Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 10:16



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 81  Volgende
Corona 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Corona
w.w.doet. schreef:
Succes met de corona ap !!!!!! het persoonlijk volg systeem.


De App is gewoon een trucje zodat je vrijwillig meewerkt aan het verkrijgen (weggeven) van je gegevens.

Met de huidige technologie en iedereen die een GSM op zak heeft kan men toch zeker in kaart brengen wie bij elkaar in de buurt is geweest :idea:


12 apr 2020 10:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Vergeet het 5G gebeuren niet = spionagenetwerk. De KGB had dit niet beter kunnen verzinnen, maar gelukkig worden die krengen massaal naar beneden gehaald. Het is maar een dingetje, maar juist nu we opgesloten zitten, worden ze in sneltreinvaart geïnstalleerd :!:
De monteurs doen dit trouwens in stralingspakken op het moment dat ze in werking worden gesteld.
Overigens ken ik aardig wat mensen die weigeren een smart-phone aan te schaffen, juist om bovengenoemde reden(en)! En dat zijn geen criminelen, maar vrije mensen, die nog gewoon naar de bank gaan om geld te pinnen. Paranoia of naïviteit......tweedeling bij het volk.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


12 apr 2020 11:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Corona
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

(Laatste reactie in dit draadje)
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


12 apr 2020 11:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Vergeet het 5G gebeuren niet = spionagenetwerk. De KGB had dit niet beter kunnen verzinnen, maar gelukkig worden die krengen massaal naar beneden gehaald. Het is maar een dingetje, maar juist nu we opgesloten zitten, worden ze in sneltreinvaart geïnstalleerd :!:
De monteurs doen dit trouwens in stralingspakken op het moment dat ze in werking worden gesteld.
Overigens ken ik aardig wat mensen die weigeren een smart-phone aan te schaffen, juist om bovengenoemde reden(en)! En dat zijn geen criminelen, maar vrije mensen, die nog gewoon naar de bank gaan om geld te pinnen. Paranoia of naïviteit......tweedeling bij het volk.

Manmanman, dat jij nog slaapt ‘s nachts....


12 apr 2020 11:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Vergeet het 5G gebeuren niet = spionagenetwerk. De KGB had dit niet beter kunnen verzinnen, maar gelukkig worden die krengen massaal naar beneden gehaald. Het is maar een dingetje, maar juist nu we opgesloten zitten, worden ze in sneltreinvaart geïnstalleerd :!:
De monteurs doen dit trouwens in stralingspakken op het moment dat ze in werking worden gesteld.
Overigens ken ik aardig wat mensen die weigeren een smart-phone aan te schaffen, juist om bovengenoemde reden(en)! En dat zijn geen criminelen, maar vrije mensen, die nog gewoon naar de bank gaan om geld te pinnen. Paranoia of naïviteit......tweedeling bij het volk.



Werd op dit bericht geattendeerd. Aangezien mijn ruime ervaring met 1G-5G kan ik u met zekerheid geven dat je geen ‘stralings’ pak draagt tijdens installatie.
Dit is echt een broodje aap verhaal. Zojuist het bovenstaande bericht gedeeld binnen mijn team van ingenieurs, die lachen zich een deuk.

Advies: schoonmaker blijf je leest!


12 apr 2020 11:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Maar van dat ‘spionage’ klopt wel? :popcorn:

(Overigens zeg ik niet ‘tijdens installatie’ :wink: )(dus dat zijn niet al te slimme ingenieurs :mrgreen: )
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


12 apr 2020 11:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
[quote
Advies: schoonmaker blijf je leest![/quote]

:roll: .......... :scratch:
_________________________________________
911SC,1981


12 apr 2020 12:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
@rik: Even over straling: ik ben er zeker van, dat geen één ingenieur een huis koopt onder hoogspanningskabels, dus ik snap niet waar dat ‘lachen’ vandaan komt.....er zijn in dit land meer stomme ingenieurs dan slimme, dus blaas maar niet zo hoog van de toren! Mensen die onder hoogspanningskabels wonen, hebben significant meer ziektebeelden dan landelijk. Overigens hoef je volgens RIVM (!) je niet écht zorgen te maken....ze vermoeden dat het allemaal wel meevalt :shock:
Als ze slim zijn, kopen ze een stukje bouwgrond onder zo’n 5G mast, als ze zo overtuigd zijn van de onschadelijkheid. Maar ik ben er zeker van dat ze (paas)eieren voor hun geld kiezen. 5G is wel andere koek dan een hoogspanningskabel, en er is absoluut niet onderzocht wat dit met de natuur, en de daarin levende organismen doet! Dan denk ik ook aan diersoorten die van nature navigeren! Ze spoelen nogal eens aan, weet je! :evil:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


12 apr 2020 12:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
Onder een hoogspanningkabel is gratis licht! Ga maar eens in het donker met een TL-buis onder zo'n kabel staan en wijs met de buis naar de kabel en je ziet het licht.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


12 apr 2020 13:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Corona
Blinded by the Light..... :mrgreen:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


12 apr 2020 13:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Vlakbij Groningen
Bericht Re: Corona
Ik snap dat men moeite heeft met het installeren van een dergelijke app vanwege privacy maar die vergeten even dat ze allang afstand hebben genomen van diezelfde privacy met diverse app's op hun smartphone....


12 apr 2020 13:36
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: Corona
steef schreef:
@rik: Even over straling: ik ben er zeker van, dat geen één ingenieur een huis koopt onder hoogspanningskabels

Hoogspanningskabels maken een soort brommend geluid, dus daar onder wonen is gewoon niet prettig.

En daarnaast verspreidt het ook corona, dus weg blijven er van. Of nee dat was 5G die corona verspreidt. (om toch maar ontopic te blijven hé :lol: )


12 apr 2020 13:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Bericht Re: Corona
Windmolens. Krijg je kanker van.


12 apr 2020 14:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Verkeerd eten ook en daar stoppen we ook niet mee.
Vandaag voor het eerst weer onder de 100 doden.(heeft wellicht met het weekend en dus doormelden te maken)
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


12 apr 2020 14:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Corona
steef schreef:
@rik: Even over straling: ik ben er zeker van, dat geen één ingenieur een huis koopt onder hoogspanningskabels, dus ik snap niet waar dat ‘lachen’ vandaan komt.....er zijn in dit land meer stomme ingenieurs dan slimme, dus blaas maar niet zo hoog van de toren! Mensen die onder hoogspanningskabels wonen, hebben significant meer ziektebeelden dan landelijk. Overigens hoef je volgens RIVM (!) je niet écht zorgen te maken....ze vermoeden dat het allemaal wel meevalt :shock:
Als ze slim zijn, kopen ze een stukje bouwgrond onder zo’n 5G mast, als ze zo overtuigd zijn van de onschadelijkheid. Maar ik ben er zeker van dat ze (paas)eieren voor hun geld kiezen. 5G is wel andere koek dan een hoogspanningskabel, en er is absoluut niet onderzocht wat dit met de natuur, en de daarin levende organismen doet! Dan denk ik ook aan diersoorten die van nature navigeren! Ze spoelen nogal eens aan, weet je! :evil:


Je mag onder hoogspanningskabels niet bouwen.
Je toonzetting en woord keuze bevallen me niet, even door dit topic lopend heb ik besloten om alleen de topics te lezen die over het onderwerp Porsche gaan, daar wordt op een normale manier gereageerd.

Succes met je strijd tegen het 5G monster en alles wat aanspoelt.


12 apr 2020 16:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
De meeste mensen snappen ook niks van EM golven, antennes en straling etc. Zoals van die mensen die gaan procederen dat ze geen zender bovenop het dak van hun appartementsgebouw willen. Dat lukt ze dan. En dan krijgen ze de zendmast recht tegenover zich bij de buren op het dak.


12 apr 2020 16:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Corona
Toevallig heb ik daar verstand van, en in de medische wetenschap wordt straling gebruikt om weefsel te beïnvloeden, lange golf, korte golf, radar, enzovoorts. Zelfs de magnetron is vanuit die visie ontwikkeld....
Zo is er een verdeling van golflengtes, die toegewezen worden aan de verschillende doelgroepen. Een deel gaat naar de medische sector, een deel naar defensie, enz.
En zoals gezegd: teveel veroorzaakt schade. Soms is dat een doelstelling om juist een goed resultaat te krijgen. Maar soms is die ook irreversibel!
Maar back-on topic: 0,015% van de bevolking heeft Corona niet overleefd....(ter vergelijking: kanker jaarlijks 0,7%!)
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


12 apr 2020 18:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Corona
Rik964 schreef:
steef schreef:
@rik: Even over straling: ik ben er zeker van, dat geen één ingenieur een huis koopt onder hoogspanningskabels, dus ik snap niet waar dat ‘lachen’ vandaan komt.....er zijn in dit land meer stomme ingenieurs dan slimme, dus blaas maar niet zo hoog van de toren! Mensen die onder hoogspanningskabels wonen, hebben significant meer ziektebeelden dan landelijk. Overigens hoef je volgens RIVM (!) je niet écht zorgen te maken....ze vermoeden dat het allemaal wel meevalt :shock:
Als ze slim zijn, kopen ze een stukje bouwgrond onder zo’n 5G mast, als ze zo overtuigd zijn van de onschadelijkheid. Maar ik ben er zeker van dat ze (paas)eieren voor hun geld kiezen. 5G is wel andere koek dan een hoogspanningskabel, en er is absoluut niet onderzocht wat dit met de natuur, en de daarin levende organismen doet! Dan denk ik ook aan diersoorten die van nature navigeren! Ze spoelen nogal eens aan, weet je! :evil:


Je mag onder hoogspanningskabels niet bouwen.
Je toonzetting en woord keuze bevallen me niet, even door dit topic lopend heb ik besloten om alleen de topics te lezen die over het onderwerp Porsche gaan, daar wordt op een normale manier gereageerd.

Succes met je strijd tegen het 5G monster en alles wat aanspoelt.


Heel verstandig Rik. :thumleft:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


12 apr 2020 19:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Corona
steef schreef:
Maar back-on topic: 0,015% van de bevolking heeft Corona niet overleefd....(ter vergelijking: kanker jaarlijks 0,7%!)


Mooie vergelijking steef ... maar je weet heus wel dat dat niet serieus statistiek bedrijven is.

Volgende vrijdag de nieuwe oversterftecijfers van CBS. Afwachten


12 apr 2020 21:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
Dr. Andy (Andrew) Kaufman MD - COVID-19 Analysis and Test Explanation: https://www.youtube.com/watch?v=y6M1rxE ... e=youtu.be

Interessante achtergronden over de 'corona' test .
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


12 apr 2020 23:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
Stanford professor of medicine John Ioannidis concludes in a new study that the risk of death from Covid19 for people under 65 years of age, even in global „hotspots“, is equivalent to the risk of a fatal car accident for daily commuters driving between 9 (Germany) and 400 miles (New York). https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.04.05.20054361v1
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


13 apr 2020 0:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Corona
In a serological pilot study, the German virologist Hendrick Streeck comes to the interim result that the lethality of Covid19 is at 0.37% and the mortality (based on the total population) at 0.06%. These values are about ten times lower than those of the WHO and about five times lower than those of Johns Hopkins University. https://www.land.nrw/sites/default/file ... gelt_0.pdf

A Danish study with 1500 blood donors found that the lethality of Covid19 is only 1.6 per thousand, i.e. more than 20 times lower than originally assumed by the WHO and thus in the range of a strong (pandemic) influenza. https://www.dr.dk/nyheder/indland/doede ... er-nyt-lys

A study conducted by the Medical University of Vienna concluded that the age and risk profile of Covid19 deaths is similar to normal mortality. http://www.vienna.at/analyse-zeigt-covi ... et/6581246

Interessante materie!
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


13 apr 2020 0:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Corona
erwin996 schreef:
... comes to the interim result that the lethality of Covid19 is at 0.37% ...
Inderdaad, en dat betekent dat 1 op 270 mensen overlijdt aan Covid 19. Dit is relatief laag en dat schrijven ze toe aan het feit dat iedereen die het virus heeft of had gevat wordt in deze studie. Het dodental, afgezet tegen het aantal mensen die het virus hebben of hadden is dan relatief laag.

Ik snap alleen niet wat ze hiermee bedoelen:
Citaat:
Durch Einhalten von stringenten Hygienemaßnahmen ist zu erwarten, dass die Viruskonzentration bei einem Infektionsereignis einer Person so weit reduziert werden kann, dass es zu einem geringeren Schweregrad der Erkrankung kommt ...
Hoe kun je met Hygienemaßnahmen bereiken dat de Viruskonzentration laag blijft? Eenmaal in het lichaam kan het virus toch zijn gang gaan? Wat bedoelen ze precies met die Hygienemaßnahmen?
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


13 apr 2020 1:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Corona
Maar het begint dus wel degelijk heel erg een Broodje App verhaal te worden (van de overheid)! :popcorn:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


13 apr 2020 10:46
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Corona
Ze eten niets anders !
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


13 apr 2020 12:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 81  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.