Auteur |
Bericht |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Voordat de Apple fangirls hier soppend van hun stoelen beginnen te glijden een blik op de nieuwste versie uit het andere kamp.
|
06 jan 2011 23:41 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Laat die EIpheuns lekker. Die zijn verliefd op iTUnes. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
06 jan 2011 23:56 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
En werkt ook prima op een iPad 
_________________________________________ remmen is angst
|
06 jan 2011 23:57 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Al overtreffen ze de iPhone met een factor 10 dan nog boeit het me voor geen meter. Anders was ik wel actief op het Toyota-forum ipv hier.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
07 jan 2011 0:31 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ik ben verslaafd geraakt aan angry birds.
_________________________________________ oud is beter
|
07 jan 2011 0:33 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Wel alles met drie sterren uitspelen hè Wolf? 
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
07 jan 2011 0:37 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
mja. of spieken op youtube.
_________________________________________ oud is beter
|
07 jan 2011 0:52 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Mooi zo! 
|
07 jan 2011 1:11 |
|
 |
E.T.
500E, Challenge Stradale
|
Athlon brandstofprijs app! Niet zo zeer voor de goedkoopste benzine, maar ik vind zo de pompen die nog superplus/98 octaan verkopen!
Oja, en natuurlijk is de IP4 super en natuurlijk zijn er betere en snellere auto's dan Porsches...
|
07 jan 2011 9:51 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Inmiddels de Galaxy S een maandje in gebruik en eigenlijk nog geen minpunt ontdekt (of misschien het ontbreken van een flits voor de camera). Top-apparaat! 
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
07 jan 2011 13:01 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Op dit moment is de Galaxy de topper onder de Androids. Q1 staat de nieuwste van Sony Ericsson op de planning. Dat wordt de volgende topper en met LED / flash. http://www.androidworld.nl/64523/sony-e ... -hands-on/
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
07 jan 2011 14:22 |
|
 |
royvanoevelen
geen
|
 Iphone
Goedenavond! Ik ben op zoek naar een iPhone. heb hier ongeveer €200,- voor over wie helpt mij hier aan? alvast bedankt!
|
10 jan 2011 19:25 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
 Re: Iphone
Ik zou het eens op het Apple forum proberen.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
10 jan 2011 19:29 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Nee niet weer een Eifohn erbij....
|
10 jan 2011 19:34 |
|
 |
amandus
Timeless
|
Ik zoek er ook één , gek wordt van die HTC , wat een draak van een foon
_________________________________________ Timeless objects
|
10 jan 2011 19:40 |
|
 |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
marktplaats, maar voor 200 euro heb je niet veel iphone....149 euro met een abonnement bij vodafone, is geloof ik de beste deal op het moment, afhankelijk hoeveel je belt natuurlijk. Wil je een beetje internetten (en dat wil je anders hoef je geen iphone), dan minimaal een 3GS...niet veel verschil met een iphone-4 trouwens, behalve voor de camera (ik heb ze beide)
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 jan 2011 19:54 |
|
 |
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
|
10 jan 2011 20:07 |
|
 |
amandus
Timeless
|
das een HD2 ...
_________________________________________ Timeless objects
|
10 jan 2011 20:10 |
|
 |
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
10 jan 2011 20:17 |
|
 |
royvanoevelen
geen
|
D.D. moet bij mij in de buurt zijn Soest want ik heb enkel een fiets :p en marcel kan ik je 3gs niet overnemen???
|
10 jan 2011 20:20 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Hey Aurelius, das een feun uit de 80ties man..... Draait op windows of eigenlijk draait nauwelijks op windows. 
|
11 jan 2011 1:17 |
|
 |
jurriec
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup versionBrabant
|
hallo, laat je niet verleiden tot alleen de aanschafprijs van welke smartphone dan ook. Belangrijk is dat je weet of je regelmatig internet gaat gebruiken en/of je ook behoorlijke data aantallen heen en weer gaat pompen zogezegd. Er zijn een aantal sites waar je zo een vergelijk kan maken voor aanschafprijs, prijs p.mnd van je abonnement etc etc. Maak een juiste afweging met je bel, sms en datagebruik. Hou jezelf niet voor de gek in de zin van..... ohhh ik bel niet zo vaak of stuur zo nu en dan een mailtje of nog erger... internet ga ik niet zo vaak gebruiken  Dan kan je er namelijk beter geen kopen ! KPN en Voda hebben limieten op data gebruik. als je daar overheen gaat of bij sommige abo's buiten je bundel zogezegd belt en/of sms-t dan mag je een fikse rekening nadien verwachten. bij de belasting zouden ze dat een naheffing noemen Tip.... spaar wat langer en betaal misschien ietsiepietse meer of sluit een goede combinatie af. Hiermee bedoel ik te zeggen. juiste belminuten en sms (in 1 bundel ben je ook flexibeler) en bespaar niet op een paar rot euri's tgv data. op de site: http://www.onemorething.nl (apple forum) staat ook eea op een simpele manier uitgelegd. Voor vergelijk van aanschaf kan je div sites pakken. just google. succes met de aanschaf en ik weet uit ervaring (zoals meerdere hier) dat je snel verkocht bent en niet meer zonder je smartphone kan. gr Jurrie
|
11 jan 2011 1:45 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Heb zelf veel getrut gehad met mijn toestel. 6x retour geweest in 1 jaar. En dan vervolgens blijven volhouden dat er niets aan de hand is.  Een helpdesk waar je nachtmerries van krijgt.
|
11 jan 2011 23:11 |
|
 |
royvanoevelen
geen
|
daarom koop ik hem bij vodafone 
|
12 jan 2011 0:10 |
|
 |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Is al eerder besproken maar nu zonder JB: de Apple fangirls krijgen hun persoonlijke 3G-hotspot. Mits je provider het gaat toestaan.
|
12 jan 2011 0:57 |
|
|