Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

15 jan 2009 19:59

en Ed Roth staat met grote letters boven aan ;)

15 jan 2009 20:10

drknauf schreef:staat toch links onderin : jay leno :wink:

Bedoel meer van ...he in een movie ..... :roll:

15 jan 2009 20:24

Afbeelding klik HIEAHHHHH :wink: lkkr muziekkie 8)

15 jan 2009 22:45

Gisteren deze gezien:

Afbeelding

Pure fictie, maar op één of andere manier toch een pakkende film. Hoe sterk is de band tussen een moeder en een kind ...

15 jan 2009 23:21

M2 op fimnet , mooie film en zeer goede" Boogie Nights" actrice Julianna Moore Afbeelding

16 jan 2009 13:23

vanavond op discovery channel om 22.00 nieuwe aflevering van overhaulin 8) en om 23.00 gelijk nog 1 erachteraan :wink:

chip foose rulezzzzzzzzzz :D

16 jan 2009 21:16

met al die diamantem :wink:

16 jan 2009 21:59

Dat ie tandartsje gaat spelen , door merg en been :evil:

Boys from Brazil zelfde chapiter

17 jan 2009 0:51

The Party, met Peter Sellers
Geweldige film
Afbeelding

"Birdie numm-numm"
Afbeelding

17 jan 2009 10:07

Briljant de Pink Panther , scene met het lachgas :lol: :lol: :lol:

zo ook" Being There" van Sellers

Afbeelding

Inspiratie bron voor Forrest Gump

17 jan 2009 14:25

Peter Sellers en The Pink Panther, doet me denken aan vroeger met oudjaarsavond :lol:
Leuk hoor.

Van de week weer eens gekeken:

Afbeelding

Leuke en grappige verkleedpartijtjes

17 jan 2009 18:17

MetalGreen911SC schreef:...Geweldige film...

...als je 12 bent :roll:

17 jan 2009 23:25

Het gebeurt maar zelden dat ik tranen voel bij een film, maar bij deze heb ik ze met moeite kunnen bedwingen. Een absolute aanrader!!!

Afbeelding

18 jan 2009 0:41

Ikke niet lezen kunne wa het is voor een movie ... :roll:

18 jan 2009 1:04

Op een warme septemberavond geniet universiteitsprofessor Ethan (Joaquin Phoenix) samen met zijn vrouw en dochter van een celloconcert van hun 10-jaar oude zoon. Onderweg naar huis stoppen ze aan een tankstation op Reservation Road waar hun zoon in één afschuwelijk moment van het leven wordt beroofd. Op een warme septemberavond kijken advocaat Dwight (Mark Ruffalo) en zijn 11-jaar oude zoon naar een wedstrijd van hun favoriete baseballploeg. Op weg naar de woning van zijn ex-vrouw slaat het noodlot echter toe op Reservation Road. Het ongeluk gebeurt zo snel dat Ethan de enige getuige is en Dwight in paniek wegrijdt. De politie start het onderzoek. Achtervolgd door deze tragedie reageren beide vaders op een onverwachte manier en worden ze gedwongen om de moeilijkste keuzes in hun leven te maken.

Het vreselijke verdriet van de moeder en de vader om het verlies is enorm pakkend. In zijn wanhoop zoekt hij antwoorden op een Hit-And-Run Forum.
Daar krijgt hij het advies om een advocaat te nemen. En dat blijkt (zonder dat hij het weet) de dader te zijn ...
Laatst bijgewerkt door Lydia op 18 jan 2009 1:06, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jan 2009 1:06

Pittige tekst ...Joaquin echt wel top acteur , Ikga hem kijken :wink:

18 jan 2009 1:12

De trailer voor jou ...

http://nl.youtube.com/watch?v=XVJJ7Dxcncs

18 jan 2009 19:49

Heavy stuff , tearjurker :cry: :cry:

Jennifer Connelly erg aangename dame , leuk ook in the Hot spot :!:

Dank GL - Lydia :wink:

18 jan 2009 22:19

Afbeelding

Deed mij als klein kereltje al het hart smelten in Once Upon a Time in America en ook Labyrinth (met David Bowie). Laatstgenoemde de betere kinderfilm uiteraard. :wink:
Afbeelding

Met dank aan M.C. Escher (geboren in Ljouwert..elfstedentocht.. Porsche..alle wegen leiden naar.. :lol: ).

18 jan 2009 22:27

Kon niet op die naam komen , was inderdaad Labyrinth , volgens mij heeft Bowie ook strak nummer uitgebrcht , gelijk ff binnen halen .

Wist niet Escher uit Leeuwarden kwam , kan ik weer opscheppen , zelf uit Joure lang geleden .....voorouders waren turfstekers , wat een bak :lol: :lol: :lol:

19 jan 2009 0:49

Net begonnen met Forrest Gump. Is al wat ouder maar blijft geweldig. Ga nu maar lekker naar bedje en kijk 'm ergens van de week wel af.

19 jan 2009 4:35

Net "RockNRolla" van Guy Ritchie gezien 8)

19 jan 2009 9:27

ik zat gisternacht naar de pro bowl te kijken de toen dacht ik weer aan de film:

any given sunday,

Afbeeldingvonk ook eeen goeie film 8)

19 jan 2009 12:02

Traveller69 , is my tearjurker , als de muziek al begint krijg ik mierentietjes :cry:

Mikey , top film , geweldig snel camera werk, ook goede leerschool voor managers in de dop :!:

19 jan 2009 12:54

Hoe cliche het ook is, maar sinds ik vader ben krijg ik elke keer een brok in mijn keel van films waarin er wat ergs gebeurt met kinderen... Reservation Road niet gezien, maar die ga ik zeker kijken! Even de traantjes laten gaan!

Tranen rollen zelfs bij extreme home makeover... Wat een jankerd!
:cry:
Gelukkig ben ik het ook weer snel vergeten door mijn Center Parcs avontuur... Voor degene die het niet weten, zie onderschrift! :lol:
Gesloten onderwerp