Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 20:44



Antwoord op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 944 Type 1 USA"83
Veghel
Bericht Re: Foto's / Video's afscheid Eric
Lieve forummers

Ik wil jullie uit het diepst van mijn hart bedanken voor deze geweldige afscheid van de liefde van mijn leven .
Het was precies zo als Eric (Rodger That) het mooi gevonden zou hebben met veel geluid heel veel geluid .
Die foto met op de achtergrond de jumbo vrachtwagen was Eric .Ik kreeg er kippevel van ,en geloof me zoals ik gisteren zei we zijn nog niet van hem af .
Hij zal jullie laten weten op elke meeting ,dat hij erbij is .
Nogmaals heel erg bedankt voor alles het heeft mij ook heel goed gedaan . Ik hou het porsche forum in de gaten hoor .
Veel liefs en groetjes Hillie


24 apr 2011 7:16
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Foto's / Video's afscheid Eric
Voor de dag zelf heb ik nog gezegd: dankzij het PF heeft ie alsnog een soort van evenement. Deze foto maakt het verhaal natuurlijk helemaal compleet.. Is overigens niet het enige wat ik 'niet kan verklaren' maar goed.. Deze foto betekent voor mij heel erg veel..

Ik blijf ook zeker op dit forum rondhangen. Bij elke ontmoeting alleen maar topmensen ontmoet die ik niet snel zal vergeten.


24 apr 2011 7:39
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That
EDIT by MOD: Meerdere topics samengevoegd op verzoek van TS :salut: .. vandaar twee keer 'n bericht van Martin achter elkaar ..



Ik wil jullie allemaal van harte bedanken het liefst had ik ieder individu apart bedankt! Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als op het moment dat we aankwamen en ik alle auto's met de mensen zag met als klap op de vuurpijl op het einde de overige familieleden. Dit had Eric precies zo gewild! Speciale bewondering voor Sigrid, heb haar nog even in beppie omhelst via het raam.

Het was een zeer geslaagde en emotionele dag! Ook dankzij jullie.. Wie krijgt er nou zo'n eerbetoon :cheers:

Ik heb begrepen dat ik de internetsite voor sommigen niet helemaal duidelijk heb vermeld: Deze is mijnkaarsje.nl De website en muziek is door onszelf geproduceerd ter nagedachtenis.


24 apr 2011 7:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's)
Sigrid,mooi gesproken.Opkomst van forummers was imposant,mooi om te zien hoe je samen iets kan verwerken.Ik heb al met al nog nooit zo een lange dienst meegemaakt ,was al bang dat er teveel was gestort en dat we na een pauze nog door zouden gaan :wink: .Geeft wel perfect aan hoe geliefd Eric was.

Wens nogmaals alle nabestaanden en vrienden alle sterkte ,het echte gemis gaat nu pas komen.

Eric :salut:


24 apr 2011 8:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster S 3.2
Leiderdorp
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's)
Lieve Hillie, kinderen en verdere familie....het was een indrukwekkend geheel zoals Eric werd neergezet in de toespraken. Er is een geweldige man uit jullie midden weggerukt. Ik wens jullie heel veel sterkte met de verdere verwerking van dit grote verlies.

@Sigrid en Forummers :res:


24 apr 2011 19:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's)
ik wil jullie heel erg bedanken voor het prachtige afscheid van eric in jullie hartverwarmende bijdrage, het heeft ook mij als ex vrouw heel erg goede gedaan, en weet mijn kinderen ook, en de broer en zussen van eric, het was een saamhorigheid in vlijmen, het voelde als deken aan, zo warm.....................
hillie........... we hebben veel aan elkaar gehad in deze moeilijke tijd,en ben heel dankbaar dat hillie mij deze ruimte heeft gegeven.
Desiree


24 apr 2011 22:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's)
Graag gedaan, Desiree!

Ik wens jou, Hillie, Eric's zoons, broer en zussen en al Eric's vrienden veel sterkte in dit grote gemis.
_________________________________________
Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!


25 apr 2011 13:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's)
Heel bijzonder om dit te kunnen lezen op ons mooie forum. Kon er zoals eerder gezegd niet bij zijn, en heb moeten volstaan met een bijdrage. heb nu toch een beetje kunnen ervaren hoe dit afscheid heeft plaatsgevonden, zwaar indrukwekkend als ik het zo bekijk en lees. Voor alle nabestaanden hoop ik dat wij ook een heel klein beetje hebben kunnen helpen om het vreselijke verdriet voor eventjes te verlichten.


25 apr 2011 20:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 C2
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's)
Hierbij nog een hele serie foto's. Dank aan Hans.
Het zegt alleen maar wat velen al hebben gezegd en gevoeld: saamhorigheid :!:

Afbeelding

Foto's


25 apr 2011 22:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's)
Ook ik kon -fysisch- helaas niet aanwezig zijn bij het afscheid van Eric.

Beppie met de rauwkransen, de talrijke opkomst, de aanwezigen met het bierflesje, de ronkende motoren als Eric langskomt, die foto met de JUMBOtruck in de achtergrond.... .

Ik word er toch (wederom) héél stil van.

Ook ik had graag een kaarsje laten branden op die website, maar voor de een of andere reden wil het niet lukken. Vermoedelijk ligt het aan wat ik ingeef bij de data. Heb het al met / . - spaties, alles aan elkaar, alles vast, met "19" en "20" bij de jaartallen en zonder geprobeerd, maar het wil maar niet lukken... :oops:


26 apr 2011 13:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Re: Afscheid Eric.....Rodger That (Incl. de video's/foto's)
Zeker indrukwekkend & kippenvel....


26 apr 2011 13:28
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 136 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jacq.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.