Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
21 apr 2020 16:48
Virgin Australia...
Ik kan er ook wel een paar duizend kwijt in mn loods als het moet.
Met vloeistofdichte vloer
21 apr 2020 20:36
Leuke video, maar dan ook weer voortschrijdend inzicht...
https://www.youtube.com/watch?v=1BRdXm4CIh8
22 apr 2020 8:22
w.w.doet. schreef:Zo is er geen zak meer aan , je maakt je alleen maar zorgen over allerlei dingen en hoe on prettig het nog is om ergens te komen, kom bijna nergens meer en kan die overdreven personen niet meer uitstaan word er ook heel onvriendelijk van.Dit leven is gewoon k.t.

Dit zegt meer over jouw eigen flexibiliteit denk ik.
22 apr 2020 8:25
[quote="w.w.doet.”]Trump zwart lopen maken omdat daar veel doden zijn (in % minder als hier) en dan de veroorzaker verwelkomen op schiphol

[/quote]
Jij gooit ook de ruiten van het lokale chinese restaurant in omdat ze ‘de veroorzaker’ zijn?!
22 apr 2020 8:47
Breng m nu niet op een idee
22 apr 2020 9:20
Wat ik ff niet snap wel het Vondelpark open maar niet het Pretpark/Dierenpark wat je uiteindelijk beter kunt regelen
22 apr 2020 10:57
COVID-19 convinces Bulgaria to join the euroSOFIA. Bulgaria is the country closest to joining the euro. But in February, Prime Minister Borissov hesitated about moving forward. He said that Bulgaria would delay its plans to join the ERM2 Exchange Rate Mechanism, also known as the eurozone's 2-year obligatory “waiting room”, until July.
Now Borissov says this was a mistake. He says that, in February, he believed that public opinion was not ready. But after seeing how generous the Covid-19 packages are for the eurozone countries, those hesitations have disappeared.
https://www.euractiv.com/section/all/sh ... -114684347
22 apr 2020 11:59
Haha ik denk ook veel landen die ook brexit wilden nadoen, daar nu wel niet zo zeker meer van zijn.
22 apr 2020 12:12
Landen zoals de UK. No way dat eind 2020 nog haalbaar is. Een gebed zonder eind.
22 apr 2020 12:52
Ik mag toch hopen dat ze (na het afrekenen van die 44 miljard) een keer optiefen die Britten.
24 apr 2020 7:22
We krijgen nu allemaal zetpil met ingebouwde chip thuis gestuurd !
Dat helpt tegen het corona virus volgens Klafet en Jette
? ? ?
24 apr 2020 8:11
Haha, die zit allang in je hoofd hoor. Alle tandartsen zitten al jaren in het complot en jij maar denken dat ze je gaatjes vullen
24 apr 2020 8:23
Niet als je gelijk moet pinnen op een rekening te Liechtenstein
24 apr 2020 8:43
Gelukkig heeft onze alwetende POTUS weer eens een goed idee
Suggestie van Trump: ontsmettingsmiddel injecteren
De Amerikaanse president Trump heeft op een persconferentie gesuggereerd dat het coronavirus kan worden bestreden met licht of door mensen in te spuiten met een desinfectiemiddel.
Aanleiding voor zijn opmerking is een recente bevinding van Amerikaanse wetenschappers dat het virus sneller doodgaat in een vochtige, warme omgeving en door zonlicht. Een functionaris van het departement van Binnenlandse Veiligheid vertelde er bij de persconferentie over: "Onze belangrijkste bevinding is dat zonlicht een sterk effect heeft op het doden van het virus op oppervlaktes en in de lucht. We zien hetzelfde effect bij temperatuur en luchtvochtigheid; verhoging daarvan is ongunstig voor het virus."
Trump reageerde daarop dat het interessant zou zijn om te kijken wat er gebeurt als het lichaam van een coronapatiënt met UV-licht wordt bestookt. Daarna filosofeerde hij nog wat verder: "En als ik dan zie dat desinfectiemiddel het virus in een mum van tijd vernietigt, dan kan je ook zoiets doen. Bijvoorbeeld door het te injecteren, bijna als een schoonmaak. Het zou interessant zijn om dat te onderzoeken."
Op sociale media wordt gewaarschuwd dat mensen het idee van Trump absoluut niet moeten uitproberen.

PLEASE do not inject anything into your body or ingest anything at all to kill the coronavirus. There is NO SUBSTANCE that will disinfect your body of the coronavirus from the inside. Don’t inject or drink bleach, soap, don’t do isopropyl alcohol, lysol, or ANYTHING WHATSOEVER.
24 apr 2020 8:54
Die man is nu echt knettergek geworden en een direct gevaar voor de volksgezondheid. Ik zou zeggen: start weer een impeachment, maar nu ogv insanity.
24 apr 2020 9:26
Of geef hem een spuitje...
24 apr 2020 10:13
Als zijn achterban zichzelf injecteert gaat hij niet herkozen worden……..blijft geen achterban over.
24 apr 2020 10:38
Dat is wensdenken. Waarom is de impeachment dan niet doorgegaan? Die republikeinen willen gewoon aan de macht blijven, en zonder Trump gaat dat niet lukken na de verkiezingen, dus dan maar zo
24 apr 2020 11:50
Ik mag toch hopen dat die crimi-clown het niet redt in November,. Maar je weet het nooit, daar in de US. Dat lanbd zakt steeds rapper af.
24 apr 2020 12:25
De russen en chinezen lachen zich een slag in de rondte...
24 apr 2020 13:15
Kennis overleden aan COVID 19. 65, superfit, binnen een week gebeurd.
24 apr 2020 13:20
Gecondoleerd. Dan komt het ineens heel dichtbij
24 apr 2020 13:22
Gecondoleerd Enguess. Zo snel kan het blijkbaar gaan.
24 apr 2020 13:32
Oef...gecondoleerd. Heel veel sterkte.