Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Welk GADGET heb jij laatst gekocht?

04 dec 2009 22:16

haha wat dacht je van deze,

komt toch in de buurt als in je filmpje, een fiat 500 met
996 turbo looks, geweldig.

Afbeelding

Maar het zijn idd wel leuke karretjes, zeker voor als je vlak bij het centrum woont zoals ons. Erg handig altijd plek, en dan ook nog een elecktrisch cabrio kapje. Motor achterin met turbo (ter grote van een speld) en achterwielaandrijving, niet dat je daar wat aan hebt met 60 pk, maargoed. :lol:

Van welk jaar is de mini?

05 dec 2009 0:32

boxstercup schreef:Van welk jaar is de mini?
van 1997

06 dec 2009 21:37

Dit overweeg ik aan te schaffen voor mijn dochter, iemand ervaring mee :?: Het is werkelijk een prachtig afgewerkt wagentje :!: Het is voor mij een gadget, dus hoort in dit topic thuis, denk als ie er ooit komt mijn vrouw hem inpikt :mrgreen:
http://de.sevenload.com/videos/YZuue68-Ein-echter-Herzensbrecher-Das-Fiat-500-Cabrio

06 dec 2009 21:39

Ik zou voor dat geld een Mini cabrio kopen. Die heeft tenminste een cabrio dak ipv zo'n 2CV constructie. Maar wie betaalt bepaalt.

06 dec 2009 21:44

Ja Harald dat dak vond ik ook niet zo mooi, maar de rest is wel af :!:

06 dec 2009 21:51

Vind de Fiat Cinquecento een hele leuke retro auto, zeker in het lichtblauw met die italie striping. Maar deze cabrio vind ik net als vroeger de Bauer BMW 3 cabrio. Net niet. Dan zou ik eerder zo'n abarth 500 kopen ipv deze 'fiateend'.

Ander gadget vraagje: ik zoek een externe harddisk die ik aan de pit kan hangen en waarvandaan ik direct dvd'tjes kan spelen. Heb (zie paar pagina's terug) die Lacie Cinema gekocht, maar dat is niet echt een lekker ding. Kleine afstandsbediening, geen mogelijkheid om menu's in te stellen (taal audio en ondertitelingen bijv) tijdens het kijken, vob bestanden behandelt hij niet echt lekker (springt 4 of 5x per film terug naar het menu en dan moet ik de volgende vob even handmatig opstarten) etc etc. Jeroen914 postte een aantal maanden geleden de Freecom, maar dat blijkt ook niet een succes te zijn.

Iemand een suggestie? Een externe harddisk die ik aan mijn pc kan hangen en waarop ik al mijn dvd's mee kan nemen zodat ik niet steeds de schijfjes hoef te gebruiken. Ook handig om alle films van de kids op te zetten. Originelen uiteraard in bezit. :wink:

06 dec 2009 22:11

Horn, Laatst bij iemand een Apple TV gezien.
Zag er top uit en gebruiker was zeer positief.
Vraag me af of het in combi met windows ook goed werkt.......

06 dec 2009 23:40

Dan zou ik eerder zo'n abarth 500 kopen ipv deze 'fiateend'.

Is wel voor mij kleine meid hè, dit is te heftig voor een tiener met uiteraard een tienervriendje :pale:

En voor je vraag ivm externe harddisk, kan ik je nie helpen, maar dat wist je wel :!:

06 dec 2009 23:51

Wist je uberhaupt wel wat een harddisk wás? :^:

07 dec 2009 0:39

Mijn laatste gadgets die ik heb gekocht zijn:

- paar maandjes terug een iPhone, gebruik hem ZEER veel. Echt een TOPding
- 1Tb harde schijf voor backup van foto's
- 2 flitsers voor mijn camera
- onderdelen voor een autostatief (nu nog bouwen)

07 dec 2009 10:09

Van Sint een kleine uitvoering gekregen van mijn 993, inclusief het juiste kenteken.
Afbeelding

07 dec 2009 17:39

Wist je uberhaupt wel wat een harddisk wás?

Is dat niet een soort kleiduif :lol:

12 dec 2009 13:32

Sportster gekocht. 8)

12 dec 2009 14:10

Harley? Motor van je dromen? :lol:

Afbeelding

12 dec 2009 14:23

:lol:
Inderdaad weer een Harley, alleen wel eentje met een EVO blok.

12 dec 2009 14:30

Roel 964 C2 schreef:Misschien valt ie niet helemaal in de categorie Gadgets, maar dit is m'n nieuwe hebbedingetje :ba:

Had het nog niet gepost; wilde er ook niet een apart topic voor openen, maar nu hierboven ook af en toe uitbreiding van de stal wordt geshowed....
Mijn recente tussen door aanwinst als zijnde garagevulling...
'69er Midget (al eens gerestaureerd dus hoef er niets aan te doen voorlopig...)
Nu weer verder op zoek naar een goede basis voor m'n RSRdroompje.... :wink:
Afbeelding Afbeelding

12 dec 2009 15:08

leuk hoor! Left hand drive, bijzonder. Zie je niet vaak, toch? Blijven leuke auto's. MG doet mij altijd denken aan de vakanties in Engeland als kind met mijn ouders... Wat vond ik dat gave autootjes!!!!

Afbeelding

12 dec 2009 23:19

Erick schreef::lol:

Ga je 'm weer verbouwen :?:

13 dec 2009 0:44

horn schreef:Vrienden hebben die Zeppelin en zijn daar erg over te spreken.

Ik heb de Zeppelin inmiddels ook. Ik vond de bassen wel erg sterk toen ik het apparaat voor het eerst aanzette, maar dat schijnt ook met de plaatsing van het apparaat te maken te hebben (op grond of op tafel). Nu ik het apparaat op een andere plaats heb gezet, zijn de bassen nog steeds aardig sterk. Hebben jouw vrienden ook die ervaring? Of is het eeen typische B&W sound :roll:

Ik heb het per email voorgelegd aan B&W Engeland en B&W Nederland, maar ik krijg geen reactie :scratch:

13 dec 2009 1:04

Harley schreef:
Erick schreef::lol:

Ga je 'm weer verbouwen :?:

Yep: Hardtail, springer, zweefzadeltje, etc. (Indian Larry style)
Alleen nu met bestaand kenteken. Scheelt een helehoop gedoe.

13 dec 2009 3:54

horn schreef:leuk hoor! Left hand drive, bijzonder. Zie je niet vaak, toch? Blijven leuke auto's. MG doet mij altijd denken aan de vakanties in Engeland als kind met mijn ouders... Wat vond ik dat gave autootjes!!!!

Is origineel Nederland geleverde auto. Heeft vaker stil gestaan dan gereden, daar ik de voorgeschiedenis goed ken van deze dwerg, dus echt lage km-stand. Laatste 10 jaar nog geen 4k km gereden. :shock: Wel door laatste eigenaar body off gerestaureerd, met foto's en lijst vernieuwde onderdelen erbij. Nadien dus die weinige km, en enkele bebruiksspoortjes. Motorblok is zelfs nog door MG in UK gereviseerd naar een gold seal blok.
Blind gekocht van een kennis (die laatste eigenaar) van me, puur omdat ik wist wat ik kocht, en VAN WIE... Lekker primitief toeren. :D

13 dec 2009 6:41

(Indian Larry style)
:thumleft:

Toch wel weer een reportage :lol:

Eric.

13 dec 2009 18:30

Erick schreef: Yep: Hardtail, springer, zweefzadeltje, etc. (Indian Larry style)
Alleen nu met bestaand kenteken. Scheelt een helehoop gedoe.

Cool!

En dan houden? :wink:

Moeten toch eens een PF Harley-meeting organiseren...

13 dec 2009 18:36

... wel gaaf, maar IMO geen GADGET :idea: :wink:

13 dec 2009 19:37

Piet schreef:
horn schreef:Vrienden hebben die Zeppelin en zijn daar erg over te spreken.

Ik heb de Zeppelin inmiddels ook. Ik vond de bassen wel erg sterk toen ik het apparaat voor het eerst aanzette, maar dat schijnt ook met de plaatsing van het apparaat te maken te hebben (op grond of op tafel). Nu ik het apparaat op een andere plaats heb gezet, zijn de bassen nog steeds aardig sterk. Hebben jouw vrienden ook die ervaring? Of is het eeen typische B&W sound :roll:

Ik heb het per email voorgelegd aan B&W Engeland en B&W Nederland, maar ik krijg geen reactie :scratch:

De meeste B&W speakers zijn wel iets gekleurd richting het laag idd, ik ben wel gecharmeerd van het "B&W geluid" maar afhankelijk van o.a. je persoonlijke smaak en muziekkeuze kan ik me voorstellen dat het wat te zwaar klinkt
Plaats een reactie