Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 23:43



Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
iphone sygic routes laden (.itn, .itf) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Nuttige tip :thumleft:


26 aug 2016 9:36
Profiel
PorscheForum Rookie
Porsche 997.1 S
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
De hele installatie is prima verlopen, is makkelijk te doen met de instructies in dit topic.
Er rest me nog wel een vraag over de route die met het converteren van .itn naar .itf wordt verkregen.

Zie onderstaande voorbeeld:
https://www.dropbox.com/s/zi27ezf7x5dtxkw/Route%20gps.PNG?dl=0
Bovenstaande screenshot geeft een beeld van hoe de route op de GPS website zou moeten worden gevolgd.

Wanneer je deze route converteerd krijg je dit:
https://www.dropbox.com/s/ucsbx2i2c6uivo5/Route%20waypoints.PNG?dl=0

Een verzameling van waypoints op de route. Wanneer je dit in sygic of een andere navi app zet zal de app gaan bepalen welke route je rijdt tussen de waypoints. Dit is natuurlijk niet wat we willen!! Je slaat dan alle lekkere stuurweggetjes over :-).

Hebben jullie het zelfde probleem? Zo ja is er iemand met wat tips and tricks?

:drive:


26 aug 2016 11:17
Profiel
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Heel simpel, in Sygic de functie 'kortste route' ipv 'snelste route' selecteren. Sygic houdt dan de juiste wegen aan.

In deze is het ook zinvol om in ITNconverter de TOMTOM mappen als basis te selecteren ipv Michelin. Sygic gebruikt dezelfde kaarten als TOMTOM, dan gaat het zeker goed.


26 aug 2016 11:59
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
klaasvs31 schreef:
Een tip voor mensen die de route een logische naam willen geven binnen Sygic (ipv naam met begin- en eindpunt). Na het openen van een route binnen ITN Converter verschijnt bovenaan de regel met de naam van de route. Door achter deze naam 4 keer een hekje te plaatsen en daarachter de naam die je de route wilt geven, wordt deze naam ook in Sygic getoond.

Voorbeeld (* is naam die de route al heeft): *####Eifel rit 964

Route opslaan in juiste .itf formaat en kopiëren naar de itinerary map. De route wordt nu ook in Sygic getoond met de naam: Eifel rit 964

Dank voor deze tip! Echter het lukt mij daarna niet meer om dat .itf bestand te openen in itn converter; wel onhandig. Ken je dat probleem?
Een work-around is om dus eerst steeds weg te schrijven onder een andere naam, de hekjes en zinnige naam erin te zetten en dan nog eens weg te schrijven.
_________________________________________
kaufen, behalten, genießen...


26 aug 2016 21:58
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Dat probleem herken ik niet. Ik kan de bestandjes gewoon nog openen met ITN Converter nadat ik de bestandsnaam heb verandert.


28 aug 2016 23:42
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boxster60


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.