Pagina 1 van 1

Zo'n SUV Ferrari is ook niet echt mooi...

Geplaatst: 11 jun 2008 21:07
door ingo
Afbeelding

Geplaatst: 11 jun 2008 21:56
door horn
lijkt "een beetje" op die Alfa SUV.

Afbeelding

Geplaatst: 11 jun 2008 22:02
door zuugnap
beetje veel ...... hmmm die studieshop dingen lijken toch 99% niet op de final dus we'll see ... en dan nog prijskaartje zal ECT zijn (extreem Conjuctuur Tergend ;) ) zo goed horn? grmpff laaaaange zinnen hoor!

Geplaatst: 11 jun 2008 22:07
door maurice
helemaal mee eens zuugnap

Overigens is dit helemaal genre zowieso mijn ding niet. Gisteren even in een X6 gezeten. Erg luxe en bruut allemaal maar verder... nee ik laat het staan. Dacht 5 jaar geleden nog met dat soort rijdende brooddozen dat het wel zou wennen zoals met veel automodellen maar ik denk er nog zo over :wink:

Geplaatst: 11 jun 2008 22:26
door jeroenoop
Dat ben ik met maurice eens .
Al heb ik mij zeer verbaast toen ik achter Peperbus reed .
Ik moest met mijn gewone 996 c2 flink trappen om de 4,5 liter kjn bij te blijven .
De suv uitvoering van Porsche(kjn) kom ik heel veel tegen . Naar mijn idee is Porsche wat dat betreft de meerdere t.o.v. F .

Geplaatst: 11 jun 2008 22:32
door drknauf
ik moet eerlijk zijn deze kleur en dit lijnenspel vind ik persoonlijk wel errug fraai hoor 8)


Afbeelding

Geplaatst: 11 jun 2008 23:05
door Lydia
Nou, ik vind het een beetje een SUV ontwerp ... :wink:

Geplaatst: 11 jun 2008 23:06
door zuugnap
Een SuF model??? ;)

Geplaatst: 11 jun 2008 23:07
door Lydia
Goed gelezen !

Geplaatst: 11 jun 2008 23:09
door zuugnap
Van elk mens leer je een woord .......... van sommige kleine ;)

Geplaatst: 11 jun 2008 23:33
door Lydia
Het is toch maar weer een educatief Forum, hè? 8)

Geplaatst: 12 jun 2008 2:47
door Jort
Suvve hoax.

Geplaatst: 12 jun 2008 7:21
door ironpatje
ik vind die ferrari suv heel mooi,

en zo'n BMW X6 trouwens ook... (maandag een gezien..)

Geplaatst: 12 jun 2008 7:50
door Traveller69
Afgezien van die grote 'mond' vind ik die F wel mooi.

Geplaatst: 12 jun 2008 8:41
door Maarten
Enzo zal zich in zijn graf omdraaien vrees ik............

Geplaatst: 12 jun 2008 13:02
door Jort
Als Ferrari het zou hebben overwogen wel, maar dat lijkt me zeer sterk. In de huidige markt zelfs uitgesloten aangezien de grootste afzetmarkt voor dit soort mobielen(>50%?), de VS, volledig is ingestort.
Vandaar mijn eerdere opmerking: hoax.

Geplaatst: 12 jun 2008 13:06
door torig
Weer zo'n rugzak-op-wielen...
En dat is toch geen Ferrari zeg :(

Hopelijk blijft het bij een hoax.

Geplaatst: 12 jun 2008 13:44
door MS964
Zie topictitel: Ook? Ik zal je dus maar niet naar je mening over de Cayenne vragen he? :wink:

Geplaatst: 12 jun 2008 14:30
door ingo
kan ook op een Q7 slaan hoor ;-)

maar idd, cayenne is niet de allermooiste imho....

Geplaatst: 14 jun 2008 19:07
door BJ964
Ik heb helemaal niks met SUV's en ook deze studie verandert mijn mening niet... :?

Geplaatst: 14 jun 2008 19:15
door Melvin19
mega lijke suv
een van de lijkste ooit :roll:
dat ferrari zo'n concept auto maakt :roll:

Geplaatst: 14 jun 2008 19:17
door Jort
Is volgens mij niet van Ferrari maar van een handige kunstenaar. :wink: