Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Parkeerplaats te huur in Amersfoort

20 maart 2008 12:36

Bij deze wil ik even informeren of er behoefte bestaat aan een overdekte stalling voor een dierbaar bezit....


Op termijn te huur: overdekte parkeerplaats (geen garage) in luxe appartementencomplex in Amersfoort Nieuwland.

In totaal staan er zo'n 30 auto's gestald waarvan 5 klassiekers (o.a. 3 Porsches). Het betreft een plaats in de hoek dus slechts aan een kant buren. Geheel is afgesloten met een op afstandbedienbare deur en voor de buitenwereld niet toegankelijk.

Prijs: 85 euro per maand/ bij 12 maanden.

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

07 sep 2020 7:48

om het forum netjes te houden, de vraag in een bestaand "lijntje". Ik ben op zoek naar een parkeerplaats voor max 2 jaar. Ik hoor het graag.

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

07 sep 2020 8:28

12 jaar na dato, hopen dat ie er nog is..:) ik zou even vermelden welke plaats je zoekt, met elektriciteit aansluiting etc. Dat helpt gerichter antwoorden

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

07 sep 2020 10:36

hoeft uiteraard niet dezelfde te zijn. Plekje in Amersfoort. elektra voor druppelaar is fijn

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

07 sep 2020 11:00

- KLIK -

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

07 sep 2020 18:39

@oscar1 Een van de boxen uit de link die Olaf post huurt TOTMBO momenteel, niet voor een auto maar wel voor opslag
van haar winkel voorraad. Ik kan je bevestigen dat dit in een "rustige" buurt is waar meerdere "klassiekers" staan gestald. Onze "buren" hebben
er bijv. een VW Sirocco G lader staan.

Ik zie nu dat de verhuurder daarvan (Nick) al z'n boxen te koop aanbied omdat hij wat wat anders wil gaan verhuren :wink:

TOTMBO huurt deze box, inderdaad met stroom maar niet "officieel" genoemd in het huurcontract :scratch:
Afbeelding

Omdat TOTMBO sinds 1 juli JL. een nieuw winkelpand huurt, inclusief een groot magazijn gaan wij einde dit jaar de box opzeggen bij de verhuurder (die overigens ook een enthousiast Porsche rijder is) :D

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

07 sep 2020 20:40

je kunt ook via de Alliantie in Amersfoort in de parkeergarage de Pijler in Vathorst een plekje huren. niet duur wel veilig achter tralies.... entree via kentekenherkenning.

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

07 sep 2020 23:02

paul@archivice.nl schreef:je kunt ook via de Alliantie in Amersfoort in de parkeergarage de Pijler in Vathorst een plekje huren. niet duur wel veilig achter tralies.... entree via kentekenherkenning.


Dat lijkt mij wel wat. Dank voor de tip. Ik zal eens contact met ze opnemen.

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

08 sep 2020 1:49

Zolang uitrijden maar niet ook op kentekenherkenning is...

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

08 sep 2020 9:03

Ideaal toch :?:

.... neem je gewoon elke keer je kentekenplaten mee naar huis als diefstal beveiliging ;)

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

08 sep 2020 11:19

En schroef je die er weer lekker op als je ff gaat rijden. Bij mij zou dat niet werken :|

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

10 sep 2020 10:04

bedankt, ik ga ermee aan de slag

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

25 sep 2020 18:45

Via De Alliantie een parkeerplaats gehuurd in de parkeergarage onder de Pijler. Soepel en prettig geregeld.
Prima voorziening zo.

Re: Parkeerplaats te huur in Amersfoort

28 sep 2020 7:24

Dank Johan voor je uitgebreide antwoord en alle overige reacties. Ventileren is inderdaad erg belangrijk naast (over)Isoleren. Was wel even benieuwd naar hoe Johan het heeft aangepakt, want uit zijn verslagen blijkt dat hij goed doordacht te werk gaat.
Plaats een reactie