Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

25 mei 2007 15:52

horn schreef:klein duwtje wil nog wel eens werken... :mrgreen:

Heb later getwijfeld....
Maar asl het fout zou gaan, zou ik mezelf dat nooit kunnen vergeven.

25 mei 2007 21:38

En dan heb je ook nog van die "stoere" mannen met stoere praat; gewoon met 20 pilsjes achter het stuur kruipen, de auto nauwelijks op de weg kunnen houden, niet weten hoe ze thuis zijn gekomen en het ook nog rond vertellen (omdat ze er trots op zijn?). Walgelijk gewoon. Heb je geld om je lam te zuipen; dan heb je ook geld voor een taxi of een hotelletje ...

25 mei 2007 21:49

Mjah ik ken zo`n gast die elke avond te diep in het glaasje keek (nota bene onze pachter van de kantie @ zweefvliegclub maar goed) die heeft een rotonde rechtdoor genomen..

Bijna afslag hiernamaals genomen, maar hij is der helemaal ongeschonden vanaf gekmen..Hoe het mogelijk is :roll:

26 mei 2007 6:12

Als je dronken bent, hou je je spieren slap; je gaat met de beweging mee en zo hebben dat soort gasten vaak nog mazzel ook.

Als je nuchter bent en je ziet dat je ergens op af rijdt, zet je je automatisch schrap, wat tot meer verwondigen KAN leiden ...

Zie je vaak, dat de dronkaard er redelijk goed vanaf komt en het "andere" slachtoffer het slechter heeft!

26 mei 2007 6:42

Lydia schreef:Heb je geld om je lam te zuipen; dan heb je ook geld voor een taxi of een hotelletje ...

Volledig mee eens.

26 mei 2007 21:24

Of je moet je laatste Euro opgezopen hebben :!:

27 mei 2007 19:02

CityBob schreef:Drank en rijden gaat gewoon niet samen, daarom ben ik nu in regio Utrecht gestart met CityBob. Mijn chauffeurs kunnen jouw Porsche en jou veilig thuisbrengen.

In een Boxter past het opvouwbrommertje net niet, wellicht in een Cayman wel. Hou rekening met een formaat van een reguliere reiskoffer.

www.citybob.nl tot ziens!

Heb je dat toevallig overgenomen door te loeren wat ze in londen doen?
Zoiets hebben ze ooit een paar jaar terug op topgear gedaan, hun doel was om als 'city-bob' zonder medeweten van hun klanten autotests uit te voeren :D Briljant item :D
Wat drankrijders betreft: de wereld is overbevolkt, ze zouden zich wat mij betreft de wereld uit mogen helpen. Bij elke dode zijn er natuurlijk nabestaanden, maar liever dat de familie van die dronkelap wat te betreuren heeft dan de familie van een onschuldig slachtoffer, dan hadden ze hun familielid maar beter op moeten voeden.

27 mei 2007 19:14

Een vraagje aan Citybob : Regel je ook wat voor auto's met kleinere bagageruimtes :?: Heb n.l. volgende week een bedrijfsuitje .
Spuug niet in een glaasje bier , maar als ik moet rijden laat ik het biertje staan :!:

27 mei 2007 19:37

ppp 356 schreef:Of je moet je laatste Euro opgezopen hebben :!:

dan maar op de poef hé :lol:

28 mei 2007 14:42

944 guy schreef:
CityBob schreef:Drank en rijden gaat gewoon niet samen, daarom ben ik nu in regio Utrecht gestart met CityBob. Mijn chauffeurs kunnen jouw Porsche en jou veilig thuisbrengen.

In een Boxter past het opvouwbrommertje net niet, wellicht in een Cayman wel. Hou rekening met een formaat van een reguliere reiskoffer.

www.citybob.nl tot ziens!

Heb je dat toevallig overgenomen door te loeren wat ze in londen doen?
Zoiets hebben ze ooit een paar jaar terug op topgear gedaan, hun doel was om als 'city-bob' zonder medeweten van hun klanten autotests uit te voeren :D Briljant item :D
Wat drankrijders betreft: de wereld is overbevolkt, ze zouden zich wat mij betreft de wereld uit mogen helpen. Bij elke dode zijn er natuurlijk nabestaanden, maar liever dat de familie van die dronkelap wat te betreuren heeft dan de familie van een onschuldig slachtoffer, dan hadden ze hun familielid maar beter op moeten voeden.

Verstand komt met de jaren :roll:
Plaats een reactie