Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
11 maart 2010 19:09
Allez Harald we hebben elkaar toch al vaak ontmoet
11 maart 2010 19:14
nee dat wordt als snel gedacht van voorbeeld stellen. Ik ken er zat die al nat zijn gegaan op zulke praktijken . Is van alle dag. Jans staat in de schijnwerper dus dan in de picture van de krant ed. Ik heb er weinig moeite mee. Hij brengt ook veel lol voor de maatschappij. Dat kinderachtige vastzetten voor één nachtje is helemaal paniekvoetbal van justitie. Alsof ie zijn buurvrouw heeft gedood..
11 maart 2010 22:25
Toch aardig van Kroon die Panamera
11 maart 2010 22:28
GEWELDIG!!
12 maart 2010 14:34
horn schreef:ik zeg maar: wie zonder zonden is werpe de eerste steen... ondernemers die echt alléén zakelijke uitgaven op hun zaak boeken en niets privé? Heb ze nog niet mogen ontmoeten... maar zoals eerder hier geschreven - bekend figuur dus als voorbeeld stellen?
Klopt, we hebben elkaar nog nooit ontmoet, word dan een "once in a lifetime" gebeurtenis begrijp ik...
12 maart 2010 15:01
Des Bouvrie is een held.
12 maart 2010 16:07
Hij zou alleen eens een teken-cursus moeten volgen...
12 maart 2010 16:19
Levert nu al genoeg op.
12 maart 2010 17:57
felix bahama 912 schreef:Klopt, we hebben elkaar nog nooit ontmoet, word dan een "once in a lifetime" gebeurtenis begrijp ik...
Dat hangt van de ontmoeting af.... met sommige hier heb ik dat gevoel wel, bij jou niet hoor

De Forumeikel schreef:Hij zou alleen eens een teken-cursus moeten volgen...
Hoezo? Ik begreep dat die facturen gewoon netjes getekend waren...
24 maart 2010 2:29
Nederland op z'n smalst...
Des B. wordt met veel bombarie uit z'n bedje gesleurd voor een rotte 15K aan btw (die hij overigens zelf netjes heeft aangegeven en afgedragen)
ING ontduikt onder toezicht van arbeidersvriend (of moet ik zeggen volksverraaier) Wim K. al jaren voor miljoenen aan BTW en krijgt staatssteun
24 maart 2010 8:44
Links jippie, rechts vullen.
24 maart 2010 9:40
Verneuk de massa, vul de kassa, zoals we in Woningcorporatie-land zeggen.
24 maart 2010 12:59
Vooralsnog is er sprake van ontwijking, tenzij anders blijkt uit onderzoek. Er zit een wezenlijk verschil tussen ontwijken en ontduiken.
Veel internationale bedrijven ontwijken belasting door in NL een hoofdkantoor te vestigen....
Of Des Bouvrie wel of niet mede verantwoordelijk was weten we ook niet, maar de constructie in die zaak (indien waar) was op voorhand al frauduleus.
Een ethische kwestie vs een frauduleuze kwestie.
24 maart 2010 13:05
Meehuilen met de Telegraaf media bewaar ik voor feestjes en partijen.
24 maart 2010 13:06
Dan weet ik wat jij stemt
24 maart 2010 13:07
TON natuurlijk.
24 maart 2010 13:27
Das beter dan SGP
24 maart 2010 13:34
Nauwelijks imho.
Iets serieuzer: al jaren op de partij eindigend op een D. Extragratis hint: ook toen Marianne nog niet in de kamer zat.
24 maart 2010 14:13
Jort schreef:Of Des Bouvrie wel of niet mede verantwoordelijk was weten we ook niet, maar de constructie in die zaak (indien waar) was op voorhand al frauduleus.
Wat is het verschil tussen een ICT bedrijf dat zijn diensten voor de Nederlandse ING aan een Zwitserse afdeling factureert en Des Bouvrie die aan een ander BVtje factureert
24 maart 2010 14:23
Jort schreef:ook toen Marianne nog niet in de kamer zat.

Hoe leuk ze irl ook is, ik verwacht dat niemand met genoeg verstand om een Porsche te kopen zo dom is om op die partij te stemmen...
24 maart 2010 14:26
Jeroen914 schreef:Wat is het verschil tussen een ICT bedrijf dat zijn diensten voor de Nederlandse ING aan een Zwitserse afdeling factureert en Des Bouvrie die aan een ander BVtje factureert

Het feit dat naar alle waarschijnlijkheid de Zwitserse vennootschap weldegelijk de afnemer was.
Maar het is lastig om er iets heel zinnigs over te zeggen als je de zaken niet kent. Vooralsnog begreep ik dat ING ontwijking toe past en dat in het geval JDB sprake was van ontduiking (waarbij niets is gezegd over de betrokkenheid van JDB).
Wie weet blijkt aan net eind van het liedje e.e.a. precies andersom te liggen...
24 maart 2010 14:34
Devils son schreef: ik verwacht dat niemand met genoeg verstand om een Porsche te kopen zo dom is om op die partij te stemmen...
M'n bericht was zoals vaker niet vrij van sarcasme, maar
ik zou de link tussen "verstand" en "Porsche" niet op voorhand willen maken.
Devils son schreef:Het feit dat ....[snip]..te liggen...
Mee eens.
24 maart 2010 14:56
Jort schreef:maar
ik zou de link tussen "verstand" en "Porsche" niet op voorhand willen maken.
Nee, gebruik de zoekfunctie voor het overweldigende bewijs van deze stelling