Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 19:54



Antwoord op onderwerp  [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bekeuring 

Wat vinden jullie hier nou van???
Terecht 56%  56%  [ 18 ]
Onterecht 6%  6%  [ 2 ]
Ontzettend kinderachtig 38%  38%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 32

Bekeuring 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Terechte bekeuring, maar ook kinderachtig. Heb zelf ook een 156 gereden met kleine kentekenplaat aan de voorkant. Véél mooier :!: ..... maar toen de GAIK kentekenplaten moesten worden gemonteerd heb ik niet langer het risico genomen. :^:

Dezelfde kleine kentekenplaten zijn wel toegestaan idd. met een aantekening op het kentekenbewijs ("model 18.2 toegestaan" ;)). Maakt dat de kentekenplaat duidelijker zichtbaar :?: :roll:

MS964 schreef:
Even een serieus stukje: :wink:

Mensen die roepen: dat zijn de regels eenmaal, 'if you can't do the time, don't do the crime' zijn al volledig gehersenspoeld / geconditioneerd door de samenleving. Als een hond die te vaak geslagen is. Men denkt dus niet meer zelfstandig na over de vraag: is iets goed of niet. Dus je mag - of eigenlijk moet - je opwinden over naar jouw mening onbenullige / onnodige regels waar je een bon voor krijgt. Waaronder dus dit kentekenverhaal of voor bonnen voor 's nachts 130 rijden waar 120 is toegestaan. Een samenleving waar iedereen maar klakkeloos doet wat de regeltjes voorschrijven komt mij wat eng voor.

Dus de barricaden op om dit onrecht ongedaan te maken! :wink:

Eens ..... als je het laatste dan ook echt doet :!: ;)

Je moet jezelf afvragen of je er iets aan kunt doen:
NEE :arrow: niet zeuren
JA :arrow: er ook iets aan doen :!: ..... of zie NEE :!: ;)
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


27 jan 2005 17:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
EriC4C schreef:
Dezelfde kleine kentekenplaten zijn wel toegestaan idd. met een aantekening op het kentekenbewijs ("model 18.2 toegestaan" ;)). Maakt dat de kentekenplaat duidelijker zichtbaar :?: :roll:


Niet beter zichtbaar .... en jij krijgt dan ook alleen een ontheffing als de grote GAIK plaat niet past .... je mag namelijks niks aan de GAIK plaat veranderen ... en sommige (hoofdzakelijk amerikaanse) modellen hebben nu eenmaal een "fixed" plekje voor een kleine plaat :?


27 jan 2005 17:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
Eens ..... als je het laatste dan ook echt doet

Je moet jezelf afvragen of je er iets aan kunt doen:
NEE niet zeuren
JA er ook iets aan doen ..... of zie NEE


Helaas heeft Nederland geen enkele vorm vam saamhorigheid..... :cry:
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


27 jan 2005 18:11
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
EriC4C schreef:
Terechte bekeuring, maar ook kinderachtig. Heb zelf ook een 156 gereden met kleine kentekenplaat aan de voorkant. Véél mooier :!: ..... maar toen de GAIK kentekenplaten moesten worden gemonteerd heb ik niet langer het risico genomen. :^:

Dezelfde kleine kentekenplaten zijn wel toegestaan idd. met een aantekening op het kentekenbewijs ("model 18.2 toegestaan" ;)). Maakt dat de kentekenplaat duidelijker zichtbaar :?: :roll:

MS964 schreef:
Even een serieus stukje: :wink:

Mensen die roepen: dat zijn de regels eenmaal, 'if you can't do the time, don't do the crime' zijn al volledig gehersenspoeld / geconditioneerd door de samenleving. Als een hond die te vaak geslagen is. Men denkt dus niet meer zelfstandig na over de vraag: is iets goed of niet. Dus je mag - of eigenlijk moet - je opwinden over naar jouw mening onbenullige / onnodige regels waar je een bon voor krijgt. Waaronder dus dit kentekenverhaal of voor bonnen voor 's nachts 130 rijden waar 120 is toegestaan. Een samenleving waar iedereen maar klakkeloos doet wat de regeltjes voorschrijven komt mij wat eng voor.

Dus de barricaden op om dit onrecht ongedaan te maken! :wink:

Eens ..... als je het laatste dan ook echt doet :!: ;)

Je moet jezelf afvragen of je er iets aan kunt doen:
NEE :arrow: niet zeuren
JA :arrow: er ook iets aan doen :!: ..... of zie NEE :!: ;)


Advies niet zeuren niet mee eens: Je mening uiten hoort ook, al is het maar een beetje, bij 'het er iets aan doen'. Als iedereen meteen roept: TERECHT, want dat zijn de regels nu eenmaal, dan doe je er iig helemaal NIETS aan. Als iedereen roept ONTERECHT, wat een onzinnige regel, dan is dat in ieder geval iets. Op die manier kan er wellicht ooit een kentering worden bereikt. Het verhogen van max. snelheid van 100 naar 120 is een voorbeeld dat er best wat kan veranderen in sommige dingen.


27 jan 2005 18:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Jajajaja...

Je rijdt een auto. Uit optische overwegingen (want het staat mooier) laat jij (of je collega zonder smaak of kennis die die kl*te Alfa ooit nieuw bestelde :twisted: kommaarkommaar) een klein amerikaans formaat nummerplaatje op die auto monteren. TERWIJL JE WEET DAT HET EIGENLIJK NIET MAG. Vervolgens wordt je aangehouden en krijg je een bekeuring voor iets WAARVAN JE WEET DAT HET EIGENLIJK NIET MAG.

Dan moet je dus niet janken! (Slaat inmiddels niet meer op jou Erik - ik begrijp je gevoel van ergernis).

En of je het nou wel of niet eens bent met die wet/regel :arrow: zo werkt het nou eenmaal in onze democratie.

Dus als je bewust een democratisch gemaakte regel overtreedt, moet je de consequenties aanvaarden. Wil je die consequenties niet aanvaarden, moet je de regel niet bewust overtreden. If you can't do the time, don't do the crime... :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jan 2005 18:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht 
horn schreef:
Jajajaja...

Je rijdt een auto. Uit optische overwegingen (want het staat mooier) laat jij (of je collega zonder smaak of kennis die die kl*te Alfa ooit nieuw bestelde :twisted: kommaarkommaar) een klein amerikaans formaat nummerplaatje op die auto monteren. TERWIJL JE WEET DAT HET EIGENLIJK NIET MAG. Vervolgens wordt je aangehouden en krijg je een bekeuring voor iets WAARVAN JE WEET DAT HET EIGENLIJK NIET MAG.

Dan moet je dus niet janken! (Slaat inmiddels niet meer op jou Erik - ik begrijp je gevoel van ergernis).

En of je het nou wel of niet eens bent met die wet/regel :arrow: zo werkt het nou eenmaal in onze democratie.

Dus als je bewust een democratisch gemaakte regel overtreedt, moet je de consequenties aanvaarden. Wil je die consequenties niet aanvaarden, moet je de regel niet bewust overtreden. If you can't do the time, don't do the crime... :lol:


Dit valt allemaal in de categorie "PIMPEN" oftewel "OPLEUKEN" van auto's: Als je 10meter blauw NEON onder je auto hangt, of mooie stroboscopen in je mistlampen zet. Dan ben je net zo bezig en mag je ook lappen. Ff slikken en weer verder. :wink:


27 jan 2005 18:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
michael schreef:
Citaat:
Even een serieus stukje:

Mensen die roepen: dat zijn de regels eenmaal, 'if you can't do the time, don't do the crime' zijn al volledig gehersenspoeld / geconditioneerd door de samenleving. Als een hond die te vaak geslagen is. Men denkt dus niet meer zelfstandig na over de vraag: is iets goed of niet. Dus je mag - of eigenlijk moet - je opwinden over naar jouw mening onbenullige / onnodige regels waar je een bon voor krijgt. Waaronder dus dit kentekenverhaal of voor bonnen voor 's nachts 130 rijden waar 120 is toegestaan. Een samenleving waar iedereen maar klakkeloos doet wat de regeltjes voorschrijven komt mij wat eng voor.

Dus de barricaden op om dit onrecht ongedaan te maken!


Eindelijk iemand die het begrijpt!!! :ba: HULDE!!!!


Bekeuring voor te hard rijden zeker gehad?? :wink:


27 jan 2005 18:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Citaat:
Dus als je bewust een democratisch gemaakte regel overtreedt, moet je de consequenties aanvaarden. Wil je die consequenties niet aanvaarden, moet je de regel niet bewust overtreden. If you can't do the time, don't do the crime...


:twisted: GRRRRRRRRRRR! :wink:

Daar ga ik weer: regels die uit een democratie voortvloeien zijn niet per definitie GOED. Ook in een democratie worden regels VERANDERD omdat men tot de conclusie komt dat ze wellicht toch niet zo goed waren, ze onzinnig zijn, of ze niet werken. Maar als iedereen de regels ondergaat, dus niet laat blijken dat ze er niet mee eens zijn, dan zullen ze ook nooit gewijzigd worden.


27 jan 2005 18:42
Profiel
Bericht 
Wat is er dan zo FOUT aan? Dat je het niet mooi vindt? Dat argument zal niet zo ver komen vrees ik... De wetgever is waarschijnlijk veel meer geinteresseerd in de leesbaarheid (flitsbaarheid :evil: ) van de plaat. Dus: allemaal stoer gepraat maar wat zijn nou de ARGUMENTEN om die regel te veranderen?


27 jan 2005 18:48
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
MS964 schreef:
Citaat:
Dus als je bewust een democratisch gemaakte regel overtreedt, moet je de consequenties aanvaarden. Wil je die consequenties niet aanvaarden, moet je de regel niet bewust overtreden. If you can't do the time, don't do the crime...


:twisted: GRRRRRRRRRRR! :wink:

Daar ga ik weer: regels die uit een democratie voortvloeien zijn niet per definitie GOED. Ook in een democratie worden regels VERANDERD omdat men tot de conclusie komt dat ze wellicht toch niet zo goed waren, ze onzinnig zijn, of ze niet werken. Maar als iedereen de regels ondergaat, dus niet laat blijken dat ze er niet mee eens zijn, dan zullen ze ook nooit gewijzigd worden.


L*l nou nie zo dom :twisted:

Niemand zegt dat alle democratische regels goed zijn. Ze zijn echter democratisch tot stand gekomen. Het wijzigen van deze regels vloeit ook weer voort uit deze zelfde democratie. Dat is goed en is het grondbeginsel van deze democratie.
In een democratie aangeven dat je het ergens mee eens bent mag en is van levensbelang. Maar op een forum een beetje gaan lopen zeiken dat je gepakt bent voor iets wat niet toegestaan is (en ook nog bij jezelf bekend, waarbij je dus DOELBEWUST de regels overtreedt) valt daar wat mij betreft niet onder.
Schrijf een brief aan de partij waar je op gestemd hebt, ga in beroep tegen het uitgeschreven procesverbaal, maar ga niet dom lopen blaten tegen een logisch en democratisch opgestelde regel...

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jan 2005 19:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ik heb me ook echt wel bij de bekeuring neergelegd.
Maar vind het een beetje overdreven. De belangrijkste kentekenplaat (achter) is toch gewoon origineel.

Overigens heeft een motor helemaal geen kenteken voor........



Erik
(Die de bekeuring uiteraard netjes gaat betalen.)


27 jan 2005 19:37
Profiel Twitter 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Erick schreef:
Ik heb me ook echt wel bij de bekeuring neergelegd.
Maar vind het een beetje overdreven. De belangrijkste kentekenplaat (achter) is toch gewoon origineel.

Overigens heeft een motor helemaal geen kenteken voor........

Erik
(Die de bekeuring uiteraard netjes gaat betalen.)


Zoals gezegd, ik begrijp je gevoelens, zeker daar ik exact hetzelfde heb meegemaakt in een overgenomen leasebak waarbij de grote plaat ook achterin de bak lag. Vind het ook een overtrokken wetje, maar wist wel dat ik iets deed dat niet was toegestaan.

De wending die deze topic heeft genomen is er meer eentje van 'weten dat 120 km/u de maximumsnelheid is, tóch lekker 150 km/u rijden en dan gaan zeuren dat ze je pakken en dat ze maar boeven moeten gaan vangen...' MHO :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jan 2005 19:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
Bekeuring voor te hard rijden zeker gehad??


Laatste bekeuring [en gelijk de duurste] was op 23 November 2003. Daarna niks meer gehad. :lol: .
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


27 jan 2005 20:02
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Wat bij de meeste mensen hoog begint te zitten is dat een hele hoop van de bekeuringen op de weg niets meer te maken hebben met verkeersveiligheid maar met verdoken belastingen.

Als men alle wetten strikt gaat toepassen kan men iedereen bijna elke dag een bekeuring gaan geven. De bedoeling van de verkeersreglementering is de verkeersveiligheid in de hand te werken.

Een nr-plaat die iets kleiner is vooraan maar toch goed leesbaar is heeft dus de ballen te maken met verkeersveiligheid. Een agent met gezond verstand en zo zijn er weinig zal hier een verwittiging voor geven en geen effectieve boete.

Van mij moeten ze geen boeven gaan vangen, zou wel handig zijn. Maar verscherpte controles op snelheid aan scholen enz. zou veel beter zijn voor de verkeersveiligheid dan de mensen lastig te vallen met nr-plaatjes of controles 's nachts op een verlaten snelweg.

En daar zit voor mij het probleem, en dan mag je op zulke momenten best de pest in hebben.

Ik vraag me af wat jullie gaan doen als plots iedereen een bekeuring gaat krijgen omdat zijn wagen niet voorzien is van het originele stuur, velgen , ophanging enz.

Die wagens zijn zo niet gehomologeerd en mogen dus eigenlijk zo de baan niet op en dat weten we ook allemaal. Als je wagen dan aan de kant gaat zullen wij ook eens zeggen dat men niet mag zeuren.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


27 jan 2005 21:18
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ik vraag me af wat jullie gaan doen als plots iedereen een bekeuring gaat krijgen omdat zijn wagen niet voorzien is van het originele stuur, velgen , ophanging enz.

Die wagens zijn zo niet gehomologeerd en mogen dus eigenlijk zo de baan niet op en dat weten we ook allemaal. Als je wagen dan aan de kant gaat zullen wij ook eens zeggen dat men niet mag zeuren.


En dat is dus gewoon niet waar. Je auto hoeft dus niet voorzien te zijn van het originele stuur, velgen etc. Dat zijn nl. geen onderdelen waarop je auto zijn typegoedkeuring krijgt. Alternatieven zijn derhalve dan ook wettelijk toegestaan.

Maar mocht een dergelijk wet er komen, komt dat doordat de meerderheid van de bevolking ervoor gezorgd heeft dat die clowns aan de macht gekomen zijn en dus de mening van de meerderheid wordt vertolkt (zeggen ze) :arrow: nogmaals: de democratie... :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jan 2005 23:01
Profiel
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
horn schreef:
[En dat is dus gewoon niet waar. Je auto hoeft dus niet voorzien te zijn van het originele stuur, velgen etc. Dat zijn nl. geen onderdelen waarop je auto zijn typegoedkeuring krijgt. Alternatieven zijn derhalve dan ook wettelijk toegestaan.

Maar mocht een dergelijk wet er komen, komt dat doordat de meerderheid van de bevolking ervoor gezorgd heeft dat die clowns aan de macht gekomen zijn en dus de mening van de meerderheid wordt vertolkt (zeggen ze) :arrow: nogmaals: de democratie... :roll:


In belgie is die wet, wat betreft velgen en bandenmaat een feit...
Alleen de op de homologatiekaart vermelde maten zijn toegestaan..
VB een 993 cabrio is nooit gehomologeerdmet 18"< mag in principe nooit met 18" turbolooks rijden...
Zoals elke goede belg betaamt, wordt hieraan een mouw gepast door voor de keuring efkes wieltjes te wisselen en dan achteraf ,de grotere velgen weer eronder :lol:
Stom , maar je kan niet anders... en veilig dat dat is op onze wegen sedert de invoering van die wet :roll:
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


27 jan 2005 23:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
MS964 schreef:
Citaat:
Dus als je bewust een democratisch gemaakte regel overtreedt, moet je de consequenties aanvaarden. Wil je die consequenties niet aanvaarden, moet je de regel niet bewust overtreden. If you can't do the time, don't do the crime...


:twisted: GRRRRRRRRRRR! :wink:

Daar ga ik weer: regels die uit een democratie voortvloeien zijn niet per definitie GOED. Ook in een democratie worden regels VERANDERD omdat men tot de conclusie komt dat ze wellicht toch niet zo goed waren, ze onzinnig zijn, of ze niet werken. Maar als iedereen de regels ondergaat, dus niet laat blijken dat ze er niet mee eens zijn, dan zullen ze ook nooit gewijzigd worden.


L*l nou nie zo dom :twisted:

Niemand zegt dat alle democratische regels goed zijn. Ze zijn echter democratisch tot stand gekomen. Het wijzigen van deze regels vloeit ook weer voort uit deze zelfde democratie. Dat is goed en is het grondbeginsel van deze democratie.
In een democratie aangeven dat je het ergens mee eens bent mag en is van levensbelang. Maar op een forum een beetje gaan lopen zeiken dat je gepakt bent voor iets wat niet toegestaan is (en ook nog bij jezelf bekend, waarbij je dus DOELBEWUST de regels overtreedt) valt daar wat mij betreft niet onder.
Schrijf een brief aan de partij waar je op gestemd hebt, ga in beroep tegen het uitgeschreven procesverbaal, maar ga niet dom lopen blaten tegen een logisch en democratisch opgestelde regel...

Afbeelding


Ok Horn, let's agree to disagree. Ik denk wel degelijk dat je zoiets op een forum als dit aan de kaak kunt stellen zoals Erick heeft gedaan. En ja, dat kan ook gelden voor regeltjes waarvan je vooraf weet dat je ze overtreedt, maar waar je het gewoon niet mee eens bent. Jij vindt dat je niet moet zeiken en gewoon moet betalen; ik denk dat je, als je het er niet mee eens bent, ook al weet je dat je naar de letter der wet in overtreding bent, dat best op een forum als dit naar voren kunt brengen.


27 jan 2005 23:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
regels zijn regels



maar regels zijn er ook om gebroken te worden

welke moet je nu aan houden???????
_________________________________________
duitse laagvlieger


28 jan 2005 0:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Dit heet nu een voldongen feit.hebben jullie niks anders te doen :?:


28 jan 2005 0:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
robbie965 schreef:
regels zijn regels



maar regels zijn er ook om gebroken te worden

welke moet je nu aan houden???????


De goede :roll: :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


28 jan 2005 0:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
Bericht 
michael schreef:
Citaat:
Bekeuring voor te hard rijden zeker gehad??


Laatste bekeuring [en gelijk de duurste] was op 23 November 2003. Daarna niks meer gehad. :lol: .


"zie!!!!", denkt oomagent, "het werkt dus wel"



:twisted:


28 jan 2005 1:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
"zie!!!!", denkt oomagent, "het werkt dus wel"


Ik denk het niet :lol: .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


28 jan 2005 1:51
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
MS964 schreef:
Ok Horn, let's agree to disagree. Ik denk wel degelijk dat je zoiets op een forum als dit aan de kaak kunt stellen zoals Erick heeft gedaan. En ja, dat kan ook gelden voor regeltjes waarvan je vooraf weet dat je ze overtreedt, maar waar je het gewoon niet mee eens bent. Jij vindt dat je niet moet zeiken en gewoon moet betalen; ik denk dat je, als je het er niet mee eens bent, ook al weet je dat je naar de letter der wet in overtreding bent, dat best op een forum als dit naar voren kunt brengen.


Je mag het ook best aan de kaak stellen, daar is een forum voor. Alleen mag iemand anders (jij, ik) zeggen wat hij ervan vindt. Ook daar is een forum voor. En we hoeven het zelfs niet eens te zijn... :lol:

RS-R schreef:
Dit heet nu een voldongen feit.hebben jullie niks anders te doen :?:


Hmmmm.... nee, eigenlijk niet :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 jan 2005 5:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
horn schreef:

RS-R schreef:
Dit heet nu een voldongen feit.hebben jullie niks anders te doen :?:


Hmmmm.... nee, eigenlijk niet :wink:


PPffffffffffff....... eigenlijk wel, maar dit vinden we prettiger :lol:
We komen er zelfs vroeger voor uit bed :roll: :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


28 jan 2005 6:39
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ppp 356 schreef:
robbie965 schreef:
regels zijn regels



maar regels zijn er ook om gebroken te worden

welke moet je nu aan houden???????


De goede :roll: :wink:


nee je kunt je eigen maar het beste aan de regels houden anders pakken ze je toch wel een keer [net zoiets als eerlijk duurt het langst]
en als de politie een beetje bij wil verdienen in deze ''slechte'' tijd gaan ze gewoon zoeken naar iets en dan wordt het kinderachtig.bij ons rijdt de politie nog op varkens rond dus hebben we bijnna geen last van flitsers of aanhoudingen maar in de grotere steden als je daar altijd te hard rijdt en geen gordel aanhebt is de kans vele malen groter dat ze je ertussen uitvissen.het is maar net hoeveel ''risico'' je neemt
_________________________________________
duitse laagvlieger


28 jan 2005 7:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 87 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Enguess


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.