23 jun 2006 17:26
Jurgen schreef:Sorry, heb eind van de ochtend afgehaakt...
horn schreef: het is: ik BEN afgehaakt...![]()
23 jun 2006 17:32
23 jun 2006 17:42
23 jun 2006 21:36
Harley schreef:In dit draadje doen de modder-eters vrolijk mee...![]()
En zoals Horn pleegt te zeggen: Het is hier geen democratie
Horn schreef:@ 911-lover: Niet zeike! off topic onzin als dit dient om de vrijdagmiddag door te komen. Niemand wordt gekwetst, er worden geen seksistische dubbelzinnige opmerkingen geplaatst, foto's van blote k*tten geplaatst en vanavond als iedereen slaapt gooit Jurgen of ik dit hele draadje door de shreader. Niemand die het mist en op dit moment is er gewoon een aantal mensen dat er lol aan heeft. Niks mis mee.
23 jun 2006 21:50
23 jun 2006 21:59
23 jun 2006 22:26
23 jun 2006 22:58
23 jun 2006 23:04
horn schreef:derhalve vind ik jouw post in dit topic een goedkope wijze van 'wederom je gram halen' en heb ik daar dan ook als zodanig op gereageerd.
enkele van de vele PB's die één persoon naar mij schreef:Ik heb een probleem met jouw GEDRAG hier op het forum.
...als je maar begrijpt dat het ONS (en dan heb ik het over het hele moderator-team!) goede recht is om jouw gedrag te corrigeren waar wij dat nodig vinden.
Heb je wel eens gedacht, dat het wellicht zo zou kunnen zijn, dat er meer mensen zich storen aan jouw 'aanwezigheid', maar dit gewoon niet zeggen?
Vast niet...
Mijn verzoek AAN JOU is, om iets minder 'sexueel getinte' postings te doen, dat andere het wel of niet zouden mogen, doet hier niet ter zake, ik doe het verzoek immers AAN JOU.
horn schreef:Eens in de zoveel tijd ontstaat een nietszeggend topic als Dromenland. Dit draagt niets bij aan het Porscheforum, maar is vermakelijk voor de mensen die op dat moment daaraan deelnemen. Ik ga er dan ook van uit dat geen van die mensen er een probleem mee heeft als een dergelijk topic één of twee dagen later in zijn geheel wordt geveegd.
wat ik als reactie op de beschuldigingen aan MIJN adres schreef:Maar de hoogste bomen of goede bekende blijven beschut (om maar 2 van de zeer vele voorbeelen op het forum aan te geven)
Gelijke maten en gewichten aub. Iedereen of niemand.
Meer verwacht ik niet van een Mod of Admin.
wat men mij als reactie schreef:btw. Leuk gevonden ja, "De hoogste boom"..... (hij zit hier echter wel wat langer als jij he)
horn schreef:Wellicht liggen jouw grenzen/normen/waarden anders dan de mijne.
horn schreef:Als ik in topics zaken zie die wat mij betreft hier niet horen (kwetsend, beledigend blabladibla ) haal ik ze weg. In de meeste gevallen volgt er een korte pb-wisseling en hebben mensen er geen bezwaar tegen. Dit daar de meeste mensen kennelijk begrip hebben voor de goede bedoelingen.
horn schreef:Ik persoonlijk veeg zonder aanziens des persoons. Ik kijk naar de inhoud van de post, niet naar de poster.
Het komt nogal eens voor dat andere moderators posts van mij weghalen. Dat mag en raakt me niet. Ik weet ook wel dat ik off topic post of flauwe grappen post. Zoals Van Basten zei; ik ben soms net een mens. Voor mijn posts gelden dezelfde regels als voor alle andere: als het niet kan/mag/bijdraagt of als het verstoort - veeg het maar.
horn schreef:Soms is het wel eens zo dat ik me afvraag waar ik het eigenlijk allemaal voor doe. Het kost een hoop tijd, je probeert het zo goed mogelijk te doen, en sommigen zien je als loslopend wild waar je lekker uit de heup op mag schieten. Als je ziet waar je soms voor uitgemaakt wordt...
Ik kan je vertellen dat er dagen zijn dat ik zeg 'flikker allemaal maar op met je gezeik. Wat mij betreft kappen we ermee en gooien dit hele forum op zwart'.
horn schreef:Gelukkig hebben alle moderators nooit tegelijkertijd dit gevoel gehad...
De persoon aan wie ik die vraag stelde schreef:Laat 1 ding HEEL duidelijk zijn, een PB is een PB, dat is dus een PRIVE bericht
Terwijl Horn in een mail aan mij schreef:PB’s zijn PB’s maar niet geheim. Als moderators overleggen we vaak of we ergens wel of niet ingrijpen etc etc. Als er ruzies/onduidelijkheden/meningsverschillen ontstaan overleggen we ook wel eens of en zoja hoe we zoiets aanpakken en wie dat gaat doen. In dat licht heb ik met ***** overlegd over jullie PB’s etc.
23 jun 2006 23:44
23 jun 2006 23:57
24 jun 2006 0:01
MS964 schreef:Eh....heeft iemand die foto van die 40 blote k*tten toevallig bewaard?
24 jun 2006 0:10
24 jun 2006 0:19
24 jun 2006 0:30
24 jun 2006 0:57
racebeus schreef:Houd me meestal stil,
maar dit forum probeert gelukkig een vrijheid van meningsuiting na te streven.......respect!
24 jun 2006 15:30
Olaf schreef:Horn
wees niet bang voor het nageslacht - 't zal ongetwijfeld verdwijnen in een van de lente-opruimingen van de forum baas
24 jun 2006 15:52
horn schreef:PS Ik heb vooralsnog besloten om dit topic niet zoals aangekondigd te verwijderen.
24 jun 2006 19:01
bert964c4 schreef:racebeus schreef:Houd me meestal stil,
maar dit forum probeert gelukkig een vrijheid van meningsuiting na te streven.......respect!
Levensgevaarlijk.......................................................![]()
![]()
25 jun 2006 17:51