederlanders en Canadezen. Het scheelt 50% in prijs. UGGS kopen in Las Vegas, het moet niet gekker worden.... :scratch:

01 dec 2010 12:54

Trek je je nieuwe UGGs de 12e aan bij de wijnproeverij?

01 dec 2010 13:07

Wij hebben ze voor de vriendin van Bruno gekocht. Dusss niet voor ons zelf. UGGS zijn zoooo UGLY....

Dit is een leuke video over welk van de 4 mobiele platforms moet je nu kiezen?

http://www.mobilyz.com/blog/besturingss ... g-filmpje/

01 dec 2010 14:35

@barolo: Bij dat soort omstandigheden is het zeker waar, die discussie wil ik ook niet aangaan. Ik zal de plaatjes waar ik het over had er een keer bij pakken, kun je het zien. Het is overigens alleen goed te beoordelen met de originele beelden naast elkaar op een fatsoenlijk scherm, maar dat terzijde.

Ik schiet verder ook liever met mijn canon's dslr(s) of op z'n minst met mijn canon G10 compact! Was alleen een bijzondere waarneming bij terugkeer van onze motortocht....

02 dec 2010 18:14

Ik weet dat bij helder weer met het zonnetje in de rug, dan kan je mooie foto's maken. Zodra de weersomstandigheden iets minder zijn, dan is het resultaat niet om aan te zien.

02 dec 2010 18:30

Klopt inderdaad....

06 dec 2010 18:38

SMS is voorbij het woord is nu aan de nieuwe generatie WHATSAPP. Ik heb er een artikel over gepubliceerd.
http://www.androidworld.nl/58650/app-va ... messenger/

Dit is de eerste messenger die op zowel de EIphone, BB, Nokia en op Android draait.

06 dec 2010 19:01

Gebruik ik ook al regelmatig inderdaad!

06 dec 2010 22:29

Al ervaringen met Viber? Gisteren geïnstalleerd en getest, toen deed 'ie het, vandaag paar keer getest, niks. Bizar als dit echt goed gaat werken, gaan de providers niet blij mee zijn!

06 dec 2010 22:31

hmm werkt dus eigenlijk het zelfde als pingen maar dan via mobiel je mobiele nummer.

ben benieuwd hoe het werkt.

07 dec 2010 11:07

barolo schreef:SMS is voorbij het woord is nu aan de nieuwe generatie WHATSAPP. ........
Dit is de eerste messenger die op zowel de EIphone, BB, Nokia en op Android draait.

Erhmz, al ruim een half jaar toch? Je doet net of het nieuw is? ;)

07 dec 2010 11:09

MS964 schreef:Al ervaringen met Viber? Gisteren geïnstalleerd en getest, toen deed 'ie het, vandaag paar keer getest, niks. Bizar als dit echt goed gaat werken, gaan de providers niet blij mee zijn!

doet het prima :thumleft:

07 dec 2010 12:16

Gistern toch maar de Crackberry 9780 Bold besteld.
Eens kijken of het beetje bevalt :ba: .

07 dec 2010 12:25

Viber lijkt weinig nieuws te bieden als je Skype, Fringe of andere VoIP-applicaties gebruikt. Zelf heb ik jaren een Skype account gehad a 2$ per maand, maar gebruik het al een jaar of 2 niet meer. Heb je vrienden of familie in het buitenland, dan is het zeker handig. Skype kan je gewoon op je Nokia & Android phone draaien en op je WIn-PC. De meeste Telecom providers gooien de Skype poort dicht en dan werkt het weer niet. Via diezelfde Skype poort komen ook allerlei virussen en Trojan horses binnen. Ik kon 2 jaar terug alles opnieuw formatteren, veroorzaakt door een Trojan horse via mijn Skype poort binnengekomen en heb het daarna er niet meer opgezet.

WhatsApp is het eerste platform dat door 4 verschillende vendors wordt gesupport voor instant-messaging met ingang van 1 december. Dat is nieuws Pascal.

07 dec 2010 13:00

Ah, ik gebruik het alleen op de iPhone, vandaar... Maar Whatsapp is dus niet nieuw, enkel dat het nu op andere platformen draait... *check*

07 dec 2010 13:18

Mijn stelling is dat Whatsappen het SMSen gaat overnemen. Het is nieuw dat het nu officieel mulitiplatform ondersteund. Voor WhatsApp waren er al andere instant-messengers in de markt zoals eBuddy, PingChat en nog wel een paar andere oplossingen, die nooit echt zijn doorgebroken.

07 dec 2010 14:04

toppie roid http://weblogs.nrc.nl/hebben/2010/12/06 ... #more-5169
Gesloten onderwerp