Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Goedemorgen, welkom in het ForumcafÄ— deel 8

25 jun 2026 13:19

outletvalve schreef:@ 2.2 VTEC
wat zijn Boertige kerels ???


idd, uit de kluiten gewassen, goedmoedig en altijd bereid om te helpen. Maar helaas niet van de slimste.
Als ze dat ding ooit op het droge krijgen kan Johann beginnen aan een nieuw waterflooded project :wink:
Plaats een reactie