Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 12:18



Antwoord op onderwerp  [ 148 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
slecht nieuws voor de topgearfans........ Update 06/2017 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
en hier nog eentje
_________________________________________
Got coffee?


21 sep 2006 22:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Knap gedaan Horn!! Snelle actie...bedankt namens ons allen :D ..We kunnen onze 911-defender toch niet in de steek laten hé :lol: :wink:
_________________________________________
Respekt für die Eltern


21 sep 2006 22:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1988 3.2 diamantblauw
Utrecht
Bericht 
Devils son schreef:
paul3.2 schreef:
goed dat hij praat/ reageert. vind altijd wel een goed teken.


Huh? Volgens mij is dit niet het geval als Jeremy vertelt (na op bezoek te zijn geweest):

"I would just like to say how heartened Richard will be when I tell him just how many motorists and truck drivers on my way here wound down their windows to say they were rooting for him."

Kennelijk kan hij het dus nu nog niet vertellen, wat dus inhoudt dat Richard niet alleen nog niet in staat is om te spreken, maar dat hij dus kennelijk nog niets meekrijgt. Ik vermoed dus dat hij niet bij kennis is.


je hebt gelijk. verkeerd gelezen. las waarschijnlijk wat ik wilde zien.
Hoop dat het goed komt met hem.


21 sep 2006 22:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
ik stond even enkele minuten als aan de grond genageld bij het horen van dit verbeisterende nieuws. Ik ben een bijzonder grote fan van dit kwartet maar van Richard in het bijzonder. Mijn eerste reactie was "you pushed it too far this time"

Ik hoop dat ie er snel weer bovenop komt om nog een lange tijd geweldige programma's te maken. Alle sterkte aan Richard en zijn familie.



Geweldig gedaan van je bericht Harald, top !!


21 sep 2006 23:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Zag net een artikeltje op BBC World waar wordt gesproken over ernstig hersenletsel. De artsen zijn optimistisch gestemd.

Weinig zeggen want van hersenletsel is moeilijk voorspelbaar hoe het zich ontwikkeld. Het kan goed komen maar het kan voor het zelfde geld ook heel hard achteruit gaan.
Laten we hopen op het eerste. Over een paar dagen zal meer voor de toekomst duidelijk worden. Daar valt nu gewoon nog heel weinig over te zeggen denk ik.
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


21 sep 2006 23:03
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
:thumright: Horn

Thumbs up dat Richard terug zijn oude zelve wordt !
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


22 sep 2006 1:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Prima dat er één uniform bericht namens het forum verstuurd is, aangezien we allemaal dezelfde drang hebben waarschijnlijk.

Zodra de tijd rijp is zullen hij en zijn vrouw hier hopelijk moed uit kunnen putten. Dergelijke steunbetuigingen kunnen je erg goed doen in zo'n fase.

De BBC spreekt inmiddels wel over financiële bijdrages voor de trauma-heli unit (???). Dat lijkt mij persoonlijk wel goed bedoeld maar onnodig. Dit zal de familie Hammond niet vooruit helpen.

BBC NEWS schreef:
A website set up for well-wishers to make donations to the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Hammond to hospital, has so far raised more than £4,000.


22 sep 2006 8:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Donaties voor de trauma heli???? Wat een bullshit, uiteraard hoop ik ook dat het allemaal goed komt met Hammond, maar naar ik mag aannemen is Top Gear hiervoor verzekerd, zo niet dan is de BBC dan wel Top GEar kapitaal krachtig genoeg om dit luttele bedrag op te hoesten....het moet niet gekker worden....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


22 sep 2006 8:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Ik begrijp de achterliggende gedachte ook niet helemaal.... :?


22 sep 2006 8:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Volgens mij gaat dat niet zozeer om de kosten voor deze operatie te bekostigen maar meer in zijn algemeenheid. Volgens mij draaien de trauma heliprojecten in de UK allemaal op donatiegelden en een kleine subside van de overheid.
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


22 sep 2006 8:56
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
En naast het feit dat Top Gear / BBC hiervoor verzekerd is, verdienen de heren een dusdanig salaris dat ze van die paar ponden meer of minder niet echt wakker zullen liggen. Zal idd wel in z'n algemeenheid zijn. Dat gaat m.i. nav zo'n akkefietje wat te ver. :roll:


22 sep 2006 8:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
mhoeneveld schreef:
Volgens mij gaat dat niet zozeer om de kosten voor deze operatie te bekostigen maar meer in zijn algemeenheid. Volgens mij draaien de trauma heliprojecten in de UK allemaal op donatiegelden en een kleine subside van de overheid.


So what???
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


22 sep 2006 9:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Toch maar even de laatste update van de BBC hier posten.

Doctors' concern for TV presenter
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


22 sep 2006 9:02
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Marcel schreef:
mhoeneveld schreef:
Volgens mij gaat dat niet zozeer om de kosten voor deze operatie te bekostigen maar meer in zijn algemeenheid. Volgens mij draaien de trauma heliprojecten in de UK allemaal op donatiegelden en een kleine subside van de overheid.


So what???


Inderdaad. Het is nu natuurlijk niet de bedoelig om "de trauma-heli" te steunen en bovendien geen structurele oplossing voor het financiële probleem van het heliproject in the UK.

Van een dergelijk bedrag kan je twee keer tanken met zo'n heli.


22 sep 2006 10:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
BBC.co.uk schreef:
Clarkson told The Sun newspaper that Hammond had smiled when Clarkson had insulted his driving skills.


Dat klinkt al beter. Hopen dat het meevalt met die hersenbeschadiging.

Uiteraard niet echt belangrijk nu, maar gezien al de commentaren, vooral die van de BBC zelf, denk ik dat "Topgear ouwe stijl" verleden tijd is. Als Hammond al genezen terug komt, dan worden er vast strengere eisen gesteld aan de veiligheid.


22 sep 2006 10:40
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
patrick911 schreef:
BBC.co.uk schreef:
Clarkson told The Sun newspaper that Hammond had smiled when Clarkson had insulted his driving skills.


Hopen dat het meevalt met die hersenbeschadiging.


Als je moet lachen om Jeremy dan is het toch een fikse klap geweest denk ik zo... :wink:


22 sep 2006 10:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1988 3.2 diamantblauw
Utrecht
Bericht 
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006440151,00.html


dit stond er op hun website


22 sep 2006 11:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
horn schreef:
Sorry, kan op mijn werk niet op het Porscheforum. Wel op topgear.com. Zag de link en heb mede namens het forum al even een korte get well gestuurd. Maar Zegmaarmaurice, maak er ajb een mooi verhaal van. Als ik had geweten van je initiatief had ik het niet gedaan. Je m'excuse.

wat ik in een eerdere email aan topgear.com schreef:
From Holland all the best to Richard, the Hamster of Top Gear, the programme that we at the dutch Porscheforum love to watch and discuss afterwards.

At http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... 099#241099 everbody is sending him their best wishes (in dutch) and is hoping that he will come out of this crash without consecuences!

Richard, get well soon! We’ll be rooting for you!

All the best and kind regards,
On behalf of the Dutch Porscheforum www.porscheforum.nl

Horn


had ook al daarvoor een kort berichtje nm. ons verstuurd maar Horn's engels is wel wat beter zie ik, dus klasse gedaan :wink: :!:
ik blijf erbij, hoe meer steunbetuigingen des te beter, als hij leest dat veel mensen v.h. forum hem steun betuigen komt hij, als 'ie weer beter is, wellicht een keer ons bedanken op een jubi-rit ofzo, who knows :!: :wink:

lijkt me een leuk itempje voor Top gear," idiot dutch who loves germans " :!: :wink: :lol:
echt iets voor clarkson met de tegengas v.d. '' hamster'' :D superrrrrrrrrrrrr tv lijkt mij.
_________________________________________
911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl


22 sep 2006 11:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
paul3.2 schreef:


Kunnen we mss afspreken dat we de rommel uit 'The Sun' links laten liggen?
Die publiceren bijvoorbeeld ook zaken als:
Afbeelding

[ Sorry hoor, moest hem even plaatsen. Richard heeft ook humor nodig; hij zou het zeker goed vinden als ie het nu kon zeggen... :wink: ]
_________________________________________
Take the long way home....


22 sep 2006 11:42
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
ErikE schreef:
Richard heeft ook humor nodig; hij zou het zeker goed vinden als ie het nu kon zeggen... :wink: ]


Tja, kom je net bij, weet je nog niet of alles in je hoofd goed functioneert, en dan zie je zoiets. Geloof niet dat dat zou helpen.... :wink:


22 sep 2006 11:52
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Goed nieuws:

Citaat:
Top Gear's Richard Hammond is out of intensive care and is making "satisfactory progress", doctors say.
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


22 sep 2006 12:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
ook Autoweek heeft een blog over Richard
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


22 sep 2006 12:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Citaat:
ook Autoweek heeft een blog over Richard


Gelukkig zie ik hier dat ik niet de enige was die gisteren met kromme tenen naar Pauw en Witteman heeft gekeken; wat een onzinnig geblaat was dat. Over dat mensen toch alleen maar naar dat soort programma's en races in het algemeen kijken omdat er misschien iets misgaat.

Mijn advies aan Witteman: hou je alsjeblieft maar weer met Donner en zo bezig, want van auto's en autosport heb je duidelijk geen verstand! :bang:


22 sep 2006 13:57
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
ER schreef:
Marcel schreef:
mhoeneveld schreef:
Volgens mij gaat dat niet zozeer om de kosten voor deze operatie te bekostigen maar meer in zijn algemeenheid. Volgens mij draaien de trauma heliprojecten in de UK allemaal op donatiegelden en een kleine subside van de overheid.


So what???


Inderdaad. Het is nu natuurlijk niet de bedoelig om "de trauma-heli" te steunen en bovendien geen structurele oplossing voor het financiële probleem van het heliproject in the UK.

Van een dergelijk bedrag kan je twee keer tanken met zo'n heli.


Daar ben ik het ook absoluut mee eens, laat dat duidelijk zij. Het is ongepast om op deze manier aandacht voor een structureel sociaal probleem te gaan vragen.

Even de updates dan;
BBC heeft net weer een filmpje geupdate: Hammond suffers 'brain injury'

En een nieuw artikeltje geplaatst: Top Gear star 'making progress'
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


22 sep 2006 14:03
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
Marcel schreef:
Donaties voor de trauma heli???? Wat een bullshit, uiteraard hoop ik ook dat het allemaal goed komt met Hammond, maar naar ik mag aannemen is Top Gear hiervoor verzekerd, zo niet dan is de BBC dan wel Top GEar kapitaal krachtig genoeg om dit luttele bedrag op te hoesten....het moet niet gekker worden....


lees op de top gearsite dat fans dit idee in het leven hebben geroepen, dus het komt niet van top gear of de BBC af :!:
zodoende vind ik het prima, als je iets wil doneren prima, zoniet is dat ook oke :wink:
heeft dus niks met TG / BBC te maken maar is een initiatief van de fans,

you go Hamster :!:
_________________________________________
911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl


22 sep 2006 19:37
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 148 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.