Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 22:49



Antwoord op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Albers onder druk bij Spyker 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht Albers onder druk bij Spyker
Het zou toch jammer zijn....

Albers onder druk bij Spyker'
Uitgegeven: 23 april 2007 12:39

AMSTERDAM - De positie van Christijan Albers binnen het team van Spyker zou onder druk staan. Volgens het Duitse boulevardblad Sport Bild zou de 26-jarige Markus Winkelhock het racestoeltje van de Nederlander mogelijk gaan overnemen.

Volgens het blad is Winkelhock de eerste keuze om Albers, die in het begin van het seizoen moeite had om het tempo van ploeggenoot Adrian Sutil bij te houden, te vervangen.


De Nederlandse coureur is echter verantwoordelijk voor een aanzienlijk deel van het sponsorgeld dat de Nederlandse renstal ontvangt.

Roddels

Teambaas Colin Kolles wilde dan ook niet ingaan op de roddels rondom Albers, maar bevestigde wel dat Winkelhock achter het stuur zal zitten tijdens de aanstaande testseries in Frankrijk.

Volgens het Duitse blad zou Albers tijdens de race in Sepang een maaginfectie hebben verzwegen om zo te voorkomen dat een testrijder zijn plaats zou innemen.

Kolles zou de Nederlander nu nog een laatste kans willen geven tijdens de GP van Barcelona. Als hij faalt zal Winkelhock zijn plaats overnemen, aldus Sport Bild.


23 apr 2007 13:24
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
ach ja "snelle" nederlanders genoeg.....

Doornbos rijdt naar knappe derde plaats in Houston
Uitgegeven: 23 april 2007 09:09

AMSTERDAM - Robert Doornbos is zondag als derde geëindigd in de Grand Prix van Houston. De Rotterdammer leverde daarmee een knappe prestatie, aangezien hij in de derde grand prix van dit seizoen in de Champ Car World Series vanaf de veertiende plaats van start was gegaan.

De Fransman Sebastien Bourdais schreef de grand prix in Houston op zijn naam en pakte daarmee zijn tweede zege van het seizoen.


Power

Bourdais was vorige week ook al de sterkste in de Grand Prix van Long Beach en had zich zaterdag naar de tweede kwalificatieplaats gereden. De vanaf pole-position gestarte Australiër Will Power, twee weken geleden winnaar van de eerste grand prix van het seizoen in Las Vegas, kwam zondag niet verder dan de elfde plaats.

Voor Bourdais betekende de overwinning in het Reliant Stadium in Houston zijn 25e zege in 62 Champ Car-wedstrijden.

De 'rookie' Graham Rahal finishte zondag als tweede, op nog geen vijf seconden achterstand van eindwinnaar Bourdais. De 18-jarige Amerikaan werd daarmee de jongste coureur die ooit een podiumplaats in de Champ Car behaalde.

Start

Doornbos profiteerde in Houston vooral van zijn verbeterde starttechniek. "Ik krijg de rollende start in deze discipline steeds meer onder de knie", stelde hij na afloop. "Volgens mij ging ik met de start direct vijf of zes wagens voorbij in de bocht. Ik moet nog aan veel wennen in de Champ Car, vooral op het besparen van brandstof. Maar ik leer snel. Ditmaal ging het allemaal heel erg goed."


23 apr 2007 13:32
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Weet haast wel zeker dat Albers het seizoen uit gaat rijden, hij is erg close met de eigenaren van Spyker dus er zal heel wat moeten gebeuren voordat ie zijn crediet verspeeld heeft.
Dit is weer gewoon een sensatie krantenprutsertje die denkt dat hij wat te melden heeft.
Hij moet zijn rijstijl meer aanpassen aan de nieuwe banden en zorgen dat ie voor zijn teammaat komt te rijden.
Denk dat hem dat wel gaat lukken.
Maar als ie regelmatig langzamer is dan zijn maatjes kan hij zijn plekkie volgend jaar wel vergeten.
Gelukkig voor ons willen ze altijd minimaal 1 nederlandse rijder in de Spyker hebben.
_________________________________________
Racefun events


Laatst bijgewerkt door Gert op 23 apr 2007 15:23, in totaal 1 keer bewerkt.



23 apr 2007 14:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
*finger crossed*
wat zal het mooi zijn als Doornbos die stoel zou innemen, als ik Perridon zou heten...
_________________________________________
Got coffee?


23 apr 2007 14:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Zuid Holland
Bericht 
GI996C schreef:
Gelukkig voor ons willen ze altijd minimaal 1 nederlandse rijder in de Spyker hebben.


Vroeger wilden ze bij Ferrari óók altijd minstens één Italiaanse rijder in het team............en werden ze nooooooit wereldkampioen :uh: .


23 apr 2007 19:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Marco schreef:
wat zal het mooi zijn als Doornbos die stoel zou innemen, als ik Perridon zou heten...


Anders niet? :roll: :wink:


23 apr 2007 19:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ik gun het Doornbos ook veel meer dan die :puker: van een Albers!!!
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


23 apr 2007 20:09
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Albers begint een beetje krediet te verliezen, aangezien Sutil hem erg goed kan bijhouden (understatement)... Hij heeft inderdaad veel investeerders aan zijn kant staan, maar of dat dat genoeg is? Ik weet het niet. De F1 is een keiharde business en je kan zomaar van Hero to Zero gaan in een paar weken/dagen...
Ik gun RD een goede kans in de F1, maar het zal lastig aan worden voor hem. Kijk naar Sebastien Bourdais; nog steeds geen Grand Prix gereden, maar hij wint wel 1/3 van al zijn tot nu toe gereden Champ Car races :?
Time will tell :!:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


23 apr 2007 20:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Doornbos is een echte PR-man waar een sponsor volgens mij een goed gevoel aan overhoudt. Chrisje heeft een grote mond en Robert een groot racehart, waar hij ook geen moordkuil van maakt. Robert for President (of in ieder geval terug in de F1) :wink:


23 apr 2007 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 S /2006
Bericht 
Ik heb Albers alleen maar in achterhoede gevechten gezien. Iemand van het tweede garnituur die je kan inhuren om op de Coolsingel in Rotterdam wat rubber te laten verbranden.
_________________________________________
Puts a smile on my face every day


23 apr 2007 22:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
corry schreef:
Ik heb Albers alleen maar in achterhoede gevechten gezien. Iemand van het tweede garnituur die je kan inhuren om op de Coolsingel in Rotterdam wat rubber te laten verbranden.


Klinkt allemaal niet zo leuk :oops:
We zullen zien wat er gaat gebeuren :elephant:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


23 apr 2007 22:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
iets meer kunne dicht ik hem wel toe, materiaal is ook niet je-van-het; blijft dat ik RD op verschillende vlakken meer waardeer
_________________________________________
Got coffee?


23 apr 2007 22:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Beste corry, je hebt toch aardig wat gemist....
Albers was in het verleden onder andere: kampioen Formule Ford, kampioen Formule 3, 2de en 3de in kampioenschap van DTM.
Mijns inziens is hij na Verstappen samen met Doornbos een van de grootste nederlandse talenten in de autosport op het hoogste niveau.

Ondertussen heeft Kolles (zoals verwacht) bevestigd dat die verhaaltjes in een duitse krant nergens op slaan en Albers het seizoen vol maakt.
_________________________________________
Racefun events


24 apr 2007 0:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Albers is een fantastische coureur, alleen krijg je bij Doornbos wat meer waar voor je geld. Kijk, een Nissan 350Z gaat ook hard en ziet er best wel sporty uit, maar het is nog steeds geen Boxster. Uitstraling heb je, of heb je niet....En ik vind Doornbos meer een Boxster en Albers meer een 350Z. (Al zal ik met deze opmerkingen misschien wel wat tegenreacties krijgen :wink: )


26 apr 2007 13:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
.....ik vind het wel mooi en juist omschreven........
_________________________________________
911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl


26 apr 2007 14:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
De omschrijving is leuk, maar het zijn slechts persoonlijke voorkeuren. :lol: :lol: :lol:
Een paar meldingen eerder ging het me om loze kreten tegenover de feiten.
_________________________________________
Racefun events


26 apr 2007 14:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Michel Mol: stoeltje Albers is veilig
Het stoeltje van Christijan Albers bij Spyker is niet in gevaar. Hij rijdt het hele seizoen. Dat verklaart directeur Formule 1 Michiel Mol in een reactie op de geruchten in de Duitse pers dat Albers zou worden vervangen door testrijder Marcus Winkelhock.
Speculatie
“Dat is pure speculatie,” antwoordt Mol op de vraag of er een kern van waarheid zit in het gerucht dat het Duitse sportmagazine Sport Bild de wereld in heeft geholpen. "We zijn zeer tevreden over Christijan. Hij heeft een contract voor het volledige seizoen en rijdt dus het hele jaar.”

Woorden verdraaid
Waar de oorzaak van het gerucht ligt, weet Mol niet. “Ik denk dat de woorden van Colin Kolles zijn verdraaid. Maar het is aperte onzin. Ik maak me ook al niet meer druk om wat er allemaal geschreven wordt. En al zou Kolles ontevreden zijn over Albers en hem willen vervangen. Dan moet hij dat eerst aan mij vragen.”
_________________________________________
HOOTERS.....;)


26 apr 2007 15:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 > 3.6 > 3.8 > 2.5
Noord-Brabant
Bericht Pitstopdingetje
Albers, is dat niet die vent die graag bij de pomp blijft hangen?
_________________________________________
Don't let the good times pass you by


02 jul 2007 14:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Spykerf1.com schreef:
Mike Gascoyne, chief technical officer
‘First of all well done to everyone in the pit crew who did a fabulous job. Obviously this was a very difficult race. We had an electrical problem at the start of the race on Adrian’s car and he had to start in the spare. During the first stint the pace was not too bad, especially with Adrian who managed to pass his team-mate and set some very competitive lap times. Unfortunately we had a radio problem on Adrian’s car, which meant we couldn’t get in contact with him and he came in a lap early on the lap we had called Christijan in. The crew did a tremendous job to service both cars and Christijan would have lost very little time as a result, but he made a mistake and drove off when the lollipop was still down and the fuel hose was still attached. It was obviously a very dangerous situation and this sort of thing shouldn’t have happened. Unfortunately Adrian then got a drivethrough penalty, but when in clean air our pace was much better than we showed in Qualifying yesterday. As a team we now have to make sure we eliminate mistakes and perform at a much higher level.’

Colin Kolles, team principal and managing director
‘I am not happy and we have to learn from the mistakes that were made today.’


Ondertussen lacht Doornbos zich de vouwen uit zijn broek terwijl hij gewoon races aan het winnen is...
_________________________________________
Got coffee?


02 jul 2007 14:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Loopt allemaal wel weer met een sisser af. Qua rijderstalent heeft ALbers zich echt wel bewezen in het verleden daar ligt het niet aan. Alleen persoonlijk vind ik Doornbos een veel mooiere vent. Maar dat is persoonlijk.
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


02 jul 2007 15:46
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
het helpt niet mee iig, zelfs Lauda bemoeit zich ermee
_________________________________________
Got coffee?


02 jul 2007 15:57
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
lekker belangrijk wat Nikki Lauda vindt... :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 jul 2007 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
tja, hoe lang moeten we wachten tot hij uit zijn lijden verlost wordt....

valt eigenlijk nog mee dat ie bij inrijden pitstraat met voor hem zijn collega niet het traditionele fileparkeren inzette.... :roll:
_________________________________________
leven is het meervoud van lef!


02 jul 2007 19:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Dit helpt Albers vooral niet op de lange termijn (lees; volgend seizoen). Hj gaat dit seizoen gewoon uitrijden, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij volgend jaar in een andere klasse mag rijden (of in de F1 als testrijder).
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


02 jul 2007 19:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
lekker belangrijk wat Nikki Lauda vindt... :roll:


Kan je vinden, maar een Lauda die zulke uitspraken doet, is niet fijn voor je carriere. :(


02 jul 2007 22:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bolevi, GS993, RogerM


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.