Pagina 1 van 2
Geplaatst: 04 apr 2007 0:43
door Rob Herfst
Harald, van harte!

Geplaatst: 04 apr 2007 0:49
door bert964c4
Harald, van harte en geniet van de dag

Geplaatst: 04 apr 2007 0:55
door 911-lover
Ook van deze kant van aller harte geluk gewenst

Geplaatst: 04 apr 2007 1:22
door Jort
Fan herte lokwinske mei dyn jierdei!
Dat er nog vele oude Chinese wijsheden uit je hoge hoed voorbij mogen komen.

Geplaatst: 04 apr 2007 2:06
door Jeroen914
proost!

Geplaatst: 04 apr 2007 5:42
door Jurgen
Harald, gefeliciteerd ouwe kerel, fijne dag vandaag

Geplaatst: 04 apr 2007 7:51
door EriC4C
Veel plezier ook vandaag!
Geplaatst: 04 apr 2007 7:56
door Shark
Harald, dat het een goed jaar mag worden voor je

Geplaatst: 04 apr 2007 8:06
door Marcel
Gefeliciteerd ouwe Reus....

Geplaatst: 04 apr 2007 8:11
door rob964.c4
gefeliciteerd,
robert
Geplaatst: 04 apr 2007 8:33
door Meneer aard
Gefeliciteerd

Geplaatst: 04 apr 2007 8:37
door michael
Harald, van harte!!

Geplaatst: 04 apr 2007 9:10
door patrick911
Geplaatst: 04 apr 2007 10:48
door Pascal
Jeetje, alweer jarig? Is het alweer een jaartje verder dan?
Gefeliciteerd met je 29e verjaardag

Geplaatst: 04 apr 2007 11:27
door Marco
gefeliciteerd

Geplaatst: 04 apr 2007 11:33
door D.D.
Harald,
van harte ouwtje...

Geplaatst: 04 apr 2007 11:33
door MichM3
van harte kerel!!!! 't is mooi weer, maak er een leuke dag van

Geplaatst: 04 apr 2007 12:01
door craze
congratilations & celebrations en laldieladieladiela...........
('t is maar 1 jaartje erbij)
Geplaatst: 04 apr 2007 12:51
door 2.2VTEC
gefeliciteerd Harald
(en van je vrouw een leuk verjaardagscadeau op 4 wielen gekregen
?)
Geplaatst: 04 apr 2007 12:57
door Henk
Geplaatst: 04 apr 2007 16:04
door Tara Reid
patrick911 schreef:Van harte, Harald, ook namens je buurmeisje
He Patrick, dan kan ik zelf wel hoor
He Buur, van harte gefeliciteerd en ik kom vanavond wel even langs
als je vrouw slaapt zodat je het cadeau kan uitpakken

Geplaatst: 04 apr 2007 16:33
door WdePundert
Geplaatst: 04 apr 2007 17:05
door 2.2E_69
Proficiat!
En nog 'n prettige dag.

Geplaatst: 04 apr 2007 18:02
door patrick911
Thomas: volgens mij gaat er iets mis met je link.
...
...
tenminste, ik hoop niet dat je
dat Harald toewenst!
