Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
15 sep 2014 19:15
denk dat Blind nooit een superster wordt maar voor elk team wel heel belangrijk kan zijn. Ik gun het hem!
16 sep 2014 3:49
Ik ben benieuwd naar Devilson zijn lezing mbt PEC Zwolle -PSV.
Wat een heerlijke wedstrijd was dat zeg.
16 sep 2014 9:50
Erick schreef:Ik ben benieuwd naar Devilson zijn lezing mbt PEC Zwolle -PSV.
Wat een heerlijke wedstrijd was dat zeg.
Ik had sociale verplichtingen het hele weekend, dus ik heb alleen de uitslag gezien. Er is maar één woord waarmee ik het zou willen omschrijven, maar dan wordt dat hier op het forum weergegeven als iets wat je bij de slager haalt.
16 sep 2014 9:53
PSV slecht, PEC super,naja, we staan nog ruim boven ajax.
16 sep 2014 9:53
Vervelender dat Memphis 6-8 weken uitgeschakeld is. Lijkt me een aderlating voor de lampies.
16 sep 2014 10:01
horn schreef:Vervelender dat Memphis 6-8 weken uitgeschakeld is. Lijkt me een aderlating voor de lampies.
Hij zal worden gemist. Maar dat hoeft geen puntverlies te betekenen (vorig jaar toen Pelle een aantal wedstrijden bij Feyenoord moest missen bleek de daadwerkelijke schade ook mee te vallen of zelfs nihil te zijn).
Daarnaast: PEC uit zal voor iedere club lastig zijn en ajax was (zo las ik) dit weekend ook maar met de hakken over de sloot tegen een niet heel erg bijzondere tegenstander... Laten we wel zijn, als je met samengeknepen billen op de bank zit in een thuiswedstrijd tegen de enige ploeg die nog geen puntje pakte, dan hoeft de vlag ook nog niet echt uit.
16 sep 2014 11:43
Devils son schreef: ajax was (zo las ik) dit weekend ook maar met de hakken over de sloot tegen een niet heel erg bijzondere tegenstander... Laten we wel zijn, als je met samengeknepen billen op de bank zit in een thuiswedstrijd tegen de enige ploeg die nog geen puntje pakte, dan hoeft de vlag ook nog niet echt uit.
Dramatisch was het. Wel de punten, maar vraag niet hoe
16 sep 2014 12:43
Eerlijk verhaal van Van Basten.
Marco van Basten wordt assistent van Alex Pastoor bij AZ. Dat heeft de oud-spits dinsdag bekendgemaakt op een persconferentie. Van Basten ontbrak de afgelopen weken bij de Alkmaarse club vanwege hartkloppingen. Maandag werd bekendgemaakt dat hij terugkeert, maar naar nu blijkt doet hij toch een stap terug doet.
Van Basten heeft zelf bij de club het verzoek gedaan om een stap terug te doen. Hij zou een rol in de luwte prefereren, waarna werd besloten om als assistent terug te keren. De stap volgt op een periode van onzekerheid omtrent zijn positie bij de club.
De 49-jarige oud-internationalstond sinds 26 augustus al niet meer als trainer op het veld in Alkmaar. Van Basten kampte met gezondheidsklachten, nadat hij na het overlijden van zijn vader last kreeg van hartkloppingen. Daarop besloot hij in overleg met AZ zijn werkzaamheden tijdelijk neer te leggen.
16 sep 2014 13:39
horn schreef:(vorig jaar toen Pelle een aantal wedstrijden bij Feyenoord moest missen bleek de daadwerkelijke schade ook mee te vallen of zelfs nihil te zijn).
nu missen ze hem wel denk ik ze hebben geen killer voor in meer
.
16 sep 2014 16:07
horn schreef:Dramatisch was het. Wel de punten, maar vraag niet hoe

Ik zou er voor tekenen zeg ik je heel eerlijk.
16 sep 2014 16:09
Patrick schreef:Eerlijk verhaal van Van Basten.
Vind het maar raar. Begreep dat Van Basten niet echt een goede (veld)trainer is, maar wel een goede coach en tacticus. Hoezo maken ze die Pastoor dan niet veldtrainer en laten ze Van Basten hoofdcoach zijn? Van Basten als hulpje van Pastoor - voelt vreemd.
16 sep 2014 16:33
Van Basten zal geen zin hebben in de druk die altijd toch op de hoofdcoach ligt.
Zullen echt wel goede afspraken gemaakt zijn tussen AZ/Pastoor/VB.
16 sep 2014 17:42
horn schreef:Patrick schreef:Eerlijk verhaal van Van Basten.
Vind het maar raar. Begreep dat Van Basten niet echt een goede (veld)trainer is, maar wel een goede coach en tacticus. Hoezo maken ze die Pastoor dan niet veldtrainer en laten ze Van Basten hoofdcoach zijn? Van Basten als hulpje van Pastoor - voelt vreemd.

Dat ben ik met je eens, maar ik vind het wel goed dat hij gewoon eerlijk zegt hoe het zit. Zo lopen er niet veel rond, zeker niet in het profvoetbal.
16 sep 2014 18:47
Pastoor is juist een betere veldtrainer dan hoofdcoach dus ik begrijp het ook niet helemaal.
17 sep 2014 21:03
Ajax nu alweer achter, shit
17 sep 2014 21:09
Was ook wel heel slecht verdedigd hė?
17 sep 2014 21:10
Dat verbaast mij helemaal niets. Hoop dat het geen 0-6 wordt.
17 sep 2014 21:14
Franz schreef:Was ook wel heel slecht verdedigd hė?
Zag er ZEKER niet best uit
17 sep 2014 21:17
Maar ik zie Ajax nog wel scoren hoor.
17 sep 2014 21:20
Wat doet die speler van het Ned. elftal in het veld
17 sep 2014 21:21
kunnen die boilesen en sigtorson niet mee met de hamsterweken naar willekeurig welke jupiler league club? Wat een waardeloze voetballers.
17 sep 2014 21:24
Ach, gelukkig is de verdediging van PSG nonchalant dus dat kan misschien nog iets opleveren.
17 sep 2014 21:37
Franz schreef:Maar ik zie Ajax nog wel scoren hoor.
Ik zie dat vrij zelden
17 sep 2014 21:44
Ik ook want ik kijk zelden naar Ajax.
17 sep 2014 22:16
Franz schreef:Maar ik zie Ajax nog wel scoren hoor.
Klopt 1 - 1