Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 14:18



Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
iphone sygic routes laden (.itn, .itf) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Pffff das nog niet zo simpel. Ik wil best sygic op m'n iPhone zetten, heb nu zo'n gratis probeer versie maar snap nog niks van, wat een gedoe.

Iemand die het nog eens heel duidelijk voor dummies en specifiek voor de iPhone uit wil leggen?


11 feb 2015 17:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
In mijn eerste post leg ik juist heel specifiek uit wat je voor iphone moet doen. Bij welke stap loop je vast?
_________________________________________
kaufen, behalten, genießen...


11 feb 2015 22:24
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Dank voor je reactie. Eigenlijk bij stap 2 al. Moet erbij zeggen dat ik ifunbox als app op mijn iPhone heb gezet en van daaruit aan het proberen ben. Als ik een route aanklik op gpstracks dan zie ik het zip bestand en het enige wat ik dan kan is openen met ifunbox. Ik zie dan wel de gedownloade route in ifunbox maar dan kan ik er niks mee om te converteren.

Als ik dan een stap verder kijk, stap 3 dan kan ik ook die map niet vinden. :|


11 feb 2015 22:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Je moet ifunbox op je pc installeren en opstarten en de iPhone via het USB kabeltje aan de pc hangen.
_________________________________________
kaufen, behalten, genießen...


11 feb 2015 22:53
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
sebastian schreef:
Je moet ifunbox op je pc installeren en opstarten en de iPhone via het USB kabeltje aan de pc hangen.


Ja ik ga het zo proberen, laat weten of het gelukt is. Dank je.


12 feb 2015 8:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Al 1,5 uur bezig met van alles downen/uitpakken en converteren. Tot zover gelukt nu wil ik de route coupe/paste zoals beschreven in stap 2 en vind ik net de laatste map itenary niet. :scratch:

Iemand een idee?


12 feb 2015 15:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Itinerary is niet te vinden. Pfff wat een gedoe, kost je zoals altijd een hele middag. :evil:


12 feb 2015 16:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Deze laatste map wordt pas zichtbaar als je een normale route hebt genavigeerd voor het eerst. Dus die heb ik nu en deze info is misschien zinvol om in de openingspost toe te voegen.

Zie de route by the way nog steeds niet in sygic...


12 feb 2015 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
YES!!! Nog even de telefoon aan/uit zetten en de route staat nu in favorieten. :salut:

Misschien voor de dummies als mijzelf net als bovenstaande zinvol om in de openingspost toe te voegen?

@topicstarter dank voor je topic/info!


12 feb 2015 17:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
René, mooi dat het gelukt is. Ik zal toevoegen dat de map itinerary pas verschijnt als je een keer genavigeerd hebt. Nooit geweten!
_________________________________________
kaufen, behalten, genießen...


12 feb 2015 22:30
Profiel ICQ 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Vandaag eens geprobeerd om een route te maken. Is goed gegaan en programma itn converter gebruikt om er een itf documentje van te maken.

Hier krijg ik alleen de mogelijkheid om deze op te slaan voor max versie 13 & 14.

Nou is Sygic op mijn telefoon versie 15. Wanneer ik itf 13 & 14 in de telefoon zet, dan zie ik deze bij favorieten nergens terug komen.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? of weet iemand een itf 15 converter?
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


22 maart 2015 11:45
Profiel
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Export naar versie 14 werkt perfect met versie 15.


22 maart 2015 18:39
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Hoe laad je de route in Synic dan? Ik zie m namelijk niet terug :shock:

EDIT: nu wel zichtbaar. Raar maar waar...
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


22 maart 2015 18:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Vanmorgen ook nog ff gecheckt. Werkt prima. :thumleft:

Ik zit tegenwoordig - weer - op Waze. Dat is op dit moment mijn favoriete navigatie. Met de widget geeft tie met 1 druk op de knop de reistijd woon - werk en file info altijd up to date.
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


23 maart 2015 14:05
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Ondertussen door de upgrades van IOS is iFunbox niet meer te gebruiken om routes te laden in de iPhone. Heeft iemand voor mij de tip om dit op een andere manier te doen? Heb geen jailbreak op de telefoon zitten.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


20 maart 2016 12:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Vanuit Sygic verbinding met Dropbox maken (via Instellingen --> Cloudservice), laten synchroniseren en de route verschijnt in Sygic.


20 maart 2016 13:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
:flush:
MarcoB schreef:
Ondertussen door de upgrades van IOS is iFunbox niet meer te gebruiken om routes te laden in de iPhone. Heeft iemand voor mij de tip om dit op een andere manier te doen? Heb geen jailbreak op de telefoon zitten.


Ik heb wel goede ervaringen met de iphone app GPX VIEWER. Met deze app kan je routes in GPX formaat volgen. Let wel je ziet de route op de kaart. Hij loopt mee op de kaart maar hij geeft geen aanwijzingen zoals bij navigatie. GPX is ook een zeer populair format. Veel downloads te vinden.

Wil je zelf een route maken op de PC;
Je kan routes uitzetten met Google maps. Als je klaar bent kan je de url (link in de adresbalk) plakken in de site van http://www.gpsvisualizer.com/convert_input
Die zet hem om naar GPX en dan kan je hem jezelf mailen en op de iphone openen met gpxviewer app.


Laatst bijgewerkt door Octaaf op 21 maart 2016 23:42, in totaal 4 keer bewerkt.



20 maart 2016 14:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
hilmp2 schreef:
Vanuit Sygic verbinding met Dropbox maken (via Instellingen --> Cloudservice), laten synchroniseren en de route verschijnt in Sygic.


Thnx! Heb het gelijk geprobeerd en het werkt!
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


20 maart 2016 14:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
dankjewel hilmp2! werkt prima! ik heb de eerste post in dit topic aangepast zodat we een up-to-date handleiding hebben voor nieuwe gebruikers.
_________________________________________
kaufen, behalten, genießen...


21 maart 2016 21:04
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Geen dank. Kleine moeite. Lees hier zelf ook genoeg tips.

Grt.
Ric


21 maart 2016 22:40
Profiel
PorscheForum Rookie
912 Coupé, 1968, Irishgreen 911 SC Targa, 1979, Schwartz ex 944 Targa, 1986, Zephyr Blau
's-Hertogenbosch
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Mei 2016: zojuist probleemloos volgens de eerste post (dank!!) in dit onderwerp een route in de laatste versie van Sygic via Dropbox op mijn Iphone 6 ingelezen. Het werkt dus nog feilloos.
Ik lees hierboven wat vragen opmerkingen, waardoor ik denk dat het goed is toe te voegen dat als je nog niet eerder routes hebt aangemaakt, je gewoon zelf in Dropbox de mappen kunt aanmaken=toevoegen -pad cq namen precies zoals uitgelegd- en daar je bestandje in zetten. 2 seconden later zichtbaar in Sygic. Helaas, zoals gezegd, de route krijgt de naam van begin en eindpunt. Dat kan lastig zijn als je voor 7 dagen routes hebt waar de namen van straten je weinig zeggen. Als iemand daar nog en tip voor heeft.....

ALS JE EEN ROUTEOMLEIDING HEBT, WAARDOOR JE EENGPS PUNT MIST, WIL DE NAVIGATIE TELKENS TERUG NAAR DAT PUNT (OOK AL RIJDT JE VERDER OP DE ROUTE). WAT IS DE HANDIGSTE MANIER OM DAAR MEE OM TE GAAN? :scratch:
_________________________________________
912 Coupe '68 & 911 SC Targa '79 - Niet jippie, niet poetsen maar rijden!


20 mei 2016 19:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Zelf nog niet geprobeerd, ik rijd alles volgens het boekje :D maar bij sygic zeggen ze er dit van:


How to skip a waypoint
Plan a route and add some waypoints. To skip a waypoint tap into the map, the Quickmenu will appear on the bottom of the screen.
Note: If the Quickmenu does not appear you may have dragged the map with your finger and switched to map browsing mode. Look for the button Resume on the bottom right side and tap on it. Then tap into the map again to call up Quickmenu.



Laat eens weten of het werkbaar is...
_________________________________________
kaufen, behalten, genießen...


30 jul 2016 19:44
Profiel ICQ 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Herkenbaar. Je kunt dan inderdaad een routepunt verwijderen. Had dit zelf door een waypoint net naast de weg te plaatsen.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


30 jul 2016 20:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2, 981 Boxster S
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
Robo912 schreef:
Helaas, zoals gezegd, de route krijgt de naam van begin en eindpunt. Dat kan lastig zijn als je voor 7 dagen routes hebt waar de namen van straten je weinig zeggen. Als iemand daar nog en tip voor heeft.....


Een tip voor mensen die de route een logische naam willen geven binnen Sygic (ipv naam met begin- en eindpunt). Na het openen van een route binnen ITN Converter verschijnt bovenaan de regel met de naam van de route. Door achter deze naam 4 keer een hekje te plaatsen en daarachter de naam die je de route wilt geven, wordt deze naam ook in Sygic getoond.

Voorbeeld (* is naam die de route al heeft): *####Eifel rit 964

Route opslaan in juiste .itf formaat en kopiëren naar de itinerary map. De route wordt nu ook in Sygic getoond met de naam: Eifel rit 964


25 aug 2016 18:41
Profiel
Bericht Re: iphone sygic routes laden (.itn, .itf)
klaasvs31 schreef:
Robo912 schreef:
Helaas, zoals gezegd, de route krijgt de naam van begin en eindpunt. Dat kan lastig zijn als je voor 7 dagen routes hebt waar de namen van straten je weinig zeggen. Als iemand daar nog en tip voor heeft.....


Een tip voor mensen die de route een logische naam willen geven binnen Sygic (ipv naam met begin- en eindpunt). Na het openen van een route binnen ITN Converter verschijnt bovenaan de regel met de naam van de route. Door achter deze naam 4 keer een hekje te plaatsen en daarachter de naam die je de route wilt geven, wordt deze naam ook in Sygic getoond.

Voorbeeld (* is naam die de route al heeft): *####Eifel rit 964

Route opslaan in juiste .itf formaat en kopiëren naar de itinerary map. De route wordt nu ook in Sygic getoond met de naam: Eifel rit 964


** Goeite tip! Kende ik nog niet. Thanks!!!!


25 aug 2016 22:45
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.