Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Data East Checkpoint flipperkast

30 sep 2016 16:56

Zojuist een volledig gereviseerde Jurrassic Park flipper gekocht, met garantie want geen ervaring. Als een kind zo blij mee...

Re: Data East Checkpoint flipperkast

30 sep 2016 17:04

:mrgreen:
Afbeelding

Re: Data East Checkpoint flipperkast

30 sep 2016 17:10

Hij weet niet hoe hij foto's moet plaatsen :mrgreen: :res:

Congrats! Naar 't schijnt één van de betere Data Easts. Zelf heb ik hem nog nooit gehad.

Re: Data East Checkpoint flipperkast

30 sep 2016 17:33

sorry, zat met telefoon op hockeyveld... :lol:

Afbeelding

Re: Data East Checkpoint flipperkast

30 sep 2016 17:37

Nice! :thumleft:
Uitgerust met LED-lichtjes en de originele header is ook present :cheers:

Re: Data East Checkpoint flipperkast

30 sep 2016 18:46

Sjieke kast :!:

Past hier (thuis) helaas niet in het thema ;)

Re: Data East Checkpoint flipperkast

11 okt 2016 21:17

Maatje van mij denkt er over zijn Checkpoint flipperkast weg te doen. Is hier ondertussen zo'n beetje de officiële forumkast :mrgreen:
Moest er iemand zin in hebben stuur me maar een pm :salut:

Re: Data East Checkpoint flipperkast

12 okt 2016 8:22

Je hebt PB

Re: Data East Checkpoint flipperkast

12 okt 2016 21:41

Wat is de prijs van die Checkpoint?

Re: Data East Checkpoint flipperkast

12 okt 2016 21:54

Een paar jaar geleden was dat 8 a 900 Euro.
Intussen is dat 1900 Euro :?
De laatste die ik op Marktplaats zien passeren heb waren ook die prijsklasse, sommige zelfs net over de 2k, en in veel slechtere staat.
Heb ze vandaag gezien en ze ziet er héél netjes uit. De bekende "wear & tear" op het speelveld waar alle Checkpoints last van hebben, maar geen gebroken slingshots, het miniatuurautootje (911) staat er op, en de kast langs de buitenkant is wel héél netjes, dikwijls zijn die serieus bekrast of stukken van de hoeken afgebroken van het vele verhuizen van die kasten.
Display (duurste onderdeel en nieuw bijna niet meer te verkrijgen) licht op als de 991 GT3 toen ze net nieuw waren :mrgreen:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Staat er momenteel bij met een kapotte drop target en een kapotte flipperbat, maar dat wordt vanzelsprekend eerst gefixt :thumleft:

Re: Data East Checkpoint flipperkast

15 okt 2016 12:15

De kast is net opgehaald en had ik nog een tweede gehad ze was waarschijnlijk ook verkocht.

Weet niet of ik dit hier mag zetten (en indien niet mag een mod zonder meer dit stuk van de reply deleten) maar deze is van mij en mag weg (ook hier weer altijd zin in iets anders):

Afbeelding

Ook deze weer in meer dan gemiddelde staat: geen inbranding op de schermen, force feedback op de sturen werkt perfect en geen sporen van ingebrande sigaretten ofzo. Staat online voor 1650, forumprijs 1500 Euro :salut:
Laatst bijgewerkt door Tilt! op 14 jun 2017 23:37, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Data East Checkpoint flipperkast

15 okt 2016 12:32

da's een mooie prijs. heb de baas net zo ver dat de flipper akkoord is. denk dat ik deze maar even moet uitstellen :cheesy:

Re: Data East Checkpoint flipperkast

14 jun 2017 8:53

Nu de herinrichting van m'n garage wat meer vorm begint te krijgen ben ik aan het rondkijken voor een leuke flipperkast. Zo'n checkpoint is leuk maar niet tegen ieder bedrag.

Met het bericht van Tilt! dd 06 september 2016 kan ik me al eens wat oriënteren en beter rondkijken naar de verschillende merken :!: Tips zijn (natuurlijk) van harte welkom :thumleft:
Laatst bijgewerkt door Nine-6-four op 14 jun 2017 10:04, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Data East Checkpoint flipperkast

14 jun 2017 9:21

Afgelopen jaren zijn de prijzen aardig gestegen van de Data East Checkpoint. Recent nog contact met iemand op Marktplaats die voor een zeer slecht exemplaar 2750 wilde hebben! :bang: Paar uur later was deze verkocht! De tijd dat je deze makkelijk kon kopen onder de 1000 euro is voorbij. Maar goed..... daar kunnen we een volledig topic van maken betreffende waardestijging etc.

Re: Data East Checkpoint flipperkast

14 jun 2017 21:50

ben al een tijd dolblij met mijn Jurassic Park. Speel er zeker wekelijks op. Dochter (16) en haar vriendje (18) hebben de lol van het flipperen overigens inmiddels ook ontdekt... :cheesy:

Re: Data East Checkpoint flipperkast

14 jun 2017 21:58

Ik ben inmiddels ook oal een tijdje op zoek naar een passend exemplaar voor in mijn winkel. :thumleft:

Re: Data East Checkpoint flipperkast

14 jun 2017 23:31

Dit lijkt me wel iets voor jou
Afbeelding

Re: Data East Checkpoint flipperkast

14 jun 2017 23:32

Knock yourselves out...

Click

Re: Data East Checkpoint flipperkast

14 jun 2017 23:52

@ Master Ken: :mrgreen: Maarrr, zoiets dus.

@Tilt: Damn, daar stond een Tommy TheWho te koop :shock: Gaaf

Re: Data East Checkpoint flipperkast

15 jun 2017 0:11

Ja, ik was ook te laat :(
Heb er 'n sweet spot voor, één van de beste Data Easts (samen met Star Wars)
Je kan zo'n Tommy (en Star Wars) ongelooflijk pimpen met een pinsound board en/of kleurendisplay

Re: Data East Checkpoint flipperkast

15 jun 2017 0:21

Star Wars zou ik ook heel graag willen alleen past dat dan weer niet bij mijn winkel. Maar zo'n Tommy daarentegen ..... :thumleft:

Re: Data East Checkpoint flipperkast

07 jul 2017 10:31

ter info..... er staat er weer 1 op marktplaats (geen idee wat de vraagprijs is):
https://link.marktplaats.nl/m1181288941

Re: Data East Checkpoint flipperkast

13 okt 2018 21:45

Checkpoint gespot op MP... :salut:

Click

Afbeelding

Re: Data East Checkpoint flipperkast

13 okt 2018 22:45

Ah. Sweet memories. Ik heb zelf een Zaccaria Soccer Kings staan. Droomkast : Adam's Family

Re: Data East Checkpoint flipperkast

14 okt 2018 2:18

Tilt! schreef:Checkpoint gespot op MP... :salut:

Click

Afbeelding


MP :?: 2dehands.be ;)

Nou, voor € 500 minder mag je hier de CP op komen halen :popcorn:
Plaats een reactie