Re: Even geen Porsche (Mercedes-Benz adepten onder elkaar)
09 mei 2015 8:55
C43 rules, en die brom van de v8 die erin ligt is me toch lekker, en dat hij met 306pk en 1510kg heel goed uit de voeten kan . Ben er erg blij mee
Had ik veel eerder moeten kopen! (ipv eerst een Lancia lybra en peugeot te kopen) voelde me helemaal niet lekkerde in een peugeot. Maar nu voel ik me beter in een C43
16 aug 2015 18:21
idd lelijke auto mijn in ziens. Vaak maakt het interieur en rij eigenschappen veel goed bij MB.
Echter de stoelen in mijn nwe c-klasse (nu 15k meegereden) bevallen me erg slecht. Al zeer veel MB's gehad echter nog nooit 1 waar ik last van de rug krijg en steeds zit te draaien omdat ik niet lekker zit.
16 aug 2015 18:48
Dank voor deze voor mij niet onbelangrijke comment. Ik rij behoorlijk veel kilometers met de daily en kan dergelijke zaken niet voldoende filteren tijdens (kort) proefrijden.
17 aug 2015 8:02
Ga ik me een keertje echt breed oriƫnteren met proefritten is het weer niet goed
Je hebt gelijk Harald, het is me even troebel. Keerzijde is dat ik er steeds meer van overtuigd raak dat ik de juiste auto (voor mij) rij op dit moment en dat de keuze hiervoor misschien wel doordachter was dan ik me bewust was. Overigens vorige week vrijdag die X5 hybride gereden; mooie auto maar rijdt totaal niet als een BMW is mijn mening.
Panamera vind ik niet mooi Mike. Ik begrijp dat je deze suggestie (weer) doet nadat ik de GLE coupe noem
17 aug 2015 8:30
Tja je kan moeilijk verwachten dat een SUV rijdt zoals de gemiddelde BMW. Maar in vergelijking met andere merken (mss uitgezonderd de cayenne/macan) zou de BMW SUV veel strakker en sportiever rijden.
De GLE vind ik eigenlijk nog bruut ogen. Kan er denk ik wel aan wennen.
17 aug 2015 8:40
Zowel de X6 als de GLE zijn absoluut niet mijn smaak, maar dat maakt in dit geval ook niks uit. Ik denk wel dat je met een 550d erg verwend bent en dat er qua motorisering en rijkwaliteiten weinig in die prijsklasse en functionaliteit is dat in de buurt komt. Maar zoals gezegd, da's persoonlijk.
17 aug 2015 8:56
Het is dat zo'n G-klasse flink aan de prijs zit maar anders was de keuze voor mij makkelijk geweest. Mensen in een X6 of zoiets dergelijks zorgen voor een aversie bij mij.