Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 4:11



Antwoord op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
MarkNauta.nl - UPDATE - Cayenne Turbo in de sneeuw 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
@ Horn. Dat blauwe streepje heb ik ook over getwijfeld. Maar ja, dat zat daar nu eenmaal op het asfalt. Wilde de foto zo laten zoals ie was.

@ Leander. Foto is onbewerkt, dus is dat dan een kwestie van instelling i.c.m. met de schitterende lichtval die dag. Ik heb meer mooie foto's geschoten toen. Zal hier zo nog een paar meer plaatsen.

@ Gert. Je krijgt zo een PM van me.

@ Knauf. Hij rijdt er gewoon zo hard mee joh....droogblazen ;).


04 jun 2008 18:20
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
SHIIIIIIIIIIIIT dikke foto(s) Mark!!!
_________________________________________
What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...


04 jun 2008 19:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Heb er ook weer een leuke publicatie bij. In de huidige AutoVisie (nummer 14) staan 2 foto's van mijn hand die ik afgelopen weekend heb geschoten tijdens SpaItalia. Hieronder een (slecht) plaatje van de pagina uit de AV.

Afbeelding

Gaat dus om de volgende 2 foto's. Zo in digitaal zien ze er iets fraaier uit :P.
Afbeelding
Afbeelding


05 jul 2008 1:34
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Mooi werk, Mark. :thumright:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


05 jul 2008 10:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Kleine update over mijn wagentje.

Ik heb gisteren even snel een paar foto's geschoten van de 'nieuwe' M3 ;). Hij is nu voorzien van oranje knipperlichten rondom en ook is het oude front weer terug. Ik had het facelift-front, maar dat is nooit geleverd op de 3.0, net als de witte knipperlichten, die zijn ook nooit op de 3.0 geleverd. Nu is de auto dus weer helemaal in originele staat en zoals hij in 1994 van de band rolde.

Tevens is de wagen vorige week zondag helemaal gewassen, gepolijst, gepoetst, gekleid, gewaxt, etc.

Even één shotje ;)
Afbeelding

Binnenkort zal ik hem eens aan een echte fotoshoot onderwerpen, want dat heb ik in die 5 maanden dat ik hem heb eigenlijk nog niet gedaan ;).


13 jul 2008 22:48
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Afgelopen weekend in de omgeving van de Ring even een photoshoot gehouden met deze schitterende witte M3 CSL. Een volledig op de Nordschleife afgestelde wagen voorzien van rolkooi en volledig gestript interieur, 380pk en een onvoorstelbare wegligging. Na de shoot nog een ronde mee geweest over de Ring, fantastisch. De CSL is echt een wonderbaarlijk goede auto, niet te geloven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Meer foto's zijn hier te vinden: BMW M3 CSL


24 jul 2008 19:06
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Bericht 
Some guys have all the luck .... mooie foto's weer mark ... snap alleen niet waarom ze zo'n doos zo gruuuuwelijk duur moeten maken!!
zie je overigens niet vaak bij je "die fisheye"


24 jul 2008 21:41
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Mooie foto's en wagen Mark!
_________________________________________
Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell :!:

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D


24 jul 2008 22:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
zuugnap schreef:
Some guys have all the luck .... mooie foto's weer mark ... snap alleen niet waarom ze zo'n doos zo gruuuuwelijk duur moeten maken!!
zie je overigens niet vaak bij je "die fisheye"

Haha ;). Thanks!

Het is niet een eerlijke fisheye. Het is een 12-24mm Tokina. Ik wil hem niet te vaak gebruiken omdat je anders geneigd ben overal die groothoek op de drukken. Wel merk ik dat ik hem steeds vaker ga gebruiken. Er is gewoon erg leuk mee te spelen.


torig schreef:
Mooie foto's en wagen Mark!

Thanks. Ja, wat een wagen is het toch. Die auto is echt zo bizar snel.
@ Zuugnap. Ze zijn inderdaad enorm duur. Het is echte een compleet andere auto dan de gewone M3, dus denk niet dat het een M3 is met minder gewicht. De auto bestaat uit heel veel andere (duurdere) onderdelen. Het beperkte productieaantal houdt de prijs ook hoog natuurlijk. Echt goedkoop zullen ze nooit worden.


21 aug 2008 20:10
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Bericht 
idd visseogen of close 2 it is inderdaad heel leuk om te gebruiken .... inderdaad mark die cls is ook echt anders qua rijeigenschappen m3 is raket en de cls is zeg maar ongeleide projectiel!! :wink: leen 'm nog een keer en dan bij dat centrum links af richting de groene hel 8)


22 aug 2008 7:49
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Mooi werk, Mark.
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


22 aug 2008 9:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
zuugnap schreef:
idd visseogen of close 2 it is inderdaad heel leuk om te gebruiken .... inderdaad mark die cls is ook echt anders qua rijeigenschappen m3 is raket en de cls is zeg maar ongeleide projectiel!! :wink: leen 'm nog een keer en dan bij dat centrum links af richting de groene hel 8)

We zijn wel even een rondje over de baan geweest, ik als bijrijder dan. Helaas was de versnellingsbak aan een servicebeurtje toe. De SMG-bak slipte wat, zeker van 3 naar 4. Maar dat is 2 dagen later alweer verholpen. De bestuurder/eigenaar is een ware Ring-ridder, met al meer dan 1200 rondjes daar. Het gaat dus echt serieus (!!!!) hard. Was geweldig. Binnenkort ga ik weer even met hem mee.


@ WdePundert, thanks!


22 aug 2008 22:43
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Ik wist even niet een ander topic hiervoor, maar moet het gewoon even kwijt ;).

Gisteren voor het eerst in mijn droom Porsche gereden. Een 996 GT3 Mk II. Was gisteren op Zandvoort bij een vrijrijden avond van EM & DF en daar was een bekende van mij met zijn GT3. Voor het eerst een paar ronde mee in een Mk II gemaakt. Toen we echter na 4 rondjes de pit in reden kreeg ik het aanbod om zelf het stuur in handen te nemen. Ja....wat zeg je dan :P.

Dus ik aan het stuur. Eigenaar zei "ga maar joh". Dus ik stapte alleen in de auto voor een paar ronden Zandvoort. Heerlijk.
Eerste wat me opviel is de enorm directe besturing. Nog veel directer dan welke Porsche ik tot nu toe ook gereden heb. Super gevoel. 2e wat je merkt is de kont die lekker lichtvoetig is. Zeker bij uitkomen van Hugenholtz merk je dat het gewicht echt daar achterin ligt. Dit werd versterkt door een lichte voorkant i.v.m. een zo goed als lege benzinetank. Het stuurgevoel en de directheid hiervan is echt fenomenaal. Zo direct sturen is super en je kunt hem dan ook op de mm nauwkeurig een bocht inzetten. Het uitaccelereren is echt heerlijk. Doorhalen tot bijna 8.000rpm en dan heb je echt kippenvel tot in de bilnaad van het geluid. Super. Arie Luyendijkbocht in, rechte stuk op. volgas, remmen bij 150meter met 206 op de GPS en dan die krachtige PCCB's hun werk laten doen. Terugschakelen en superstrak door de Tarzanbocht. Uiteindelijk een 6-tal ronden gemaakt.

Wat een sensatie en wat een heerlijk gevoel. Maar wat een deceptie toen ik vanmorgen mijn rekening ging bekijken wanneer ik er één kan halen. Helaas....dat zal nog even uitblijven. Maar ik weet nu wel waar we het voor doen. Dit is en zijn de echte auto's. Puur, maar dan ook echt puur genieten!!!!


Laatst bijgewerkt door Mark Nauta op 02 sep 2008 17:24, in totaal 2 keer bewerkt.



02 sep 2008 16:33
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Mark Nauta schreef:
remmen bij 150meter


Mietje, dat is 75 meter te vroeg :mrgreen:

Mooi om je ervaring te lezen... :thumright:


02 sep 2008 16:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Gert schreef:
Mark Nauta schreef:
remmen bij 150meter


Mietje, dat is 75 meter te vroeg :mrgreen:

Haha LOL.
Maar ik verlies niet de onderlip in de grindbak tenminste :P


02 sep 2008 16:59
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
gertus kippenlip :shock: :mrgreen: :wink:


wereld verhaal markster 8)
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


02 sep 2008 17:18
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
nouuuuu wereld :roll: maar wel mooi toch!!!..... ga in okt op uitnodiging ook wat monsters besturen .....whoehoeoee :roll:


02 sep 2008 17:22
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
ohhh btw geen fotoos van die gt3 , wat is dat :shock:

dat kan niet he markster :cry:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


02 sep 2008 17:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
drknauf schreef:
ohhh btw geen fotoos van die gt3 , wat is dat :shock:

dat kan niet he markster :cry:

Komt zo een foto aan Mike. En als het goed is later nog één met mij aan het stuurwiel op het rechte stuk ;).


02 sep 2008 17:55
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
leuk 8) , ik ben benieuwd :wink:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


02 sep 2008 18:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Kijk Mikey ;)

AfbeeldingAfbeelding

En ik aan het stuur ;)
AfbeeldingAfbeelding


02 sep 2008 22:29
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
thnx markster :D


Afbeelding deze pic vink dik 8)


gaaf hoor ik, kan me voorstellen datje hebt genoten in dat ding :wink:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


02 sep 2008 22:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
Hey Mark,

Ik heb sinds kort een digitale spiegel reflex en ben nog erg aan het experimenteren. Heb afgelopen zondag bij de 11-steden tocht ook erg mijn best gedaan (http://www.mijnalbum.nl/Album=QLUFQGGQ) maar zie dan achteraf altijd weer zaken die anders hadden gekunt. Qua compositie, camera-instellingen etc. Ik zou zo graag nèt even een andere foto dan dat standaard kiekje willen maken maar da's nog niet zo eenvoudig :roll:

Afgelopen weekend heb ik daarom veel foto's wat scheef genomen maar als ik dat nu terugzie moet ik dat ook weer niet teveel doen :)

Kortom, ik heb behoefte aan wat tips en trucs en ik kan me voorstellen dat ik misschien niet de enige ben. Dus nu vroeg ik mij af of het niet leuk is om eens een workshop (digitale) fotografie te organiseren voor de belangstellenden van het Porsche forum. Wat theorie en wat praktijk op een leuke lokatie. Lijkt mij erg leuk. Zullen we 'ns inventariseren of er belangstelling is?

Groet,

Rick


09 sep 2008 9:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Rickdek: goed idee, zou ik ook wel belangstelling voor hebben :)
_________________________________________
DENK HELDER


09 sep 2008 12:12
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
jaaa op zekaaahhhh ikke zowiezo lijktme onwijs 8)


zet mij maar neer :D
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


09 sep 2008 12:14
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 295 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.