Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 23:45



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Na het topic over de klokjes, de LCD/Plasma, Gadgets en de audio sets, ook maar een topic over onze dagelijkse mobiele communicatie. 8)

Ik ben weer toe aan een ander toestel en benieuwd of er forummers zijn praktijkervaring met één of meerdere van de onderstaande toestellen!
Mijn gedachten gaan uit naar:
- Blackberry Storm
- Nokia N96
- I-Phone 3G 16gb
- Sony Ericsson Xperia X1
- HTC Touch Pro
Ik heb al veel test en reviews gelezen, maar ik kom veel tegenstrijdigheden tegen :? :wink:
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


03 dec 2008 1:02
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Ik zou de N96 afvoeren en de N97 opvoeren als ik jou was.

Afbeelding

Met touchscreen en een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord. De N97 moet in de eerste helft (ruim begrip) van 2009 in de winkels liggen en zal zonder abonnement en met btw rond de 650 euro kosten.


Laatst bijgewerkt door Patrick op 03 dec 2008 1:13, in totaal 3 keer bewerkt.



03 dec 2008 1:09
Profiel
Bericht 
straks krijgen we nog topics over huishoudelijke apparaten 8) maarreee ontopic ... there's only one Nokia! rest is allemaal speelgoed!

aja en zou de N97 afvoeren en de N71 opvoeren :wink:

Afbeelding

ken er zowiezo 3 die overgestapt zijn van die koelkast naar deze en met zeer grote tevredenheid ... en kost minder! 8)


03 dec 2008 1:09
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 3.4 S Design Edition 2 (106/500)
Almelo
Bericht -
Ik gebruik de HTC touch Pro zakelijk en ben er zeer tevreden over.
Bellen mailen internetten UMTS-speed( niet altijd in Oost Nederland :wink: ) navigatie Het ding heeft gewoon alles, handig in de bediening en uiterst betrouwbaar(lees bedrijfszekerheid)

Ik beken, om te bellen pak ik toch sneller mijn Nokia, maar dat heeft gewoon met het formaat van de HTC te maken( nog net ietwat te groot naar moijn smaak, om als GSM te dienen)
_________________________________________
Groeten uit Twente


03 dec 2008 1:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Patrick schreef:
De N97 moet in de eerste helft (ruim begrip) van 2009 in de winkels liggen

Tsja, volgend jaar dan maar overwegen, want ik wil de keuze toch wel deze maand maken en regelen!

zuugnap schreef:
straks krijgen we nog topics over huishoudelijke apparaten 8)

Die start laat ik dan maar aan jou over :wink:
"Mijn moeder had een Boxster, ik heb een Boxster, en straks wil mijn dochter ook een Boxster" :mrgreen:

zuugnap schreef:
maarreee ontopic ... there's only one Nokia! rest is allemaal speelgoed!

Ik moet inderdaad bekennen dat ik al heel wat Nokia's heb versleten, en de oude 6210 was eigenlijk de beste!
Maar ja, ervaringen uit het verleden.......mijn huidige E65 vind ik niet echt een toppertje!
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


03 dec 2008 1:28
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
zuugnap schreef:
aja en zou de N97 afvoeren en de N71 opvoeren :wink:

ken er zowiezo 3 die overgestapt zijn van die koelkast naar deze en met zeer grote tevredenheid ... en kost minder! 8)

3 zijn er overgestapt van de N97 (maar die moet nog uitkomen :?) en die zijn overgestapt naar de N71 of bedoel je de E71 (plaatje)?
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


03 dec 2008 1:32
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Ik had een N73, na twee weken op de grond gevallen- display stuk. Gelukkig doet mijn onverwoestbare 6310i het nog...
_________________________________________
Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...


03 dec 2008 1:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Afbeelding

erg blij mee. Wel even (laten) jailbreaken/pwnen zodat je ook niet-apple programmaatjes kunt draaien.

enige 2 nadelen: resolutie van de fotootjes is maar 1 Megapixel en Flash-sites op internet worden nog niet weergegeven.
_________________________________________
http://www.ingomettes.nl


03 dec 2008 2:03
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Gaat het internetten daarmee ook goed?
Is veelal in combinatie met T-mobile en daar hoor ik nou niet al te positieve berichten over.
Heeft iemand ervaring met de I-phone icm Vodafone/KPN?
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


03 dec 2008 2:06
Profiel WWW
Bericht 
bedoel natuurlijk zn voorganger wakkere meneer herfst en inette doen we op de PC niet op een 2 inch screen! :roll:


03 dec 2008 2:09
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Gaat het internetten daarmee ook goed?
Is veelal in combinatie met T-mobile en daar hoor ik nou niet al te positieve berichten over.
Heeft iemand ervaring met de I-phone icm Vodafone/KPN?


Heb ik zelf (nog) geen negatieve ervaringen mee. Gaat dus prima, maar zit ook pas sinds korte tijd op 3G netwerk van T-Mobile (voorheen via Orange zonder data-account en dus alleen via wifi op internet)

Maar, zoals Zuugnap al zei, 't blijft een klein schermpje. Ook al kan je inzoomen en komen er steeds meer sites / plugins die speciaal voor de iphone / mobiel internet zijn ontwikkeld. (nu.nl, buienradar, hyves etc)
_________________________________________
http://www.ingomettes.nl


03 dec 2008 2:15
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Het scherm blijft is wel klein, maar soms is toch het even makkelijk als je wat wilt opzoeken!
nu.nl inderdaad, maar toch ook flitsservice.nl :drive: of bnr.nl
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


03 dec 2008 2:37
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
hier een iphone met vodafone en zeer tevreden ermee.

robert
_________________________________________
remmen is angst


03 dec 2008 9:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Kever-s;-)
Limburg
Bericht 
Mijn ervaringen als gadjetjunkie dan:
Ik ben ooit begonnen met Nokia (6110, 8310) en ben eigenlijk nog geen eenvoudiger te bedienen toestellen als het op bellen aan komt tegengekomen.

Als eerste navivariant een HP hx 4700 gekocht met gps muis en dat beviel uitstekend.
Vervolgens is er een Orange M500 (htc gsm variant) die behalve gps "alles" had en zeer degelijk/bedrijfszeker was in huis gekomen.
Toen de HTC p3600 / Orange M700 kwam en een abo-update eraan kwam heb ik deze voor mn vriendin en mezelf gekocht. Zeer fijne toestellen met gps, blauwtand en wifi. Ze zijn zeer degelijk kan ik melden (heb de mijn niet zachtzinnig behandeld en hij doet het nog steeds :lol: ).

Momenteel zou een HTC diamond me wel aanspreken, maar de minimale extra functionaliteit en het kleinere en mooiere design is me de aanschaf toch niet waard.
Voor de Apple overwegers kan ik de tip geven ook eens naar de HTC HD te kijken... laat een apple verbleken qua specificaties (bijv. wel goed werkende gps etc). Tja en qua design.. smaken verschillen (ik vind de HD mooier, minder blingbling).
Voor de surfers/mailers denk ik dat het belangrijk is een zo groot mogelijk scherm (met hoge resolute...HTC HD) te hebben. Je scrollt je anders een ongeluk.


Voor de moderatoren de beslissing of dit gepost mag worden :?: :
Een leuk overzicht van verschillende smartphones met specificaties wordt er bij een aanbieder getoond. Ik heb geen enkele aandelen daar, maar je kunt er wel goed zien wat er te koop is (informatief).
smartphone stunts dotje nl
(PS ik heb met opzet de naam niet aan elkaar geplaatst, cq een directe link vermeden, ik ben niet uit op reklame via google...ik wordt er niet voor betaald..)


03 dec 2008 9:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Gaat het internetten daarmee ook goed?
Is veelal in combinatie met T-mobile en daar hoor ik nou niet al te positieve berichten over.
Heeft iemand ervaring met de I-phone icm Vodafone/KPN?


Rob, ik heb inmiddels een paar maandjes de Iphone 3G met KPN abbo en ben er erg tevreden over. Als Nokia fan wilde ik toch eens wat anders proberen en heb toen de HTC Toutch Pro gekocht. Ik vond dit een waardeloos toestel en heb deze dan ook na een paar dagen weer verkocht.

De Iphone had ik gekocht omdat ik wel benieuwd was wat dat ding kon en had niet verwacht dat deze mijn Nokia E90 blijvend zou vervangen. Maar de Iphone gebruik ik nog steeds naar volle tevredenheid en heb mijn Nokia niet meer aangeraakt.

Als je de telefoon ook voor navigatie wil gebruiken dan is de Iphone helaas nog niet het juiste toestel.


03 dec 2008 9:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Patrick schreef:
De N97 moet in de eerste helft (ruim begrip) van 2009 in de winkels liggen


De X1 zou eerst ook in de eerste helft van 2008 in de winkels liggen...

Reken op eind 2009.


03 dec 2008 10:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Mijn vrouw heeft de Iphone 3G icm Vodafone en is daar tevreden mee.

Persoonlijk vind ik mijn X1 stukken handiger. Het formaat bevalt mij beter (voor een windhoos mobile is het een kleine telefoon) en ik kan er gewoon beter mee overweg. Maar op de pc's staat bij mij dan ook windhoos en ik heb geen appeltjes... Gelukkig maar, want toen de eerste Iphone definitief was vastgelopen vond ik de service van apple ronduit slecht. Maar dat terzijde.

Internet op de mobiel ben ik nooit 100% tevreden mee geweest: zowel bij de Iphone als bij de X1 kan dat nog steeds beter. Maar voor internet onderweg raad ik dan ook een dongle aan (ik heb er een van Vodafone en dat werkt wel perfect).

Mijn keuze is dus de X1, maar het is allemaal zeer persoonlijk, want mijn vrouw vindt de Iphone 3G fijner...

P.s. krijg deze week Tomtom 7 voor de X1. Vind ik prettiger werken dan google maps wat op beide telefoons staat. Toch handig als je in het buitenland in een huurauto rond aan het rijden bent.


03 dec 2008 10:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Kever-s;-)
Limburg
Bericht 
Voor het gebruik van de laptop met gprs/hsdpa en co gebruik ik ook mijn M700. De telefoon koppel ik met de laptop via het usb kabeltje, waarna ik dus de M700 als dongel gebruik.
Zo heb ik geen extra dongel en abo nodig (ons ben zuunig).
Wel is dan bellen effe uitgesloten, maar dat is geen probleem voor mij.
Om een enkele keer zo mail af te halen gaat prima.
In de regel gebruik ik echter het wifi netwerk in hotels, wat toch duidelijk aangenamer is.


03 dec 2008 10:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
chris.71 schreef:
In de regel gebruik ik echter het wifi netwerk in hotels, wat toch duidelijk aangenamer is.


Mobiel internet van Vodafone is sneller dan de meeste wifinetwerken van hotels.

Ik gebruik het vooral ook in de trein en dan is dat wifi echt niet prettig... :wink:


03 dec 2008 10:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Kever-s;-)
Limburg
Bericht 
@ devils son
Tja ik heb geen vodafone :wink: .
Ik heb Orange (nu T-mobile) en ben al jaren zeer tevreden (ook over de service).

Daar komt bij dat ik hoofdzakelijk in het buitenland in hotels verblijf en de email die ik krijg meestal omvangrijk (meerdere MBs) is.
Wordt een kostbare zaak dit via het mobieltje te downloaden, afgezien van het feit dat ik er op de mobiel niets mee kan aanvangen :wink: .

Het is natuurlijk allemaal afhankelijk van je toepassing en wensen.

Er zouden anders ook niet zo veel verschillende gadgets zijn lijkt me :idea: .


03 dec 2008 10:54
Profiel
Bericht 
Zoals jullie misschien nog weten had ik een jaar terug in een overmoedige bui een Prada aangeschaft. Wilde wel eens een vrouwentelefoon nemen. Na 2 dagen heb ik deze in mijn wanhoop ver weg in een la gestopt en een echte telefoon aangeschaft.

Een Nokia N95. Is intussen al weer verouderd natuurlijk, maar prima ding. Handig te bedienen, overzichtelijk menu en vooral: je kunt er mee bellen! :wink:
TomTom mogelijk en internetten gaat prima, alhoewel ik het wel een gescroll vind met zo'n schermpje.


03 dec 2008 11:57
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
Ik heb net mijn nieuwe N96 binnen, top toestel. Mooi vorm gegeven, licht en makkelijk. En lekker mobiel tv kijken, makkelijk als je in file staat bv.
Film erop zetten, vet veel muziek. Zit 16gb aan geheugen in en ik heb nog een extra sd kaartje met 1gig erin zitten.

Ook nog navigatie erop, wat wil je nog meer :!:
zou zegge: ga ervoor..... :lol:
_________________________________________
Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer


03 dec 2008 12:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Navigatie wat mij betreft niet nodig.
Zit al vast in beide auto's en het maakt de toestellen met zo'n GPS muis vaak alleen maar groter, dikker en zwaarder. :oops:

Toch wel een hoop enthousiaste reacties over de I-phone :shock: , terwijl die met een aantal specs (o.a. pixels, flash, video) het niet lijkt te halen tov enkele concurrenten.
De meeste dus wel icm Vodafone of KPN.

Nog iemand een ervaring met de Blackberry storm?
In dit filmpje (storm tov apple) komt de I-phone er toch ook weer als winnaar uit...... :?
http://www.nuvideo.nl/video/20837
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


03 dec 2008 20:16
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
iphone is gewoon de benchmark. en dat wekt bij sommigen boze en onrustige gevoelens op... :wink:
_________________________________________
oud is beter


03 dec 2008 20:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
porschehenk schreef:
Ook nog navigatie erop, wat wil je nog meer :!:
zou zegge: ga ervoor..... :lol:


Lekker handig voor Gmünd... :wink:

Ik heb een HTC Touch Dual, maar ben bezig om een N96 aan te schaffen.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


03 dec 2008 20:51
Profiel Twitter 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boxster60


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.