23 okt 2019 20:19
23 okt 2019 20:27
Enguess schreef:Ik ga even met normale mensen praten denk ik
23 okt 2019 21:12
23 okt 2019 21:15
Pacoloco schreef:Heerlijk al die haters.
Teslatopic is trending.
Feit is gewoon dat tesla de hele autowereld op zn kop (heeft ge)zet. De gevestigde orde krijgt rake klappen en die doen een hoop mensen blijkbaar pijn.
23 okt 2019 21:24
ik weet het, ik heb er geen, dus mag er niet over praten.ewp964c2 schreef:Rijdt verder prima hoor, maar afwerking is wel des Hyundai, voor een auto van 120k best vreemd
23 okt 2019 21:55
Nine-6-four schreef:dirty gertie schreef:Ik mag mijn MB 350 hybrid gaan inleveren voor iets nieuws, en heb gisteren even de lease kosten vergeleken van een 340i / 540i met die van een EV van een ton. Ik vind de verschillen wel klein worden onder het 2020 tarief.
'Uiteraard' past de overheid eea qua bijtelling bij als er meer EV's als auto van de zaak op de weg komen. Die geldmachine gaat echt niet stil vallen.
23 okt 2019 23:12
24 okt 2019 5:14
Enguess schreef:Nou, de liefde gaat ver, of sterker nog: maakt blind. Een Tesla vergelijken met Doutzen Kroes is wel de limit voor vandaag.
Ik ga even met normale mensen praten denk ik
24 okt 2019 5:17
Pascal schreef:ik weet het, ik heb er geen, dus mag er niet over praten.ewp964c2 schreef:Rijdt verder prima hoor, maar afwerking is wel des Hyundai, voor een auto van 120k best vreemd
Collega van me komt uit een Merc C350e, nu een Tesla Model-3... zijn woorden: “Je kunt wel merken dat je voor 55k eigenlijk een auto van 5k koopt, met een motor/aandrijving van 50k”... (iets in die strekking)
24 okt 2019 7:42
Devils son schreef:Enguess schreef:Nou, de liefde gaat ver, of sterker nog: maakt blind. Een Tesla vergelijken met Doutzen Kroes is wel de limit voor vandaag.
Beter lezen helpt...
24 okt 2019 7:53
Nine-6-four schreef:dirty gertie schreef:Ik mag mijn MB 350 hybrid gaan inleveren voor iets nieuws, en heb gisteren even de lease kosten vergeleken van een 340i / 540i met die van een EV van een ton. Ik vind de verschillen wel klein worden onder het 2020 tarief.
'Uiteraard' past de overheid eea qua bijtelling bij als er meer EV's als auto van de zaak op de weg komen. Die geldmachine gaat echt niet stil vallen.
24 okt 2019 7:53
Ach er worden hier (en elders) door de tesla fan boys vrijwel net zo veel open deuren ingetrapt als door de tesla haters. Voor zover je de wereld zo zwart wit kunt indelen.
24 okt 2019 8:26
dobbelsteen schreef:Nine-6-four schreef:dirty gertie schreef:Ik mag mijn MB 350 hybrid gaan inleveren voor iets nieuws, en heb gisteren even de lease kosten vergeleken van een 340i / 540i met die van een EV van een ton. Ik vind de verschillen wel klein worden onder het 2020 tarief.
En niet alleen om financiële redenen, het doel van de overheid is niet om elektrisch rijden goedkoop te maken.
Hun doel is iedereen elektrisch krijgen. En dat doe je door tijdelijk een voordeel richting EV te geven, zodat de bevolking zich in die richting oriënteert.
Eenmaal dat op gang is gezet, is die goedkope bijtelling niet meer nodig.
24 okt 2019 8:29
Devils son schreef:Roepen dat Doutzen Kroes een lelijke trol is, is in theorie ook ‘een mening’. Maar heel serieus zal je niet genomen worden met dat soort stellingen.
Natuurlijk is de afwerking van een Audi op een hoger niveau (het blijft een Amerikaan), maar de afwerking is op zich gewoon prima.
24 okt 2019 9:34
Enguess schreef: Dat is me toch een partij vermoeiend.
24 okt 2019 9:35
Nine-6-four schreef:Kortom doel is om de ultieme melkkoe in welke vorm dan ook te behouden
24 okt 2019 9:46
24 okt 2019 10:28
24 okt 2019 10:49
Cazzo Super Veloce schreef:Enguess schreef: Dat is me toch een partij vermoeiend.
Ik geniet juist van dit soort discussies (maar dat is wel duidelijk, denk ik)
FF lekker tussen 2 meetings verstand op nul
24 okt 2019 11:19
Enguess schreef:Devils son schreef:Enguess schreef:Nou, de liefde gaat ver, of sterker nog: maakt blind. Een Tesla vergelijken met Doutzen Kroes is wel de limit voor vandaag.
Beter lezen helpt...
Nee ik denk het niet.
Ik geef toe dat ik niet al mijn hercencellen mee neem naar het forum, die gebruik ik voor andere dingen. Maar je hoeft geen superintellect te zijn om te zien dat je heel blij bent met jouw eigen spullen, dat jouw Tesla de mooiste, snelste, best afgewerkte en gaafste is ter wereld. Goed zo! Ik ben oprecht blij voor je. Dat meen ik. Het is tenslotte jouw auto, jouw keuze. Maar je hoeft niet te vuur en te zwaard anderen, die een andere mening hebben (of misschien het licht nog wel niet gezien hebben, wie weet) te overtuigen van jouw gelijk. Dat is me toch een partij vermoeiend.
24 okt 2019 11:29
Enguess schreef:
Jij - jij afvallige. Ik dacht dat ik op jou kon rekenen, als (ex-)BMW adept. Maar ook jij hebt je laten verleiden en laten beinvloeden door Tesla’s Lorelei, je ziel verkocht aan de electrische duivel. En ook aan des duivels zoon
24 okt 2019 11:56
Maarten schreef:Het is in ieder geval schattig dat je na maanden eindelijk weer eens langs komt om ons van je liefde voor T te vertellen
24 okt 2019 12:02
Devils son schreef:Je bewijst nu alleen maar dat lezen jou duidelijk heel moeilijk afgaat.
Ook goed verder.
24 okt 2019 12:18
Devils son schreef:
Ik kijk geregeld, maar vaak zie ik dan discussies die al zo vaak gevoerd zijn dat zelfs ik mij er niet meer toe kan zetten.
24 okt 2019 17:28
Pacoloco schreef:Nadelen van tesla:
Beperkte range