Pagina 1 van 2

Voor de oude wijze ...

Geplaatst: 04 apr 2007 0:39
door Olaf
Chinese-Cantonese :arrow: Sun Yat Fai Lok!

Chinese Fuzhou :arrow: San Ni Kuai Lo!

Chiness-Hakka :arrow: Sang Ngit Fai Lok!

Chinese-Mandarin :arrow: qu ni sheng er kuai le

Chinese-Shanghaiese :arrow: San ruit kua lok!

Chinese-Tiociu :arrow: Se Jit khuai lak!


Gefeli Gozert !

Geplaatst: 04 apr 2007 0:43
door Rob Herfst
Harald, van harte! :ba:

Afbeelding

Geplaatst: 04 apr 2007 0:49
door bert964c4
Harald, van harte en geniet van de dag :lol:

Geplaatst: 04 apr 2007 0:55
door 911-lover
Ook van deze kant van aller harte geluk gewenst

Afbeelding

Geplaatst: 04 apr 2007 1:22
door Jort
Fan herte lokwinske mei dyn jierdei!

Dat er nog vele oude Chinese wijsheden uit je hoge hoed voorbij mogen komen. :wink:

Geplaatst: 04 apr 2007 2:06
door Jeroen914
proost!
Afbeelding

Geplaatst: 04 apr 2007 5:42
door Jurgen
Harald, gefeliciteerd ouwe kerel, fijne dag vandaag :wink:

Geplaatst: 04 apr 2007 7:51
door EriC4C
Afbeelding

Veel plezier ook vandaag!

Geplaatst: 04 apr 2007 7:56
door Shark
Harald, dat het een goed jaar mag worden voor je :!:

Afbeelding

Geplaatst: 04 apr 2007 8:06
door Marcel
Gefeliciteerd ouwe Reus....

Afbeelding

Geplaatst: 04 apr 2007 8:11
door rob964.c4
Afbeelding



gefeliciteerd,

robert

Geplaatst: 04 apr 2007 8:33
door Meneer aard
Gefeliciteerd :)

Geplaatst: 04 apr 2007 8:37
door michael
Harald, van harte!!

Afbeelding

Geplaatst: 04 apr 2007 9:10
door patrick911
Van harte, Harald, ook namens je buurmeisje :!: :wink:

Afbeelding

Geplaatst: 04 apr 2007 10:48
door Pascal
Jeetje, alweer jarig? Is het alweer een jaartje verder dan?

Gefeliciteerd met je 29e verjaardag ;)

Geplaatst: 04 apr 2007 11:27
door Marco
Afbeelding
gefeliciteerd :thumleft:

Geplaatst: 04 apr 2007 11:33
door D.D.
Harald,



van harte ouwtje... :wink:

Geplaatst: 04 apr 2007 11:33
door MichM3
van harte kerel!!!! 't is mooi weer, maak er een leuke dag van 8)

Geplaatst: 04 apr 2007 12:01
door craze
congratilations & celebrations en laldieladieladiela........... :!: :wink:
('t is maar 1 jaartje erbij)

Geplaatst: 04 apr 2007 12:51
door 2.2VTEC
gefeliciteerd Harald

(en van je vrouw een leuk verjaardagscadeau op 4 wielen gekregen :wink: ?)

Geplaatst: 04 apr 2007 12:57
door Henk
Harald, als ik er beter aan gedacht zou hebben, zou ik gisterenavond alvast "lang zal hij leven" voor je hebben gezongen :ba: :wink:

Van harte gefeliciteerd!!!


Afbeelding

:thumleft:

Geplaatst: 04 apr 2007 16:04
door Tara Reid
patrick911 schreef:Van harte, Harald, ook namens je buurmeisje :!: :wink:


He Patrick, dan kan ik zelf wel hoor :twisted: :wink:

He Buur, van harte gefeliciteerd en ik kom vanavond wel even langs als je vrouw slaapt zodat je het cadeau kan uitpakken :wink:

Geplaatst: 04 apr 2007 16:33
door WdePundert
Afbeelding

Geplaatst: 04 apr 2007 17:05
door 2.2E_69
Proficiat! :P


En nog 'n prettige dag. :D

Geplaatst: 04 apr 2007 18:02
door patrick911
Thomas: volgens mij gaat er iets mis met je link.
...
...
tenminste, ik hoop niet dat je dat Harald toewenst! :? :roll: :wink: