Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 9:24



Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Jos Verstappen / Jan Lammers 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Jos Verstappen / Jan Lammers
Van de Jos Verstappen site afgehaald:


Jos en Jan, een overzicht
(5/10/2006) Je hebt avonturiers en er zijn mensen die graag eerst zekerheden inbouwen voordat ze iets ondernemen. Toen Sjeik Maktoum zijn plannen ontvouwde voor een nieuwe autosportserie gebaseerd op landenteams, was het niet meer dan logisch dat Jan Lammers aan dit project zou deelnemen. Jan Lammers behoort samen met Arie Luyendyk en Gijs van Lennep tot de iconen van de vaderlandse autosport en is nog immer op vele gebieden actief. Zijn Racing for Holland project oogst in binnen- en buitenland veel bewondering.
Kleine Jan groeide praktisch op op het circuit van Zandvoort. Zijn ontdekker en mentor was Rob Slotenmaker, Jan beschouwde Rob als zijn tweede vader. De oprichter van de slipschool in Zandvoort is een kleurrijk figuur. Hij meldde zich aan bij de Nederlandse luchtmacht en kreeg zijn opleiding in Amerika. In de winterdagen, terwijl de basis gesloten is vanwege de sneeuw en ijs, neemt hij de wagen om wat te slippen en te glijden. Zo verkrijgt hij zijn fameuze wagenbeheersing. Slotenmaker maakt naam als slipexpert, in de slip uit de slip was zijn slogan, en in 1970 wordt hij door Steve McQueen gevraagd als stuntman bij de film Le Mans. Kleine Jan mag mee en terwijl hij bij Tertre Rouge wat rondlummelt, komt er een wagen aangereden.

Jan Lammers hierover: "Ik stond wat te lummelen bij Tertre Rouge, stopt er ineens een wagen voor mijn neus. De deur zwaait open en de monteur achter het stuur vraagt of ik mee wil rijden." Het was een Porsche 917, in Gulf kleuren, de absolute racer van die tijd, dus Jan stapt in. De 917 haalt moeiteloos de 300 per uur op het rechte stuk, tijdens de oefenritten van 1971 zelfs bijna de 400.
Jan klemt zich vast, hoort het brommen van de 5-liter motor, dat plots verandert in een woest gebrul, voelt de trillingen, de enorme krachten door het buizenframe varen. "En daar gingen we een paar tellen later, over het rechte einde. Ik wilde over de rand kijken, maar dat ging niet. Er zat geen bijrijderstoeltje in de wagen, ik lag in mijn korte broek gewoon op het buizenframe. Ik herinner mij vooral de bomen links die met een ongelofelijke vaart voorbij suisden." De gedachte leefde misschien al, maar als er ergens een besluit viel was het hier. Als kind in de ketel Le Mans gevallen werd Jan Lammers autocoureur. "En nu, ieder jaar als ik weer voor het eerst dat rechte eind oprijd is dat een emotioneel moment. Dan komt de herinnering weer terug en ik denk: "ik ben er nog."

Jos Verstappen hoorde bij het uitkomen van de kerk de kartjes in de verte zoemen. Samen met zijn vader ging hij kijken en volgens zijn site is het dan, op 8-jarige leeftijd, dat het racevirus hem te pakken kreeg. Onder het strenge en harde regime van vader Frans werd de coureur Verstappen gevormd. Opgeven kwam niet in hun woordenboekje voor, en met bloed zweet en tranen is de fundering gelegd van de carrière van Jos. Vader Frans had hard moeten werken voor zijn centen en Jos zou het ook niet voor niets krijgen. Het talent was duidelijk aanwezig maar alleen met keihard werken zou de top bereikt kunnen worden. Het regime werpt zijn vruchten af, met karten wint hij diverse prijzen en zijn overstap naar de wagens verloopt zonder problemen. Zijn carrière komt in een stroomversnelling en na het winnen van de Duitse F3 en de Masters kan Jos gaan testen in de F1. Zijn test maakt een verpletterende indruk en de teams staan op de stoep te dringen om Jos in te lijven. Samen met Huub wordt gekozen voor Benetton. Dit hoewel hij een test had afgelegd bij Mclaren en Ron Dennis hem graag wilde inlijven. Dennis aarzelde echter te lang en Flavio Briatore slaat direct toe. Een beslissing waar de persoonlijke sponsor van Jos echter niet blij mee was. Marlboro Nederland had Jos graag bij Mclaren zien rijden waar Marlboro hoofdsponsor was. Jos zou 14 jaar in de F1 actief blijven en zijn carrière kan het best omschreven worden als een belofte die nooit werd vervuld.

Op het moment dat Jan aanklopt, zit de loopbaan van Verstappen in het slop. De flirts met Champcar en DTM hebben niets opgeleverd en Jos brengt zijn dagen door als begeleider van Max, zijn nu al gedoodverfde opvolger. Het aanbod van Jan komt dan ook als een geschenk uit de hemel. De beide partijen zijn er snel uit, Jos rijdt A1 en zijn fans vallen als een blok voor deze serie. De openingsrace in Brands Hatch laat zien dat Jos nog altijd immens populair is, langs de baan is het oranje wat de klok slaat. Het seizoen verloopt met pieken en dalen, met als hoogtepunt de overwinning in Durban en als dieptepunt het uitstappen in een drijfnat Laguna Seca.
Een heel seizoen van wrijvingen en ergernissen achter de schermen kwam in Laguna Seca tot uitbarsting. Hoewel men naar buiten toe eendrachtig optrad was er al bij met name Jos een hele tijd flink wat irritaties. De betalingen werden nimmer op tijd overgemaakt en de smoesjes waren legio. De A1GP maakte veel meer aanloopkosten dan was begroot en de teams moesten lang op hun centen wachten. Uiteindelijk zou de A1 meer dan 200 miljoen verlies draaien. Ruim 100 miljoen meer dan begroot.
In Amerika ontplofte Jos en er moest volop bemiddeld worden om Jos nog in China aan de start te krijgen. Jos kennende heeft hij daar keiharde eisen gesteld betreffende de betalingen. Het zal daar zijn geweest dat de A1GP organisatie garant zou staan voor het salaris van Jos. De organisatie heeft dan ook uiteindelijk zijn salaris betaald.

In juli zitten de partijen weer rond de tafel om een contract voor het nieuwe seizoen af te sluiten. Ondanks de wrijvingen gedurende het afgelopen seizoen wilde men weer met elkaar doorgaan. Jos had het zeer naar zijn zin en Jan vond nog altijd dat Jos de best beschikbare man was voor het stoeltje. Maar ondertussen zijn er bij de A1 organisatie wat dingen veranderd. Zo is Sjeik Maktoum niet meer de eigenaar van de serie, hij heeft zijn aandeel verkocht en heeft niets meer te zeggen. Hiermee verliest Jos binnen de organisatie een belangrijk medestander.

De financiële situatie aan het begin van seizoen twee is uitgesproken zwak. Het verlies is afgedekt met een lening van 120 miljoen en door de uitgifte van aandelen heeft men een startkapitaal van 80 miljoen. Waarvan Maktoum binnen een maand zijn aandeel uitbetaald wil zien. Jan heeft geen hoofdsponsor en denkt met een budget van 2 miljoen het seizoen uit te zingen. De helft van dat budget heeft hij aan Jos versproken.

Al snel wordt duidelijk dat ook het komend seizoen financieel een moeilijk verhaal zal worden. De nieuwe eigenaren van de A1GP geven te kennen dat er weinig geld is en Jan heeft geen sponsors voor team Nederland gevonden. Opvallend dat niemand het hier heeft over de twee petten die Jan draagt. Zowel Racing for Holland als team Nederland zoeken sponsors, het is maar de vraag waar bij Jan de prioriteit ligt. Maar voor beide teams weet Jan geen sponsors binnen te halen, iets waar het management van Albers bijvoorbeeld wel in slaagt.
Alle lijken worden uit de kast gehaald en netjes begraven, men begint met een schone lei aan de nieuwe onderhandelingen. Men besluit een voorovereenkomst af te sluiten en naar de buitenwacht deze als definitief te verkopen. Gezamenlijk en met de hulp van de A1 gaat men nu op sponsorjacht. Jos maakt een promotour door Nederland en verschijnt veelvuldig in het nieuws.

Half augustus hangt een oude bekende aan de telefoon. Michel Perridon voelt er wel wat voor om te sponsoren. Omdat er nog oud zeer is tussen het kamp Verstappen en de CEO van Trust wil hij dit eerst bijleggen. Jos is tenslotte het boegbeeld van Team Nederland. De plooien zijn snel gladgestreken en niets staat een gesprek met Jan in de weg. De onderhandelingen tussen Jan en Trust lopen echter op niets uit. Sterker nog Perridon waarschuwt Jos voor de financiële onzekerheden rond de A1. Voor Trust was dit de reden om niet met Lammers in zee te gaan.

Jos dringt nog meer aan op een definitieve overeenkomst, al voor de test eind augustus in Silverstone had Jos graag de dingen geregeld gezien. Maar Jan weet de onderhandelingen steeds opnieuw uit te stellen.
Drie dagen voordat Zandvoort van start gaat gaan de partijen uiteindelijk op Schiphol rond de tafel zitten. Lammers heeft zojuist aan zijn laatste verplichting van het eerste seizoen voldaan maar is inmiddels tot ergernis van Jos en Huub weer in een oude gewoonte gevallen. De betalingen van het tweede seizoen lopen nu al achter. Dit zet de verhoudingen nog meer op scherp. Het verloop en de uitkomst van het gesprek is algemeen bekend. Huub eist keiharde garanties die zowel Jan als de A1GP organisatie hem niet kunnen geven. Jan geeft Huub de keuze, nog zo'n seizoen als afgelopen jaar of niet rijden.
Wat de motieven waren van beide partijen kan men slechts naar gissen. Heeft Huub bewust op een breuk aangestuurd door een bankgarantie te eisen? Jan wist dat Jos een zware wissel op zijn budget zou trekken, heeft hij Jos gebruikt om Zandvoort uit te verkopen om vervolgens Jeroen in de wagen te plaatsen?
Feit is dat Jan direkt na bijeenkomst de Telegraaf heeft gebeld en daarmee de deur stevig in het slot gooide. Een half uur later krijgt een stomverbaasde Huub de Telegraaf aan de lijn, mogelijk had Huub nog een vervolggesprek of een antwoord van Jan verwacht. Huub seint de site van Verstappen in en de rel ligt op straat. Voor beide partijen is er nu geen weg terug meer.

Ondanks dat er in Nederland een heus autosportklimaat is gegroeid is Jan Lammers er niet in geslaagd om een hoofdsponsor aan te trekken voor de oranje bolide. Renault krijgt volgend seizoen een nieuwe Nederlandse hoofdsponsor. Bij Spyker meldt men dat een groot aantal sponsoren interesse heeft om mee te liften met de groeiende populariteit. Het management van Albers is goed bezig en weet regelmatig een sponsor te strikken. Het is een teken aan de wand dat Jan er niet in slaagt om Trust aan zich te binden terwijl deze duidelijke interesse toont. Het is veelzeggend dat Sjeik Maktoum zijn serie inmiddels ook verlaten heeft en het geld binnen een maand op zijn rekening verlangt. Hier spreekt weinig vertrouwen in uit. De hele A1 serie straalt weinig continuïteit uit. Een duidelijk merchandise beleid is niet opgezet, de kalender vertoont veel hiaten en onduidelijkheden. Een belangrijk land als Japan is afgevallen, en met de televisie overeenkomsten schiet het ook niet op. De serie ontbeert een grote sponsor, heeft een schuld van 120 miljoen en een budget van 80 miljoen.
Waarschijnlijk hebben Jos en Jan de bui zien hangen en hebben ze zich beide op hun manier willen indekken.

Sjef




Wilde het hier toch even plaatsen.

Eri(c)k
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


05 okt 2006 19:45
Profiel Twitter 
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
wat een verhaal zeg................


05 okt 2006 19:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Hmm...even los van de inhoud is dit volgens mij een van de langste posten die ik tot nu toe gezien heb hier...


Heb je soms vacantie eric... :wink:


05 okt 2006 20:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
John4S schreef:
wat een verhaal zeg................


Wat mijns inziens behoorlijk hout snijdt... :!:
_________________________________________
t beste maar weer...


05 okt 2006 20:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Yup. Schept iets meer licht in de duisternis dan de gebruikelijke persberichten en het gegil van de krantenlezers.
_________________________________________
Tjolk.


Laatst bijgewerkt door Jort op 05 okt 2006 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.



05 okt 2006 20:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Erick,

Heb Jan nog zien rijden/slippen bij Rob in de Simca's 1000 van de slipschool.
Hij kwam net boven het raam uit, trouwens hij is nog niet groot :roll:
Heb ook van hem instructie gehad op het circuit, wat kan hij mooi vertellen :wink:
Rob Slotemaker was een hele leuke en aparte kerel en was altijd op het circuit te vinden, ook makkelijk aanspreekbaar.
Héél er jammer van dat ongeluk, en ook nog in een slip :cry:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


05 okt 2006 20:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Goed verhaal, dwz, goed te begrijpen hoe en waarom het dus zo is gelopen.
_________________________________________
Don't worry about tomorrow, God is already there.


05 okt 2006 21:26
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Lang verhaal, maar wel een goed verhaal. Ik was al een beetje op de hoogte van de vorige posts, maar deze vat toch zeker een heleboel samen.

Maar zoals ik begrijp kan het op Zandvoort nog wel op een flop uitdraaien als de groteb sponsors niet worden gevonden.

Hopenlijk trekt Jeroen genoeg aandacht zodat dit alsnog gaat lukken.
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


05 okt 2006 21:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Een erg goed verhaal moet ik zeggen, maar ik denk dat het helaas een doodbloedertje zal gaan worden.

Niet omdat het niet boeit of de races niet spectaculair zijn, maar vanwege het oude liedje, POEN, ik zou het erg jammer vinden want het is vreselijk leuk om naar te kijken, maar als de Sheik zich al terug trekt, en eigenlijk per direkt zijn poen wil zien, tja, dan weten we met zijn allen toch wel genoeg denk ik????

Ik hoop dat de serie het einde van het seizoen zal halen, en verder wil ik nog maar een ding zeggen:

Jeroen, rij je het snot voor je ogen, dit kon wel eens de laatste kans zijn die je krijgt :!:

Good luck,

See you on Sunday :thumright:
_________________________________________
Ich liebe luft!


06 okt 2006 0:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Inderdaad een goed verhaal. Wat ik ervan moet denken weet ik nog niet. Er zijn zoveel mensen in betrokken en worden even zovele politieke spelletjes gespeeld waar wij de werkelijke achtergrond en belangen niet van kennen.
Altijd jammer om het zien hoe dat ook dit soort geweldige evenementen weer de nek kan omdraaien.
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


06 okt 2006 10:03
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
jippie...
allemaal leuk en aardig, wat heeft de doopceel van JL en JV met de huidige discussie te maken?
welke sponsors brengt JV in bijvoorbeeld
puur afschuiven van de schuld met een romantisch/sentimenteel randje erom
_________________________________________
Got coffee?


06 okt 2006 11:00
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Marco schreef:
puur afschuiven van de schuld met eenromantisch/sentimenteel randje erom



Als er iets typisch Hollands is, dan is het "het bij een ander op zijn bord/bureau" leggen, nee verantwoordelijkheid nemen, "sorry ik was fout", komt in de Nederlandse (zakenlijke) cultuur bitter weinig voor.

De functie "forwarden" in de mailingprogramma's moet een Hollandse uitvinding zijn.


06 okt 2006 11:27
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
John4S schreef:
De functie "forwarden" in de mailingprogramma's moet een Hollandse uitvinding zijn.


Vast van dezelfde uitvinder als de 'ik dek me vast even in' CC-button en de nog genieperige 'zal ik eens aan jouw stoelpoten zagen' BCC-button... :evil: :roll: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 okt 2006 13:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
horn schreef:
John4S schreef:
De functie "forwarden" in de mailingprogramma's moet een Hollandse uitvinding zijn.


Vast van dezelfde uitvinder als de 'ik dek me vast even in' CC-button en de nog genieperige 'zal ik eens aan jouw stoelpoten zagen' BCC-button... :evil: :roll: :wink:

inderdaad, precies wat ik dacht :?
_________________________________________
Got coffee?


06 okt 2006 13:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
't leest lekker weg, maar per saldo is 't is gewoon Lammers zwart maken
niet dat je wat anders verwacht van de JV website natuurlijk...

maar who cares...

Lammers is een autosport held en daar gaat een dom artikeltje op de JV fansite niks aan veranderen :mrgreen:

Verstappen is gewoon een loser en hij kan (zeker na de prestaties van Bleekemolen) lekker samen met z'n jank mentaliteit terug kruipen onder de steen waar 'ie vandaan gekomen is
Bedankt voor 't lachen, ajuus en tot nooit weer ziens :!:
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


06 okt 2006 14:47
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jeroen914 schreef:
... terug kruipen onder de steen waar 'ie vandaan gekomen is ...



.... dan beitelen wij z'n naam er wel in :mrgreen:


06 okt 2006 14:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Ik vind het een bijzonder slecht stuk. Het moet objectief lijken, maar is eerder een afrekening.

Als ik lees:

Citaat:
Zowel Racing for Holland als team Nederland zoeken sponsors, het is maar de vraag waar bij Jan de prioriteit ligt. Maar voor beide teams weet Jan geen sponsors binnen te halen, iets waar het management van Albers bijvoorbeeld wel in slaagt.


dan zie ik de suggestie dat Jan Lammers zijn prioriteit bij het zoeken van sponsors bij Racing voor Holland zou hebben liggen. Maar in de zin daarna blijkt dat daar geen enkele aanwijzing voor is. Niet dat die zin is bedoeld om Jan Lammers te ontlasten overigens.

BTW: Albers heeft een uitstekend management, waar ook Huub R. het een en ander van kan leren. Het is maar even gezegd.


06 okt 2006 15:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Devils son schreef:
(...) BTW: Albers heeft een uitstekend management, waar ook Huub R. het een en ander van kan leren. Het is maar even gezegd.


Nou, dan doen we Huubje m.i. ook weer tekort. Laat ik voorop stellen dat ik absoluut geen fan van 'm ben, maar hij heeft Joske destijds (94?, 95?) wel in de Arrows gekregen, waar Weber (met z'n Schumacher kontakten) het met Tom Coronel niet lukte.
Zijn gok op Benetton ipv Mclaren (met sponsor Marlboro, dat was dan dus '94) was inderdaad uiteindelijk niet zo'n goede, maar daar lukte het met Schumi wel, dus dat lag misschien meer aan Jos....

Verder was het Huub R. die Walkinshaw er in 2001 van overtuigde om Jos aan te houden voor het 2e seizoen.

Het lijkt me alleen iemand die op het scherpst van de snede zaken doet, en dat valt schijnbaar niet bij iedereen even goed. Ben eens benieuwd hoe Jeroen het komend weekend doet, want als het net zo gaat als afgelopen weekend dan is dit voor Jos in ieder geval qua publiciteit duidelijk een foute beslissing geweest om het zo hard te (laten) spelen.


06 okt 2006 16:57
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
patrick911 schreef:
...Ben eens benieuwd hoe Jeroen het komend weekend doet, want als het net zo gaat als afgelopen weekend...

Idd. Ik zit dan ook het hele weekend voor de buis, A1 + F1, die zowaar nog spannend is zo tegen het eind van het seizoen.
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


06 okt 2006 17:27
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
patrick911 schreef:

Nou, dan doen we Huubje m.i. ook weer tekort. Laat ik voorop stellen dat ik absoluut geen fan van 'm ben, maar hij heeft Joske destijds (94?, 95?) wel in de Arrows gekregen, waar Weber (met z'n Schumacher kontakten) het met Tom Coronel niet lukte.


Andere tijden, andere coureurs. Of dat 1:1 vergelijkbaar is...

Maar goed, Huub zal niet altijd geblunderd hebben, anders was Jos al lang met hem gebroken. Mij bekruipt desondanks het gevoel dat Huub er (veel) minder uitgehaald heeft dan mogelijk.


06 okt 2006 18:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
patrick911 schreef:
Nou, dan doen we Huubje m.i. ook weer tekort. Laat ik voorop stellen dat ik absoluut geen fan van 'm ben, maar hij heeft Joske destijds (94?, 95?)2000 :wink: wel in de Arrows gekregen, waar Weber (met z'n Schumacher kontakten) het met Tom Coronel niet lukte.


Ik wil hier toch even op reageren. De reden dat Tom Coronel niet bij Arrows reed in 2000 is, omdat hij is genaaid door Tom Walkinshaw die eerder geld wilde zien dan al was afgesproken :idea:

Huub Rothengatter is een vreemde eend die nogal op de centen is en hij is absoluut niet geliefd in de F1 paddock. Ja, hij heeft veel ervaring en connecties, maar als je ziet waar hij met Jos is terecht gekomen... :? Jos heeft (achteraf) een grote fout begaan door per se te willen racen in 1995 en toen naar Simtek is gegaan. Dit team ging vervolgens bij de GP van Monaco failliet halverwege het seizoen...
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


06 okt 2006 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Beveren Belgie
Bericht 
Jan Lammers die woont toch in Antwerpen , dacht ik
misschien moet hij een Team Belgium oprichten , jong talent genoeg :!:
maar geen centen :roll: :cry:
_________________________________________
Boys will be boys ...only the toys get bigger !


08 okt 2006 14:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Jan woont gewoon in Zandvoort voor zover ik weet. Ene Christijan Albers en Jos Verstappen wonen wel in Belgie :idea:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


08 okt 2006 15:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Christijan woont volgens mij in Eindhoven.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


09 okt 2006 2:55
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
BJ964 schreef:
Ene Christijan Albers en Jos Verstappen wonen wel in Belgie :idea:


Een beetje autocoureur woont (fiscaal gezien) toch wel in Monaco............. lijkt me wel zo prettig. :wink:


09 okt 2006 7:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Sparkplug


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.