Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Het grote motorfiets topic

19 jan 2019 21:00

alvin01 schreef:Boys,

Er staat een foto van mijn zeer oude Oer Duc van 1993 in mijn album in de huiskamer waar ik ooit woonde.
Kan 1 van jullie die even plaatsen...
Ja, ik weet het, ben een digibeet....
Dan ga ik daarna uitzoeken hoe dit werkt..
Dank alvast... :thumleft:


26791

Re: Het grote motorfiets topic

19 jan 2019 21:03

Ik weet het, geen nieuw idee maar wel erg apart.... 8)

Mooie Duc, man!

Re: Het grote motorfiets topic

19 jan 2019 21:08

Thanks Marcel en Hans ! :thumleft:

Re: Het grote motorfiets topic

19 jan 2019 21:43

Is nog steeds het mooiste: de oer monster... :thumleft:

Re: Het grote motorfiets topic

19 jan 2019 23:20

Wilde vorig jaar mn motor met oud en nieuw binnen zetten: past niet door de voordeur :-(
Hoe hebben jullie dat gedaan? Brede voordeur of motor gedemonteerd?

Re: Het grote motorfiets topic

19 jan 2019 23:31

Smalle motor gekocht, daarom zie ik ook niks in mijn spiegels....behalve mijn ellebogen dan... :mrgreen:

Voordeur,....neuh...ik kan met gemak vanuit de garage via de bijkeuken in mijn woongedeelte komen.

Re: Het grote motorfiets topic

20 jan 2019 2:29

Hier heb ik mijn rijbewijs op gehaald. Ook proefrijbewijs. 1 Maand, daarna examen en rijden maar!
Yamaha DT400 tweetakt. Heerlijk ding!
62798

Re: Het grote motorfiets topic

20 jan 2019 9:56

Dial_888 schreef:Smalle motor gekocht, daarom zie ik ook niks in mijn spiegels....behalve mijn ellebogen dan... :mrgreen:

Voordeur,....neuh...ik kan met gemak vanuit de garage via de bijkeuken in mijn woongedeelte komen.

Mijn binnendeuren zijn smaller dan de voordeur...
Heb een standaard Suzuki V-strom. Heb uiteindelijk een hoes gekocht, had toch liever de P binnen dan de Strom.

Re: Het grote motorfiets topic

20 jan 2019 10:47

..... en die past wel door de voordeur? Afbeelding

EriC4C in 2009 in een ander topic schreef:Vriendin van me werd ooit thuis gebracht en terwijl ze uitstapte zag ze een palm door de huiskamer bewegen. Let wel: het betreft hier een drive-in woning, dus met huiskamer op 1e verdieping :idea: . Toen ze even later de voordeur open deed hoorde ze meteen hulp geroep vanaf de trap. Bleek haar vriend halverwege de wenteltrap :idea: aan het stuntelen te zijn met ..... een Harley :shock: :lol: . Enige tijd later stond die overigens wel in de huiskamer! :mrgreen:

:mrgreen:

Re: Het grote motorfiets topic

20 jan 2019 11:24

Targa Floriaan schreef:Mijn binnendeuren zijn smaller dan de voordeur...
Heb een standaard Suzuki V-strom. Heb uiteindelijk een hoes gekocht, had toch liever de P binnen dan de Strom.

Hmmm, is toch ook een smalle motor, zeker met ingeklapte spiegels..... :?:

Aangezien ik mijn leven lang sleutel aan motoren/auto’s was het ook een vereiste; grote garage aan het huis...en tis me ook gelukt vandaar dat ze allemaal binnenstaan. Mijn eerste huis in ‘80 had zelfs een dubbele en nu een enkele, maar sinds de kinderen de deur uit zijn heb ik ruimte over.... :mrgreen: (vlgs mijn echtgenote niet want die moppert al ruim 40 jaar als ik aan het sleutelen ben...... :mrgreen: )

Enige wat ik moet doen is olieverversen vd VFR en dan kunnen we ergens in maart het seizoen openen....... :drive:

Ohja, eerst de beurs in Utrecht....verder niks nodig en tis voor mij een dagje uit

Re: Het grote motorfiets topic

20 jan 2019 11:39

Ik woon in een redelijk nieuw appartementencomplex met brede deuren en naar boven.....
Afbeelding

Een, naar mijn mening, leuk gadget is dat ik met de revisie van de kilometerteller mijn geboortedatum als kilometerstand heb laten plaatsen. Schrik dus niet :wink:
Afbeelding

Re: Het grote motorfiets topic

20 jan 2019 13:10

En die staat nu gewoon lekker in de woonkamer? Zou ik thuis wel enige discussie over hebben :mrgreen:

Re: Het grote motorfiets topic

20 jan 2019 13:28

Yep Maarten. Staat gewoon in de woonkamer. Ook leuk voor de visite :lol:

Re: Het grote motorfiets topic

20 jan 2019 14:46

Afbeelding

Vorig jaar een FXDLS gekocht.
Dezelfde als bovenstaande alleen dan inmiddels nog wat dikker gemaakt.
Nog steeds erg blij met dit beest. 8)

Re: Het grote motorfiets topic

27 jan 2019 20:17

Vorige week de 4de Harley Davidson opgehaald.
Maatje van mij een V-rod gekocht dat is in samenwerking met Porsche ontwikkelde Harley.
Ik heb zijn custom Road king gekocht.
Het virus groeit door :mrgreen:
Afbeelding

Re: Het grote motorfiets topic

28 jan 2019 14:22

Mooie fiets Goran :thumleft:

Re: Het grote motorfiets topic

12 feb 2019 12:46

Niet gedacht dat er zoveel motorliefhebbers onder de Porsche rijders zijn, Gaaf!

Mijn bescheiden lijstje:

Honda 750 K6
Yamaha FZR 1000 EXUP
Yamaha R46
Yamaha XJR 1300
BMW K1200R.

De K1200 R is mijn huidige fiets.

2.9 sec. voor 0-100, je moet serieuze Porsche meebrengen om dat te evenaren:)

Re: Het grote motorfiets topic

15 feb 2019 13:16

Ik vindt t een snoepje:
https://www.samvandalen.com/italiaanse- ... hOLk809uHY
Afbeelding

Re: Het grote motorfiets topic

15 feb 2019 15:46

Net een heerlijk rondje Leiden-Kennemerduinen-Zandvoort-Leiden gereden. Wat een lekker weer :ba:

Re: Het grote motorfiets topic

15 feb 2019 15:48

Op die 3-wieler kakkerbrommert? :twisted: :mrgreen:

Re: Het grote motorfiets topic

15 feb 2019 16:53

steef schreef:Ik vindt t een snoepje:
https://www.samvandalen.com/italiaanse- ... hOLk809uHY
Afbeelding


Doe mij maar n Harley
:mrgreen:

Re: Het grote motorfiets topic

15 feb 2019 17:53

horn schreef:Op die 3-wieler kakkerbrommert? :twisted: :mrgreen:

Nee joh, ik heb al anderhalf jaar geleden mn A gehaald en een wiel ingeleverd :mrgreen: Heb nu een ‘echte’ brommert: Suzuki V-Strom. (Nee, ik weet t, het is geen Harley of Duc, want dat zijn in de ogen van sommigen natuurlijk de enige echte motoren :twisted: )

Re: Het grote motorfiets topic

15 feb 2019 21:17

Cazzo Super Veloce schreef:
steef schreef:Ik vindt t een snoepje:
https://www.samvandalen.com/italiaanse- ... hOLk809uHY
Afbeelding


Doe mij maar n Harley
:mrgreen:


Je lacht er bij, maar heb je wel een een lachende Harley rijder gezien. Ze kijken allemaal alsof het rijden op zo’n ding enorme pijn doet. :mrgreen:

Zie zo’n Duc overigens liefst in rood of geel

Re: Het grote motorfiets topic

18 feb 2019 0:23

Kwam er vandaag op de MTB weer een hoop tegen van die Harley-rijders.
Allemaal heel ruig kijken, maar langzaam dat ze gaan... :lol:

Re: Het grote motorfiets topic

18 feb 2019 3:26

das mooie van Harley rijden, iedereen heeft er een mening over, alle andere motormerken interesseert niemand ene F.CK. Harley rijders kijken gemeen (althans dat proberen de meeste), op die scheurijzers zien er net uit alsof ze net uit Apollo-13 zijn gestapt. Zo heeft iedereen wat. Blijft net als met Porsche, zet je 10 auto’s op rij kijkt iedereen naar de Porsche, zo ook met Harley. Elke kerel wil zeker 1x in zijn leven een Porsche gehad hebben, zo ook met Harley, behalve jij dan want jij rijdt alleen maar de hele dag en overal heel erg hard. Zo allemaal ons plezier. Ik heb net een sloep gekocht, een oud Huijzer 616 met 60pk, voor dat geld had ik ook een speedboot kunnen kopen met 2x V8 er in, niet gedaan, weet je waarom, ik wil graag BBQ-en op de boot met een fles bier of een glas wijn in mijn hand, en dan tuf il wel wat rond (btw hij vaart toch nog 55 km/u), hard zat. Moraal van verhaal, ieder zijn meuk en heb niet overal een negatieve mening over, omdat jij net iets anders leuk vindt.
Plaats een reactie