Need for Speed Shift (game)
Geplaatst: 30 sep 2009 19:47
Sinds een week vastgeklonken aan de PC, de reden . . . . . . Need for Speed Shift
hier de game info van de ontwikkelaar:
Need for Speed Shift
Stel je voor... een racegame die is gemaakt dóór racers vóór racers. Dat is precies wat Need for Speed SHIFT is. Deze game introduceert een ongekend niveau van realisme in de Need for Speed-serie en levert zo een ongelooflijk authentieke en meeslepende race-ervaring. In Need for Speed SHIFT kunnen gamers levensecht ervaren hoe het is om op topsnelheid in de meest geavanceerde en exclusieve wagens te rijden, dankzij de hyper-realistische cockpit-weergave en de alles overdonderende crash-dynamica.
De game wordt ontwikkeld in samenwerking met een paar van de beste race-professionals ter wereld. Een paar belangrijke namen achter de game zijn Michael Mann (uitvoerend producent bij Black Box), Patrick Soderlund (senior vice-president bij EA Games) en Slightly Mad Studios (SMS) in London. SMS was vroeger onder de naam Blimey bekend bij het race-publiek en is verantwoordelijk voor klassieke race-games zoals GT Legends en GTR 2.
Patrick Soderlund staat niet alleen aan het hoofd van DICE, hij is ook lid van een raceteam dat kortgeleden heeft meegedaan aan de vierde editie van de TOYO TIRES 24H Dubai 2009, het eerste grote race-evenement van het jaar. Zijn team eindigde als vijfde. Soderlund en het ontwikkelteam van SHIFT hebben maar één doel: gamers over heel de wereld een levensechte race-sensatie bezorgen.
Wat een geweldig spel (je moet er wel een hele beste PC voor hebben om al het moois in volle glorie te kunnen spelen), even wennen aan de spel opbouw en door sterren en punten verzamelen heen kijken, maar wat er daarna komt.
Alle voor ons zo aansprekende circuits, zoals Spa-Francorchamps en de Nordschleife (!!!) en allerlei Porsches zijn vrij te spelen, zoals de Cayman, GT3, GT2 en de Carrera GT.
Verder kun je alle auto's tunen, spuiten, bestickeren en opbouwen tot en met "works" uitvoeringen.
De graphics zijn werkelijk subliem te noemen, kortom kijk zelf maar eens.
Need for Speed Shift
Stel je voor... een racegame die is gemaakt dóór racers vóór racers. Dat is precies wat Need for Speed SHIFT is. Deze game introduceert een ongekend niveau van realisme in de Need for Speed-serie en levert zo een ongelooflijk authentieke en meeslepende race-ervaring. In Need for Speed SHIFT kunnen gamers levensecht ervaren hoe het is om op topsnelheid in de meest geavanceerde en exclusieve wagens te rijden, dankzij de hyper-realistische cockpit-weergave en de alles overdonderende crash-dynamica.
De game wordt ontwikkeld in samenwerking met een paar van de beste race-professionals ter wereld. Een paar belangrijke namen achter de game zijn Michael Mann (uitvoerend producent bij Black Box), Patrick Soderlund (senior vice-president bij EA Games) en Slightly Mad Studios (SMS) in London. SMS was vroeger onder de naam Blimey bekend bij het race-publiek en is verantwoordelijk voor klassieke race-games zoals GT Legends en GTR 2.
Patrick Soderlund staat niet alleen aan het hoofd van DICE, hij is ook lid van een raceteam dat kortgeleden heeft meegedaan aan de vierde editie van de TOYO TIRES 24H Dubai 2009, het eerste grote race-evenement van het jaar. Zijn team eindigde als vijfde. Soderlund en het ontwikkelteam van SHIFT hebben maar één doel: gamers over heel de wereld een levensechte race-sensatie bezorgen.
Wat een geweldig spel (je moet er wel een hele beste PC voor hebben om al het moois in volle glorie te kunnen spelen), even wennen aan de spel opbouw en door sterren en punten verzamelen heen kijken, maar wat er daarna komt.
Alle voor ons zo aansprekende circuits, zoals Spa-Francorchamps en de Nordschleife (!!!) en allerlei Porsches zijn vrij te spelen, zoals de Cayman, GT3, GT2 en de Carrera GT.
Verder kun je alle auto's tunen, spuiten, bestickeren en opbouwen tot en met "works" uitvoeringen.
De graphics zijn werkelijk subliem te noemen, kortom kijk zelf maar eens.

