Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 18:02



Antwoord op onderwerp  [ 667 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
je glimlach van vandaag... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Die grappen houden we beperkt tot het voetbal draadje!!! :evil:
_________________________________________
* * *


22 mei 2008 14:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 Carrera S 3.8
Ede
Bericht 
yohanv schreef:
.......Zo smijt ik elke avond onze dochter over het schouder, til haar ondersteboven de trap op en smijt haar vervolgens op bed. (letterlijk)......


Ik neem aan dat ze niet dit formaat heeft :shock: :shock:
Afbeelding
Want dan wordt het geen smijten :lol: :lol:

S.
_________________________________________
The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!


22 mei 2008 14:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
:shock: :D

Dit lijkt er meer op....

Afbeelding
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


22 mei 2008 15:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Toen het plaatje aan het laden was dacht ik even dat we weer de vunzige kant op gingen... 8)
_________________________________________
* * *


22 mei 2008 15:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Het was idd. een tegenvaller.

:wink:


22 mei 2008 16:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
yohanv schreef:
Kinderen zijn over het algemeen een aardige trigger voor een glimlach.

Zo smijt ik elke avond onze dochter over het schouder, til haar ondersteboven de trap op en smijt haar vervolgens op bed. (letterlijk). Elke keer zegt ze me precies wat ik moet doen. (precies hetzelfde ritueel :? ). Ze schatert het elke keer weer uit van het lachen. En het geeft mij elke avond weer een glimlach..... :D

Deze kleine dingen mis je het meeste als je van huis bent overigens. :wink:


Precies de reden waarom ik tegen ons aller ECT zou zeggen: "Hard werken?, zonde van je tijd!"

@ yohanv: Prachtig beeld wat je schetst! Dank je.
_________________________________________
http://www.autodisk.nl


22 mei 2008 17:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944
Grave
Bericht 
Mijn glimlach van vandaag:

Vanochtend uit de nachtdienst gekomen,zat mijn Dog op mij te wachten.En het beessie kan zo zielig kijken.Lekker een half uurtje gewandeld,en de Dog heeft met een teckel (kaninchen) gespeeld.
Thuisgekomen de papagaai uit de kooi gehaald.Heeft ook zijn aandacht nodig.

Afgelopen middag:
De hond van mijn moeder is haar tanden aan het wisselen.De nieuwe hoektanden groeien net naast de oude,dus heeft het beestje 8 hoektanden.
Ik heb haar "Draculaatje" genoemd.Onder genot van een bak koffie en een Bammetje nog effe zitten ginnegappen over die situatie.

Doegie,ik ga weer werken. :shock:
_________________________________________
Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!


22 mei 2008 20:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Afgelopen weekend met de hele familie naar Klein Vink in Arcen geweest. Zaterdagmiddag even naar de bierbrouwerij van Arcen geweest en gezellig op het terras gezeten!

Na afloop terug lopen naar de auto en op de parkeerplaats stond een zwarte 964 cabrio...

Mijn zoon liep richting de auto van zijn moeder totdat hij de P zag! Meteen rende hij er naar toe en riep: "Papa auto, papa auto!" Heerlijk kind!!!
_________________________________________
* * *


26 mei 2008 15:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veghel
Bericht 
de dagen dat ik me realiseer dat ik de porsche niet "geleend" heb en der in me garage kan laten staan staan.

maar deze was wel vetederend: gisteren ± 16.30 deurbel gaat staat een blond jochie amper 6 jaar oud met een smerig kort broekie snottebel en een vel papier in zijn knuistje..... kijkt omhoog ziet een grote kale man voor hem en vergeet wat hij wilde vragen... ik vriendelijk: zeg het maar ? Stamelend probeerde hij mij te vertellen dat ze een speeltuin wilden in de buurt.
Sh*t ik heb achter mijn tuin al een voetbalveldje waar we gelukkig niet zoveel last van hebben maar een speeltuin erbij .... dacht t niet. dus vraag ik aan het jochie ...waar willen julie een speeltuin ? hier achter deze woning .. hij wees gelukkig naar een andere zijde en vertelde dat hij in die woning woonde en dat is totaal aan de andere kant .... ik nam het velletje papier aan op mijn knieen en zetten mijn naam op de lijst .... nu de glimlach : hij gritste het velletje heel snel uit mijn hand en wist niet hoe snel hij moest wegkomen.. 8)
_________________________________________
944 Type I USA '83 Targa
Antraciet zwart metalic (RR)
Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................


26 mei 2008 16:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Dus binnenkort achter je huis naast het voetbalveld ook nog een speeltuin, kijken of je dan nog lacht.

- Porschemoment -
Vorige week een heel groot glimlachmoment. Reed door een dorpje (jaja, met de P inclusief foute spoiler). Kleine straatjes dus ik reed lekker rustig. 2 spelende kinderen zagen me aankomen en stopten waar ze mee bezig waren. Liepen een stukje achter me aan. Dus koppeling in en even de voet op het gas. In m'n spiegel zag ik ze staan te springen en juichen, echt super.


- Ander blij moment -
Een goede vriendin van me is anderhalf jaar geleden bij haar vriend weggegaan omdat ze kinderen wilde en hij niet. Ze heeft inmiddels een nieuwe vriend en vandaag hoorde ik dat ze ruim 2 maanden zwanger is. Dat bezorgde mij een glimlach (en een klein traantje van blijdschap voor haar).


26 mei 2008 18:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
mijn glimlach vd dag is als ik zo in m,n auto stap en effe een rondje gaat bluffen 8) in die witte nu de zon weer schijnt :D
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


26 mei 2008 18:11
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
glimlach van de dag was het gezicht van totmbo toen ik haar vertelde dat ik haar lievelingsauto (lees: echt de énige auto die ze leuk vindt!) voor haar had gekocht omdat haar eigen auto niet meer goed is.

Leuk als iemand zo dankbaar en blij kan zijn: daar doe je het toch voor!

Afbeelding Afbeelding

Update: inmiddels staat hij in NL en morgenvroeg bij de RDW.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 jun 2008 23:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
@horn, en dit is onvoorwaardelijk????????

....OF......................

heb je voor jezelf een ander (lees: duurder) modelletje 911 op het oog :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Lief van je!
_________________________________________
leven is het meervoud van lef!


01 jun 2008 23:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
ik vermoed dat in horn's geval vooral de tankstation-uitbater (of hoe noemen jullie dit beroep in NL) zal glimlachen

Jeep = Gloegloegloe (geluid v/e draaikolk in de benzinetank) :wink:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


01 jun 2008 23:52
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
ach, ze reed een 3 liter v6 automaat Omega, dus de sound of gloegloegloe was haar al niet vreemd :mrgreen: . En met 6000-7000 km per jaar maakt de benzineprijs ook niet veel uit. :idea: En ja, puur een aanschaf zonder diepere bijbedoelingen. Ben zelf nog steeds erg blij met de hornporsche.

Hoewle de aanschaf wel een beetje overeenkomsten had. Ik ben al vanaf mijn 5e gek van een Porsche 911. Ik vergeet nooit meer het gevoel toen ik 30 jaar later in mijn eerste eigen 911 wegreed. Ach, zo erg is het bij totmbo niet, maar zij heeft dat ook met de Jeep Wrangler. Enige auto waar ze altijd gek op is geweest. Vond ik een mooie reden om er dan maar eentje te kopen als je toch op zoek bent naar een andere auto. En hij is ongeveer het tegenovergestelde van de Omega - klein, onhandig, hoog, zwieberzwabber wegligging etc. Maar ja, zoals de Jeepers zeggen: It's a Jeep thing; you wouln't understand... :lol:

En hij is zo jong met weinig km's dat als het na een (half) jaar tegenvalt ik er zeker wel dezelfde prijs voor krijg als ik betaald heb.

Enfin, bed uit en op naar de RDW. Mzzl!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 jun 2008 6:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Succes bij de RDW Horn, een leuk kadootje voor je TOTMBO....
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


02 jun 2008 6:59
Profiel
Bericht 
Waar vind je nog zulke mannen, die een auto voor hun partner kopen? :lol: :wink:


02 jun 2008 8:11
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Sommige vrouwen zouden al blij zijn met een bosje bloemen af en toe....



Tof hoor Horn, best wel een gave wagen zo'n Jeep.
_________________________________________
I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.


02 jun 2008 8:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veghel
Bericht 
mijn glimlach van vandaag de hele dag maar speciaal : KONINGIN LISA ( 8 ) achter me met haar kwekkende stemmetje in de kombochten : VETTTTTT KICKEN harder enz enz , dit ging al vanaf de afrit van het ziekenhuis ,wat een bijdehandje mijn KONINGIN LISA :lol: :lol: :lol:

( kom ik toch in de hemel :ba: ) zeker voor herhaling vatbaar de VET COOL RIT
_________________________________________
944 Type I USA '83 Targa
Antraciet zwart metalic (RR)
Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................


Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 05 jul 2008 17:20, in totaal 1 keer bewerkt.



05 jul 2008 17:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 944 Type 1 USA"83
Veghel
Bericht 
Lydia schreef:
Waar vind je nog zulke mannen, die een auto voor hun partner kopen? :lol: :wink:




:D :D De mijne :D :D (Rodger That !)


05 jul 2008 17:37
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
John je bent vergeten deze op slot te zetten!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
_________________________________________
leven is het meervoud van lef!


05 jul 2008 20:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Rodger that! schreef:
mijn glimlach van vandaag de hele dag maar speciaal : KONINGIN LISA ( 8 ) achter me met haar kwekkende stemmetje in de kombochten : VETTTTTT KICKEN harder enz enz , dit ging al vanaf de afrit van het ziekenhuis ,wat een bijdehandje mijn KONINGIN LISA :lol:

Herkenbaar ook mijn prinsesje doet mee; Papa we rijden alweer als eerste.... :twisted:
_________________________________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)


06 jul 2008 13:52
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
hillie944 schreef:
Lydia schreef:
Waar vind je nog zulke mannen, die een auto voor hun partner kopen? :lol: :wink:




:D :D De mijne :D :D (Rodger That !)


Afgelopen zaterdag een Dodge Journey gekocht voor mijn vriendin! Een wittuh!
_________________________________________
* * *


08 jul 2008 18:15
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
een Dodge Journey gekocht voor mijn vriendin


Te goed jij ;) was ze geen Nitro waard?? :mrgreen: :wink:


08 jul 2008 18:23
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
ZIJ vindt de Nitro niet zo mooi...
IK vind hem wel gaaf!

Maar ja het is HAAR auto!

We hebben nu een Caliber, maar die is toch net te klein... Dus inruilen!

De gadget is trouwen sde autoradio met touchscreen, 20 gig harde schijf en voicecontrol! :D
_________________________________________
* * *


08 jul 2008 18:35
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 667 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cazzo Super Veloce


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.