Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 17:14



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Als je geen skinny jeans draagt, past die Note nog prima in een reguliere spijkerbroek.
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


03 okt 2012 13:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
dobbelsteen schreef:
Waar steken jullie die note dan? Een vrouw kan dat nog in haar handtas steken, maar als man?


Na wat rekoefeningen kun je hem ongetwijfeld op een veilige plaats bewaren :idea: :clown:


03 okt 2012 13:45
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Speedy356 schreef:
Als je geen skinny jeans draagt, past die Note nog prima in een reguliere spijkerbroek.

Heb hem gisteren in de winkel vastgehad en mijn broek is een broek zoals een normale man deze zou dragen en het past er maar net in. Al zittend zou ik hem nooit kunnen uithalen en het lijkt mij ook redelijk irritant om daar mee rond te lopen.


03 okt 2012 15:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Citaat:
Al zittend zou ik hem nooit kunnen uithalen

Lukt je dat dan wel met een reguliere smartphone zonder rek- en strekoefeningen? Ik vond dat je de Note er nou juist gemakkelijker uit kreeg omdat je 'meer om vast te pakken hebt en hij niet zo diep in je broekzak verdwijnt. En echt storend tijdens het zitten is het ook al niet.

Oh ja, ik draag meestal een 501 en dat is toch wel een echte 'doorsnee jeans', of niet?

Het verschil tussen de Note (2) en bijvoorbeeld de Galaxy S3 of de Iphone 5 is helemaal niet zo groot.

En je krijgt er wel een dijk van een apparaat voor!

Dat scherm moet je toch echt eens in werkelijkheid zien: echt een verschil met de gangbare top range telefoons qua helderheid en scherpte...

Afbeelding

Hmmm.... :?

Ik heb net m'n 4S ontvangen... Vanavond er maar eens mee gaan spelen... Eens bezien of ik ook zo enthousiast wordt over de Iphone als hordes anderen 8)
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


03 okt 2012 15:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Ik ben van S2 naar 4S gegaan, maar ga binnenkort met plezier terug naar S3.
Ik kan moeilijk wennen aan het gebruik van de Iphone, dat ging mij makkelijker af op de S2.
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


03 okt 2012 17:19
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Speedy356 schreef:
Citaat:
Al zittend zou ik hem nooit kunnen uithalen

Lukt je dat dan wel met een reguliere smartphone zonder rek- en strekoefeningen?


Van de buitenkant duw je de gsm wat omhoog in het geval hij diep in de zakken zit en dan kan ik hem in 1 simpele beweging er uit halen.


03 okt 2012 18:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
DeniS2 schreef:
Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Ik ben van S2 naar 4S gegaan, maar ga binnenkort met plezier terug naar S3.
Ik kan moeilijk wennen aan het gebruik van de Iphone, dat ging mij makkelijker af op de S2.


Ik heb er inmiddels al een beetje mee kunnen spelen en me zijn direct een aantal dingen opgevallen...

- Het scherm van de 4S is duidelijk kleiner (zelfs) dan van m'n 'oude' Galaxy S+ en bovendien toch echt minder scherp.
- Ik vind het onhandig dat alle icoontjes op het beginscherm 'achter elkaar worden geplakt'. Je kunt je frontje dus niet zelf indelen (bijvoorbeeld door een rij open te laten om zo 'pakketjes met icoontjes' te creëren, of 1 icoontje rechts onderin te plaatsen).
- Je kunt geen 'eigen muziekje' als ringtone instellen (ik heb tenminste nog niet ontdekt hoe dat moet/kan)
- De 4S schakelt duidelijk sneller tussen wifi en 3G dan de Galaxy en dat is wel fijn
- Je kunt de 4S niet 'personaliseren' door bijvoorbeeld een eigen font te kiezen voor de letters in je foon.
- de accu is aanzienlijk sneller leeg dan die van de Galaxy

En dat zijn mijn ervaringen na 1 dagje gebruik...

Vooralsnog ben ik -nog- niet overtuigd dat de Iphone echt een meerwaarde vormt boven een Android toestel.

Wie kan me aangeven waar een Iphone -in dagelijks gebruik- meer mogelijkheden heeft dan een Android-toestel uit de topklasse?
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


05 okt 2012 9:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Als je een icoon lang genoeg indrukt, dan gaan ze trillen en komt er een 'x' in de hoek. Als dat gebeurt, kun je jouw iconen verplaatsen door ze te verschuiven. Als je een icoon boven op een ander icoon sleept, maakt hij er vanzelf een pakketje van.... probeer maar.

niet kort indrukken nadat er een 'x' bij staat, want dan gooi je zo'n icoon weg!


05 okt 2012 9:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ja, dat snap ik wel (en heb ik ook al ontdekt).

Je kunt echter niet -bijvoorbeeld- een rij icoontjes weglaten zodat je een soort van spatie krijgt tussen de icoontjes waardoor je je front 'overzichtelijker' kunt indelen. En je kunt ook geen icoontje op een lege pagina bijvoorbeeld rechts bovenin, links onderin ofzo plaatsen: het icoontje móet altijd linksboven...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


05 okt 2012 10:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
ok, snap wat je bedoeld, en inderdaad, dat kan niet zover ik weet...


05 okt 2012 10:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Even een ander vraagje...

Ik heb een iMac en daar staat itunes op. Nou wilde ik gisteren 1 of 2 nummers van itunes van m'n iMac naar m'n iPhone zetten, maar dat lukte me niet :? : het was 'all or nothing' (synchroniseren).

Hoe kan ik een selectie van muziek van de iMac op de iPhone zetten?

En nou heb ik al sinds jaar en dag mijn eigen ringtone. Ik dacht die dus ook even op mijn iPhone te zetten, maar dat kan -dus- niet :shock:

Of wel? En zo ja, hoe doe je dat dan?
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


05 okt 2012 11:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
je kan een playlist maken en alleen die synchroniseren,
ringtone weet ik niet
_________________________________________
remmen is angst


05 okt 2012 11:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Je kunt binnen itunes afspeellijsten aanmaken. Als je een lijst aanmaakt met de nummers die je wilt overzetten, dan kun je vervolgens wel kiezen welke mappen je wel en niet wilt synchroniseren. :salut:


05 okt 2012 11:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Speedy356 schreef:
En nou heb ik al sinds jaar en dag mijn eigen ringtone. Ik dacht die dus ook even op mijn iPhone te zetten, maar dat kan -dus- niet :shock:

Of wel? En zo ja, hoe doe je dat dan?

Apple gebruikt het AAC formaat voor ringtones en deze mag max. 30 sec. lang zijn.
Ben daar ook tegenaangelopen bij mijn eerste iPhone, artikeltje op de interwebs gevonden, bij deze een copy-paste.

1.Start iTunes and find the song you want to convert. (It must be an MP3.)
2.Right-click the song and choose Get Info.
3.Click the Options tab.
4. Check the Start Time and Stop Time boxes, then enter times for each (no more than 30 seconds apart, the maximum length for a ringtone). I used 0:00 and 0:30, respectively, as "Spit It Out" has a perfect ascending lead-in.
5. Click OK, then right-click the song again and choose Create AAC Version. You should immediately see a new 30-second version of the song.
6.Drag that version out of iTunes and into the folder of your choice.
7.Delete the 30-second version from iTunes and undo the Start Time/Stop Time changes to the original.
8.Open the folder containing the 30-second AAC file you dragged out of iTunes, then change the file extension from .m4a to .m4r. Double-click it and it immediately gets added to iTunes' ringtone library.
9.Finally, sync your iPhone. When it's done, you can head into the settings and select your new ringtone.
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


05 okt 2012 14:54
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Wat ingewikkeld :shock: en dan te bedenken dat iedereen zo hoog opgeeft van de gebruiksvriendelijkheid van de iPhone.

Tot nu toe -zo moet ik helaas bekennen- is alles eenvoudiger en handiger geregeld bij een Android-toestel...

Ik ben wel om wat de bouwkwaliteit van de iPhone betreft: daar kan geen Androidtoestel tegenop. Als je zo'n iPhone in je hand hebt, vóel je gewoon dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Dat is een Galaxy S2 en S3 natuurlijk ook, maar het voelt toch minder...

Overigens is het me inderdaad gelukt (na wat surfen over het net) om zelf een ringtone te maken. Mijn eigen ringtone is 38 seconden lang, maar dat kan bij de iPhone dus niet. Het is me gelukt om 29 seconden in de ringtone te proppen, maar nu eindigt m'n toontje wel vrij abrupt... Hoe dan ook: dat is in ieder geval gelukt! :ba:
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


05 okt 2012 23:58
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Speedy356 schreef:
Wat ingewikkeld :shock:

Bij je Android toestel kon je meteen alles wat je nu na jaren met die Samsungs spelen ook kan? Je moet het wel even de tijd geven. Ik heb bij mijn eerste Iphone ook twee weken lopen zoeken en googlen of iets kon en hoe iets moet. En dan kom je idd tot de conclusie dat sommige dingen die je wilt niet kunnen.

Wilde er graag brood mee roosteren. Kan niet. Heb maar een broodrooster gekocht :wink: Ik heb leren leven met de tekortkomingen van mijn Iphone. Omdat ik de positieve dingen de doorslag vind geven. Het lijkt wel een huwelijk... :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 okt 2012 7:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Flapdrol :mrgreen:

Overigens kan dat wel :popcorn:

http://www.fastcodesign.com/1669731/is-that-an-iphone-toaster-inspired-by-rams-not-quite
_________________________________________
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?


06 okt 2012 7:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
horn schreef:
Bij je Android toestel kon je meteen alles wat je nu na jaren met die Samsungs spelen ook kan?


Eigenlijk wel, ja... :?

Zo na de eerste dagen was ik met m'n Samsung al meer vertrouwd (nee, niet ge-trouwd) dan nu met mijn iPhone.

Bij Android is het echt allemaal toch net effe simpeler geregeld: druk op een icoontje, houd het ingedrukt en je kunt ermee doen wat je wilt: waar dan ook neerzetten waar je wilt, of zelfs weggooien als je het naar het prullebakkie onderin verschuifd (dat doe je automatisch en meteen goed, zonder dat je er lang over hoeft na te denken), de telefoon ontgrendel je door gewoon over het scherm te vegen (en niet op een specifieke plaats), dat kun je dus 'blind' doen, terwijl je bij de iPhone toch echt moet kijken wat je doet (datzelfde geldt voor het opnemen van een telefoontje).

Er zijn icoontjes die ik echt niet van de frontpagina af krijg: passbook, herinneringen, kiosk, game center... Die wíl ik niet op mijn frontpagina (welke dan ook), maar meneer apple heeft bedacht dat je die móet laten staan. En als ik ze verschuif naar een lege pagina en ik laat er een volledig lege pagina tussen, vindt meneer Apple dat dat niet kan en verwijdert eigenhandig mijn lege pagina. Het irriteert me sowieso dat ik de icoontjes niet daar kan neerzetten waar îk ze zou willen...

En zo zijn er nog wel wat dingen die een Android-toestel toch wel gebruiksvriendelijk(er) maken dan een iPhone en die maken dat je met een Android-toestel veel sneller dingetjes doet waar je bij een iPhone eerst zaken moet uitzoeken en die een stuk ingewikkelder zijn (als ze al kunnen).

voorbeelden?

- Hoe kan ik een ander lettertype kiezen bij de iPhone? Ik vind -persoonlijk- die Arial-achtige letters van de iPhone niet mooi. Bij een Android-toestel ga je gewoon naar instellingen, je kiest een ander lettertype en klaar is klara! Je kunt bovendien honderden lettertypes downloaden. Kan dat wel bij een iPhone, of ben ik verplicht om die eenheidsworstletter te gebruiken?
- Als ik een SMS krijg van iemand die ik nog niet in mijn contacten heb; hoe krijg ik die dan in mijn contacten? Bij Android
druk je dan op het nummer en dan verschijnen er mogelijkheden (bellen, berichten, toevoegen aan contacten); een kind kan de was doen. Ik ben er bij de iPhone nog niet achter hoe dat werkt...

En zo zijn er nog wel meer...

Ik vind het toch wel apart dat iPhoners zelden/niet openstaan voor argumenten waarom een Android-toestel handiger en veelal sneller is (bekijk maar eens de onafhankelijke testsites en reviews waarbij de iPhone wordt vergeleken met een Android-toestel van gelijk statuur).

Ik vind het ook bijzonder dat ik de afgelopen 2 dagen al zeker 10 keer ben aangesproken (door vrienden, kennissen, etc.) met 'hé, heb jij nou een iPhone?', vaak gevolgd door woorden in de strekking van 'fijn is die, he?'. Die laatste woorden zijn dan van mensen die zelf een iPhone hebben en die kennelijk bevestiging van hun keuze zoeken (ik krijg er een beetje een Jehova-gevoel van).

Van de andere kant: ik ben in twee dagen tijd wel al aardig verknocht geraakt aan m'n iPhone. Zo vind ik Siri echt fantastisch! Wekker instellen? Even 'set alarm at 7 o'clock' zeggen en het is geregeld! Heb ik een jas nodig waar ik naartoe ga? Even vragen en ik krijg de temperatuur en de weersgesteldheid te horen! Even vragen 'hoe zit dat ook alweer met...' en ik krijg een overzicht van alle relevante websites...

Ik wil dus zeker niet iPhone-bashen, maar ik ben wel tot de conclusie gekomen dat Android helemaal zo gek nog niet is...
Een iPhone met een op Android lijkend besturingsprogramma zou helemaal 'the bomb' zijn :lol:
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


06 okt 2012 10:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Speedy356 schreef:
- Als ik een SMS krijg van iemand die ik nog niet in mijn contacten heb; hoe krijg ik die dan in mijn contacten? Bij Android
druk je dan op het nummer en dan verschijnen er mogelijkheden (bellen, berichten, toevoegen aan contacten); een kind kan de was doen. Ik ben er bij de iPhone nog niet achter hoe dat werkt...

Open het bericht, scroll eventueel naar boven, bovenin heb je 3 knoppen, Bel/FaceTime/Zet in lijst. Druk op zet in lijst, daar kun je het nummer toevoegen aan een bestaand contact of een nieuwe aanmaken. :salut:

Speedy356 schreef:
- Hoe kan ik een ander lettertype kiezen bij de iPhone? Ik vind -persoonlijk- die Arial-achtige letters van de iPhone niet mooi. Bij een Android-toestel ga je gewoon naar instellingen, je kiest een ander lettertype en klaar is klara! Je kunt bovendien honderden lettertypes downloaden. Kan dat wel bij een iPhone, of ben ik verplicht om die eenheidsworstletter te gebruiken?


Volgens mij kan dat alleen met toestellen die ge-jailbreaked zijn. Kijk eens op iphoneruler.net
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


06 okt 2012 11:09
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Dit ziet er wel gaaf (en toch handig) uit:
Afbeelding

Dat zou ik wel willen voor/op mijn iPhone, maar dat is niet zo eenvoudig.... :|

En dit wordt m'n kerstcadeautje:
Afbeelding
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


06 okt 2012 11:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Speedy356 schreef:
Ik vind het toch wel apart dat iPhoners zelden/niet openstaan voor argumenten waarom een Android-toestel handiger en veelal sneller is (bekijk maar eens de onafhankelijke testsites en reviews waarbij de iPhone wordt vergeleken met een Android-toestel van gelijk statuur).

Geldt hopelijk niet voor mij. Heb een Iphone omdat ze daar bij ons op de zaak op gestandaardiseerd zijn. Zie hoeveel plezier totmbo heeft van haar HTC. Vind het allemaal prima. Leven en laten leven... Die iconen krijg je allemaal van je frontscherm af. Even doen via Itunes als hij aan je pc hangt. Volgens mij ook gewoon lege regels, maar dat weet ik dan weer niet zeker.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 okt 2012 16:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Sinds zaterdag weer in het bezit van een Samsung, dit keer een S3 en afscheid genomen van de Apple 4S.

Wat een verschil, het formaat is voor een ieder persoonlijk. De S3 pusht wel de grenzen van nog makkelijk in de broekzak dragen.
Helderheid van het scherm is heerlijk, ik vind makkelijker mijn weg door de instellingen dan bij de Apple.
Daarbij heb ik het idee dat het allemaal flexibeler is en beter bereikbaar.

Apple wint het wel duidelijk op 2 punten, kwaliteitsgevoel
De 4S voelt veel prettiger aan met zijn alu frame, daar is het bij samsung plastic fantasic all the way
Ander punt is de synchro van de 4S via Itunes met Outlook.

Wat een drama [wederom] is dat met de Samsung en ik ben er nog steeds niet uit :bang:
Waar je de appel aan de pc koppelde en alles was bijgewerkt [helemaal perfect zou het zijn wanneer nieuwe contacten uit de iphone ook naar outlook worden gekopieerd]
Daar wil Android dat alles via gmail verloopt en dat wil ik niet :twisted:

Er is een optie om je contacten als vcard op je SD kaart te zetten en dan te importeren.
Maar als je dat wilt doen, blokkeert de import functie bij elke vcard waar meer info is opgenomen dan enkel een telefoonnummer :bang:
Al van alles geprobeerd, ook een app die beloofd dit te kunnen en zonder tussenkomst van Gmail, die pakt inderdaad wel alle info incl mailadressen etc.
Maar ipv ea op de telefoon te zetten, zoals de app beloofd, laad die alles naar Gmail.
Via google kom ik niet zo 123 op een work around uit, is er hier iemand die een goede tip heeft :?:
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


22 okt 2012 10:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Ik had nog de aller eerste iphone, dus ruim 5 jaar oud,
Nu een iphone 5 aangeschaft is wel een wereld van verschil! Ik ben er weer blij mee.
_________________________________________
remmen is angst


22 okt 2012 10:35
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
DeniS2 schreef:
is er hier iemand die een goede tip heeft :?:

omruilen voor Iphone5? :^:

Geen idee, succes. Heb helaas geen Android ervaring.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 okt 2012 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
DeniS2 schreef:
is er hier iemand die een goede tip heeft :?:


http://www.samsung.com/nl/support/usefu ... e/KIES/JSP
_________________________________________
www.porsche-club-holland.nl


22 okt 2012 11:20
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.