Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
14 sep 2009 2:51
De rooklucht is nu wel uit de kroeg verdwenen

Ik denk dat aan de ontbijttafel enkel het zeer dun gesneden rookvlees doet herinneren aan gisteravond
14 sep 2009 6:03
goeie smorgens maukers
hé wat ziet de kroeg er schoon uit
dan nu maar weer het ontbijt

en natuurlijk de jura aanzetten
en natuurlijk voor onze lijners

werk en maukze
14 sep 2009 7:36
Moguhh allen, doe mij maar ontbijt hoor, en lijnen.
Verder allen weer een prettige werkweek toegewenst met mooi weer.
14 sep 2009 8:10
Ook van hier een goede morgen, de werkweek is weer begonnen.
Ontbijt is weer erg in orde
Werk ze allemaal.
14 sep 2009 8:34
Selamat pagi, Mannen!
Iekssss ... afslanktabletten

Die sla ik maar over. Maar goed dat ik mijn eigen grapefruits weer mee heb!
Zeg Beus, dat dungesneden rookvlees ... dat is toch niet toevallig kikkervlees, hè?
Mijn dochter heeft vandaag haar eerste twee tentames, dus afgelopen weekend hebben we samen veel in de boeken gezeten. p=m:v ... wat is dat lang geleden. Wél leuk, zo'n opfriscursus.
Hier is een mooie blauwe hemel en de zon lacht me tegemoet. Heerlijk!
Ik wens jullie een mooie maandag!
14 sep 2009 9:20
Goedemorgen,
De ochtend ziet er veelbelovend uit. Jammer dat ik zo weer de boor, decoupeerzaag en het nietpistool moet gaan gebruiken. Echt een lekkere dag om nog even van het mooie nazomerweer te genieten. Misschien geef ik mezelf wel een vrije middag.
Fijne dag allemaal
PS - weet iemand een goed gratis mp3 mixprogramma om verschillende tracks door elkaar te mixen (dus geen loop-programma om techno te maken, maar een programma om de bas-, gitaar-, drum-, keyboard- en zangpartijen te mixen).
14 sep 2009 9:38
Goedemorgen allen....
Eerst koffie en dan de dag
Mp3 mixen? mp3 is een compressed format, lijkt me niet slim om op dat niveau te gaan mixen, omdat dan over alle invoerkanalen on the fly gedecodeerd moet worden en DUS een exacte timing onmogelijk wordt (ongeacht de snelheid van je computer).
Bij mijn weten mix je op het bronmateriaal, dus de WAV files. Wat je wel kunt doen is mp3 naar wav converteren, mixen en dat weer naar mp3 converteren. Je verliest dan wel kwaliteit.
Beter is om in WAV formaat op te nemen en dan te mixen. Je verliest dan minimaal aan kwaliteit. Dat soort mixers zijn wel als free-ware beschikbaar.
P=m:v???? Lydia, dan is de remweg bij 200 dus korter dan bij 50.... Je schrijft geschiedenis
14 sep 2009 9:47
Edwin, dit keer gaat het eens niet over auto's maar over de Rho
ρ = dichtheid (kg • m-3)
m = massa (kg)
V = volume (m3)
14 sep 2009 9:56
@Esgigt: nog even gekeken en het blijken inderdaad wav-files te zijn (is inderdaad veel beter).
Ik ga even googlen naar een freeware wav-mixer, maar als je een goed programma kent, ik hou me aanbevolen.
14 sep 2009 10:00
Tip: zoek eens op download.com
14 sep 2009 10:04
ja, leuke site, maar daar zag ik door de bomen het bos niet meer en veel programma's bleken shareware met beperkte functionaliteit.
Ben inmiddels uitgekomen op audacity, open source die met behulp van een aparte lame-encoder ook mp3's kan maken van het eindresultaat. Ga die maar even installeren en kijken hoe dat werkt.
14 sep 2009 10:24
Lydia schreef:Edwin, dit keer gaat het eens niet over auto's maar over de Rho
ρ = dichtheid (kg • m-3)
m = massa (kg)
V = volume (m3)
Ah! Dan klopt'ie wel... de gebruikte symbolen verwarden mij
Overigens wordt de M*V (massa * Snelheid) leuker en nauwkeuriger als je hem gaat uitschrijven volgens de Algemene Relativiteits Theorie... en die loslaten op normale snelheden. Dan zie je met hoge KmH snelheden langzaam de 10e decimaal omvallen...
Koffie
Laatst bijgewerkt door
esgigt op 14 sep 2009 10:27, in totaal 1 keer bewerkt.
14 sep 2009 10:27
cool edit pro, heb ik "vroeger" gebruikt.
SchijNt nu van Adobe te zijn
http://www.adobe.com/special/products/audition/syntrillium.html
Laatst bijgewerkt door
Boxy&Boraman op 14 sep 2009 11:12, in totaal 1 keer bewerkt.
14 sep 2009 10:28
Edit Pro heb ik misschien ook nog ergens liggen... Misschien nog ergens op P2P te downloaden?
Je kon er materiaal ook leuk mee oppoetsen..
14 sep 2009 10:33
Ik hou het nu even bij Audacity, werkt lekker simpel en voor mijn doeleinden zeer geschikt. Ik heb namelijk van het laatste album van Dream Theater per nummer 6 tracks - keyboard, drum, bas, gitaar, zang en solopartijen. De solopartijen zijn zowel de keyboard- als gitaarsoli op 1 track.
Ben nu een beetje aan het spelen met wat weg te laten, de ballad Wither bijvoorbeeld klinkt zonder drum en gitaar heel erg ingetogen zonder in te boeten aan kracht.
Zal ook nog wel op zoek gaan naar Edit Pro.
14 sep 2009 16:28
heeft er hier iemand ervaring met Hamburg-Mannheimer
als verkoper / klant
want ik hoor daar heel uiteenlopende commentaren over (van supergoed tot oplichters/bedriegers....)
14 sep 2009 16:46
is dat een biermerk?.....
14 sep 2009 18:54
ironpatje schreef:heeft er hier iemand ervaring met Hamburg-Mannheimer
Ik zou persoonlijk nooit met zo'n type bedrijf in zee gaan. Een hoog Tupperware / Herbalife / WIN gehalte.
14 sep 2009 19:30
Ik kende ooit iemand die daar werkt en mij vroeg daar ook te gaan werken vanwege mijn vlotte babbel. Je zou er dan heel veel geld kunnen verdienen. Zegt dat genoeg?
14 sep 2009 19:40
HM? zo'n aanbieder van (twijfelachtige) financiele producten?
14 sep 2009 19:44
Goeienavond allemaal,
Ik vond nog een lekker flesje in de kelder, en ik dacht ik zet 'm alvast klaar voor degenen die vroeg in de kroeg komen.

Zelf was ik net halverwege een flesje rood en TOTMBO haalt op dit moment de kaasjes tevoorschijn.
Fijne avond.
14 sep 2009 22:49
Jullie waren er al vroeg bij met de wijn, Ewout... is er nog een slokje over
14 sep 2009 23:14

Blijkbaar niet, Rad!
Zullen we dan maar een biertje?
15 sep 2009 6:05
goeie smorgens maukers
hier weer het ontbijt

en natuurlijk de jura aanzetten
werk en maukze
15 sep 2009 7:14
Selamat pagi, Mannen!
Het is nog rustig aan de ontbijttafel. Snel maar even een vers sapje en dan op weg. Er staan al wat files.
Ik wens jullie een mooie dinsdag!