Auteur |
Bericht |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Yep mp3'tjes.Zou je ook eens moeten proberen.Ideaal,kan je je ipod gewoon wegdoen 
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
28 jul 2011 17:08 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Slimme dames en heren hier, ik heb momenteel een sonyericsson Xpedia X10 mini pro. (Een kleine ding met uitschuifbaar toetsenbord) Ding is nu ongeveer een jaar oud en begin mij soms een beetje te ergeren aan het langzaam laden van Apps etc. (Verder een prima toestelletje en wanneer je niet al te veeleisend bent, zeker goed) Maar ik zoek dus iets anders. Mijn wensen: Android  snel Groot scherm (touch) Toetsenbord (dus niet op het scherm maar uitklapbaar of uitschijfbaar) Ik kan het even niet meer vinden, iemand een idee welke ik het beste zou kunnen nemen?
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
28 jul 2011 17:13 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
@Pancras: Stap over naar het andere kamp en neem een HTC Sensation. There is nothing left to be desired......  @Dreamer: Een toetsenbord? Tekst kan je gewoon inspreken. Een toetsenbord maakt het onnodig groot, zwaar en onhandig.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
28 jul 2011 17:28 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ik ben zo basis man.... (iPod zit "ingebouwd" in de auto, dus is niet echt handig om dat met de iPhone te doen  )
|
28 jul 2011 22:48 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
@Barolo: vind het toch wel handig om te kunnen typen. Schrijf verslagen op het ding (te lui om schootdoos mee te nemen) en surf veel op www en forum gebruik........
Heb nog gekeken naar een HTC desire Z, mooi toestel, alleen die scherm bevestiging voelt zo slap. Als iemand zo'n ding heeft hoor ik grag hoe deze bevalt en hoe dat scherm zich houdt.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
29 jul 2011 16:08 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Een collega van mij heeft er eentje en hij is erg tevreden. Ik moet zeggen dat typen op een iets groter scherm heel goed gaat. Er is speciale keyboard software, die het typen makkelijker maakt. Dat is niet meer te vergelijken met de oudere toestellen. Ik zou voor de HTC Sensation gaan. Ga eens bij een GSMshop langs en probeer daar de diverse toestellen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
29 jul 2011 16:16 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
Wel degelijk dus...... die desire Z, dat is mooi. Een sensation, zal er eens naar kijken. Vrouwlief heeft een HTC desire HD, vindt het typen maar lastig. Aangezien ze van haar werkgever met een Iphone 4 is opgescheept gaat deze waarschijnlijk richting marktplaats. Zal hem eens een weekje uitproberen......... bevalt het niet gaat ie er uit. Dank je voor je info Barolo 
|
29 jul 2011 16:36 |
|
 |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
@piemonte Ik ben niet zo van de kampen,zal me echt jeuken Maar als hij net zo goed is en werkt als een Iphone zal ik me er in verdiepen. Moet in september aan een nieuw abbo dus wie weet. "there nothing left to lose" foo fighters...dit album mis ik dus ook opeens in dat k.. itunes.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
29 jul 2011 16:47 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
Heb de HTC desire HD van vrouwlief aan de kant gedaan en op marktplaats gezet. Heb een aantal pagina's tekst geprobeerd te typen en werd er helemaal dol van. Ik heb toch echt toetsen nodig. (heb ook de Iphone 4 geprobeerd die vrouwlief nu heeft, wat een prachtig scherm hebben die dingen  , mis alleen een toetsenbord  ) Voor de opbrengst van de Desire HD dan maar een Desire Z aanschaffen  Hou ik de Xpedia x10 mini pro wel als backup ding, levert toch niet veel meer op. (desire Z is nu nieuw redelijk goedkoop te vinden gelukkig) Nogmaals, Barolo thanks voor tips!
|
30 jul 2011 21:50 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Voor de liefhebber van driften, maar dan op hun smartfeun: Reckless Racing. Ik heb net een 5 sterren beoordeling gegeven aan de Reckless racing game voor AndroidWorld. http://t.co/HP1MsHc
|
14 aug 2011 23:22 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Desire S bevalt uitstekend; mooi compact enen zonder toetsenbord went super snel. ideale interface/ besturingssysteem. typen zonder knoppen went super snel. voor mij geen knoppen meer! ding is ook erg snel. 
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
15 aug 2011 20:38 |
|
 |
horn
PF #57
|
Hebben hier 4 ipods en een ipad in huis. Oja en een imac. Toen ik begon met mijn ipod, paar jaar terug, heb ik itunes vervloekt. Vaak. Toen was ik t zat en heb ik op een regenachtige zondag (waar we er helaas te veel van hebben  ) zitten googlen hoe je itunes nou eigenlijk moest gebruiken. En hoe je je ipod moest inrichten. Sindsdien alleen maar veel gemak en plezier gehad van Itunes en de Ipods. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 aug 2011 22:58 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zo heeft ieder zijn eigen ervaring. Begin dit jaar voor mijn dochter een Samsung Galaxy Apollo gekocht. Ben geen Android gewend en vind het (dus?) niks, zoals iemand die geen iTunes is gewend of niet weet hoe het (goed) te gebruiken dat niks zal vinden  . Afgelopen weekend is het toestel gecrashed. Ben er twee dagen mee bezig geweest  en heb het uiteindelijk vandaag opgestuurd  . Zelfs een factory reset was niet mogelijk, want daar bleef het in hangen  . Dat heb ik (nog?) niet meegemaakt met mijn iPhone ......
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 aug 2011 23:22 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Met mijn prepaid samsung kan ik iedereen bellen 
|
16 aug 2011 11:42 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Met 2 iphones en een ipad in huis vind ik iTunes living hell. Niet voor muziekgebruik maar wel qua softwareupdates, contacten overzetten, reservekopieën maken, etc. Alles loopt doorelkaar, soms om gek van te worden. 
|
16 aug 2011 12:05 |
|
 |
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
alleen al het kiezen voor een andere bibliotheek is erg fijn bij iTunes.. not.. Snap niet dat dat niet anders kan.. 
|
16 aug 2011 14:47 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Met één klik synchroniseer ik muziek, 2000+ contacten, 3 agenda's en foto's. Muziek regel je met afspeellijsten en ik kan kiezen welke muziekspeler ik wil gebruiken. Dat zou zelfs iTunes kunnen zijn, maar die laat ik links liggen. Terwijl ik dit type, synchroniseert Android alles en luister ik naar muziek van een player, die ik prettig vind.
|
16 aug 2011 17:26 |
|
 |
horn
PF #57
|
zal best aan mij liggen maar dat gaat bij mij automatisch als ik mijn ipad aan de imac hang. afspeellijsten heb ik ook en ik speel mijn muziek af met itunes. Oja, en terwijl ik dit typ, staat mijn vrouw in de keuken de avondmaaltijd te bereiden. 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 aug 2011 18:36 |
|
 |
Wimpie77
|
En dat laatste is trouwens nog het belangrijkste!
_________________________________________ * * *
|
16 aug 2011 18:42 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
|
16 aug 2011 18:44 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Oh ja en op de zaak hang je hem zeker ook aan je iMAC. Errug handig joh.
|
16 aug 2011 21:12 |
|
 |
horn
PF #57
|
 ik heb op de zaak geen imac. Gebruik op de zaak evenmin mijn ipod noch mijn ipad. Heb op de zaak een windows laptop met alles wat ik nodig heb. Incl een gsm waar ik mee kan bellen. En een nespresso apparaat.
|
16 aug 2011 22:15 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Oh, had jij het over een iPod! Ik had het over een Smartphone.  Daar gaat dit onderwerp toch over?
|
16 aug 2011 22:26 |
|
 |
horn
PF #57
|
Het ging hierboven over wel of niet prettig kunnen gebruiken van Itunes. Hoewel dat soms wat lastig te volgen is omdat een of andere Jehova er steeds maar over Android loopt te mekkeren.
|
16 aug 2011 22:31 |
|
 |
912
|
@Horn 
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
17 aug 2011 3:38 |
|
|