Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
24 jun 2008 18:35
de rempeng buikloop, maar dat was voor de buurvrouw te laat.
Haar suikerkopje liep helemaal over van.......
24 jun 2008 21:03
macrameëen tot in den treure want: niet gemacrameed is niet geleefd!
24 jun 2008 21:51
Het was met voornoemde leus, die het oude ambacht der macrameëen nieuw leven in placht te blazen, dat men vanuit De Hoofdstad sprak tot alle autominnende onderdanen. Waarom toch die voorliefde voor mechanisch bewegende onderdelen op wielen, voor stalen karkassen louter ontwikkeld voor het rondrazen over de A10 of, nog erger, daarbinnen. Het Nieuwe Rijden bleek tot nog toe onvoldoende effect te sorteren bij dergelijke autoaddicten (nee, geen autodidacten), dus was een neiuwe koers ingezet. De krachtig aanzwellende beweging der macrameëers zou het tij gaan keren! Job C. zou de aftrap geven o p1 juli aanstaande met een macramee-marathon op de dam; reken maar dat die autoliefhebbers de garage dicht zouden laten, het fietske pakken en regelrecht op de Dam afkomen. Maar toen gebeurde het:
24 jun 2008 22:03
ik hoorde een mirakel in in mijn hoofd, net johan cruiff ik snap het bovenstaande niet meer, naar na 3 x opnieuw lezen dus dacht ik ....
24 jun 2008 23:16
geitebreien! Want herinner je eens, wanneer heb je voor het laatst eens goed en lekker gegeitebreid?
25 jun 2008 7:47
Oh jaaaaaaa dat was bij ome Willem ,alleen DHR H Banningk is al tot god genomen dus moeten we het wet een andere geitenbreier uit LAREN doen maar die is niet meer ....
25 jun 2008 16:08
het tijdgebrek wat minder nijpend is, maar dat is
25 jun 2008 16:36
net als een olifant met een lange snuit, en die blies het verhaaltje uit.
25 jun 2008 16:41
Ik reed in mijn Porsche richting duitse grens en....
25 jun 2008 17:00
....rode Porsches mag tanken omdat....
25 jun 2008 17:48
daar geen groene benzine in kan, dat vloekt bij elkaar. ik dacht.....
25 jun 2008 17:51
...laat ik eens wat suiker in mijn tank doen en kijken of mijn rode duivel wat harder kan dan 280. Nadat ik dat deed.....
25 jun 2008 18:00
begon de wagen te hinniken als een paard, wat zeg ik, als .....
25 jun 2008 19:57
....air had van een hitsige naaimachine. Zijn schyzofrene houding maakte hem een ware....
25 jun 2008 20:27
asfalt-tijger die er klaar voor was alles te verslinden wat hem ......
25 jun 2008 20:56
maar voor zijn smerige pasta inlaatstuk verscheen.
Plots dacht het stijgerende paard dat zijn wieg in Zuffenhausen had gestaan. Hij liet zijn krachtige zes cilinder Boxer motor brullen, en zag HET bord in de verte staan met de kreet : AUTOBAHN
De 911.......
Sh*t ! Te laat, sorry
Ehh...
25 jun 2008 21:59
was er geen houden meer aan, alle paarden waren gelijkgestemd en storten zich met groot gebulder op de achterwielen om de boliede met huiveringwekkende snelheid over 'der autobahn' te sleuren om pas diep in Duitsland op te houden doordat .......
26 jun 2008 7:32
daar midden op de weg een zwarte 944 met roodzwarte velgen

en ........ jawel een trekhaak met daarachter op een "dieplader" een paars geval staat geparkeerd om te gaan rijden op Nordschleife alleen hij was de weg kwijt en al die duitsers reden maar door ..............daar stond H. V uit A, een bekende die ik......
26 jun 2008 19:59
graag een handje help ik stopte en hij stond er al een paar uurtjes vandaar deze doorstart en ik zei volg ons maar naar de Nordschleife ......
26 jun 2008 22:19
en wij vervolgens bij de eerste de beste Aral even vloeibaar goud naar binnen pompen, vraagt die brunette verkoopster of we ook.......
26 jun 2008 22:25
nieuwe rubbers hebben. Natuurlijk is het rubber nieuw, antwoorden we verontwaardigd, met N codering natuurlijk. Welches N, zei de brunette daarop, en op dat moment..
26 jun 2008 23:10
een wannabe lookalike was, onder handen genomen door Robert Shumacher. Maar op dat moment zei de brunette vrolijk 'Hei, hallo Shumi, was ist los!?' ..
26 jun 2008 23:16
Hast Du auch Gummi mit einem N? En Schumi lachtte en antwoordde met een veelbetekenende blik:
26 jun 2008 23:25
want ik heb nu tijd genoeg,want we mogen niet meer "vrij"associeren omdat..................
26 jun 2008 23:28
het Forum dan zo langzaam wordt. Dus een paar schummigummis onder mijn elfer, dat lijkt me eigenlijk best wel wat. De Gummi's kwamen op dat moment terstond tevoorschijn: het waren profielloze slicks! Slik, dacht de bestuurder nu,...