Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 16:11



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2491 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 100  Volgende
Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
ATanis schreef:
Vannacht staat de volgende update klaar, 2019.40.... Dit is wel weer iets nieuws.
Jep, die update heeft mijn collega afgelopen nacht gehad.

De ruitenwissers reageren nu op..... je raadt het nooit..... regen!!!! Bla bla, gaaf, bla bla, AI/Deep Learning gedaan om de ruitenwissers met camera’s te laten reageren op regen.

Toen ik hem aangaf dat mijn Seatje dat bijna 20(!) jaar geleden ook al deed (de ruitenwissers op regen laten reageren voor de duidelijkheid) was dat niet aardig van me. Want de Tesla doet het met camera’s ja! Veel beter dus.... Iets met een roze bril, Koolaid, ga zo maar door ;)

En omdat ik toch even moet happen CSV. BMW navigatie update gaat gewoon GRATIS OTA. De eerste drie jaar, daarna 89(?) Euro per jaar. Dus wellicht even de fossiele blik van andere auto merken aanpassen?

Zit er al integratie met Park Mobile in die Tesla’s bijvoorbeeld?


13 dec 2019 17:12
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Met wat???
_________________________________________
GREEN IS GOOD


Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 13 dec 2019 17:30, in totaal 1 keer bewerkt.



13 dec 2019 17:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Tilt! schreef:
Extra batterijcapaciteit voor de Tesla!!
Spanje haalbaar zonder opladen :cheers:

Click

Ik willem!
_________________________________________
GREEN IS GOOD


13 dec 2019 17:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Pascal schreef:
BMW navigatie update gaat gewoon GRATIS OTA. De eerste drie jaar, daarna 89(?) Euro per jaar. Dus wellicht even de fossiele blik van andere auto merken aanpassen?



Netjes gejat van Tesla dan. Toen ik nog fossiele BMW's reed moest je daar dik voor betalen.
Weer een verdienmodel van die arme premium duitsers om zeep :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


13 dec 2019 17:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Kan ik ook gratis en OTA bepaalde topics op dit forum uitzetten voor updates.
Zodat ik ze ook helemaal niet meer zie in het hoofdscherm.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


13 dec 2019 17:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Joh, doen dan :lol:
Fijn week-end :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


13 dec 2019 17:41
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Pascal schreef:
En omdat ik toch even moet happen CSV. BMW navigatie update gaat gewoon GRATIS OTA. De eerste drie jaar, daarna 89(?) Euro per jaar. Dus wellicht even de fossiele blik van andere auto merken aanpassen?

Enkel de kleine updates. Wil je een grondige update van je navi, mag je een bestand van +15GB downloaden en via een usb stick overzetten.


13 dec 2019 19:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Heb even moeten googlen om te weten wat OTA betekent :mrgreen:
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


13 dec 2019 22:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
OTA: keuze genoeg :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


13 dec 2019 23:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Ik heb het Teslisme genoemd, maar het kan ook best een automobiele mid-life crisis zijn. Toen de Teslisten op dit forum waren nog Teslistjes waren, doomden ze van verleidelijke benzineautos. De meest sexy objecten van hun tienerdromen hingen als posters boven hun bed, Ferrari’s: Porsches, al dan niet topless, je kent het wel. Toen ze eindelijk de leeftijd hadden bereikt waarop ze automobiel-actief konden worden, ragden ze eerst wat oude beestjes af, de een na de ander, want ja: zo gaat dat. Op een gegeven moment word je verstandiger. Baan, vrouw, huis, kinderen en een verstandige, vaste auto. Een keuze gedreven uit liefde, natuurlijk, maar ook met oog op de toekomst, stabiliteit, etc etc. Moest ook een beetje goed vallen bij vrienden en de buurt. Een BMW dus. Spannend, maar je kan er ook mee aankomen. Representatief. Gesettled. En dan, na een jaar of 20, 30 komt dat onvermijdelijke gevoel: “is dit nou echt alles”? Natuurlijk, de BMW is nog steeds geweldig en je spreekt er met trots over. Ruim, zuinig, veilig, en je kan er nog steeds lekker mee spelen als niemand kijkt. Goed voor de kinderen, ook. Boodschappen passen er in, vakantie…. Is dat het nou?! En dan opeens verschijnt er zo'n elektrisch jong ding. Fris, onschuldig, aanvankelijk door niemand serieus genomen want wat is dat ding nou helemaal. Anders gelijnd, niet zo degelijk, je komt er niet ver mee maar wat is het leuk! En anders! Je gaat voor de bijl. Je verbreekt de lange, serieuze relatie met BMW en gaat vol voor het avontuur. Je geniet van elk moment wat dat elektrische niemendalletje is me een partij spannend! Leniger, sneller, lekker strak. Opeens is die BMW saai, log, een beetje dik. Natuurlijk: loyaal, en je houdt heus nog wel van die BMW, maar je hart gaat pas echt kloppen als je de Tesla pakt. Dit is wat je hebt gemist: weg uit die sleur! Je vrienden vinden het maar niks, maar dat wakkert het gevoel alleen nog maar meer aan. Zij snappen je niet, maar jij snapt het des te beter! Elke ochtend weer een verrassing! Onmiddellijk paraat, meteen bij de les: jij en je Tesla - je bent gewoon totaal verliefd. En de wereld mag het weten! Je saaie vrienden schudden het hoofd.

De bezinning komt later. Als je bent uitgespeeld ga je zien dat die Tesla gewoon lelijk is. En niet zo loyaal als je BMW. Dan krijg je spijt. Tesla gaat eruit. Terug naar BMW? Tja, als je nog maar terug mag komen!


14 dec 2019 10:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
:mrgreen: :mrgreen:


14 dec 2019 10:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Je vergeet het slaafs doen wat de politiek hen oplegt, handig vervomd in een "everybody is stupid, except me" jasje 8)

Het hok komt blijkbaar niet naar Europa, want het enige dat een beetje meegeeft zijn de ruiten :mrgreen:

Click
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


14 dec 2019 13:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Haha, vermakelijk dat anti tesla gebeuren. Doorsnee van de maatschappij zullen we maar zeggen. Ik wens ieder zijn auto toe die hij wenst, dus rijd vooral door met de bmw of wat dan ook waar je blij van wordt..:) ik kan beide mooi vergelijken, denk dat je dat ook eerst moet doen (en niet ‘ik heb ook van autoweek begrepen dat Tesla’s echt een baggerkwaliteit hebben of ik heb er ook even in gezeten’..), voordat je uberhaupt een oordeel kunt vellen. Maar boeien, iedereen moet lekker rijden in waar hij/zij blij van wordt:)


14 dec 2019 13:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Wat heb jij toch met Autoweek :roll:


14 dec 2019 14:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Haha @ Enguess; spot on.
Behalve de laatste regel. Ik kan me niet voor stellen ooit nog een nieuwe BMW te willen bezitten, dat merk is echt verkwanseld.
Taycan lijkt me gaaf, maar is veel te duur voor technologie die vooralsnog niets meer biedt dan Tesla. Wel een fraai interieur...
Lightyear, ook gaaf, maar die gaan het niet redden denk ik.
Blijft over Tesla, liefst een Cbrtrck 8)
En die kneus van de TUV die nu al begint te leuteren over toelating in Europa :lol:
Zegt genoeg over de angst die de Duitse industrie heeft voor Tesla :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


14 dec 2019 15:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
dobbelsteen schreef:
Pascal schreef:
En omdat ik toch even moet happen CSV. BMW navigatie update gaat gewoon GRATIS OTA. De eerste drie jaar, daarna 89(?) Euro per jaar. Dus wellicht even de fossiele blik van andere auto merken aanpassen?

Enkel de kleine updates. Wil je een grondige update van je navi, mag je een bestand van +15GB downloaden en via een usb stick overzetten.

Kaarten worden (even uit mijn hoofd) 4x per jaar bijgewerkt, 'kleine updates' inderdaad. Als jij de totale update er graag overheen wil zetten, moet je hem inderdaad helemaal opnieuw laden. Die is gewoon gratis te downloaden, dus ook daar zie ik het echte probleem niet (nou, vooruit, USB-A :) )...
Even voor de goede orde, een ieder die de illusie heeft dat dit bij welk ander merk dan ook anders zou zijn.... Mwah.... ;)...


14 dec 2019 17:38
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Toch altijd bijzonder dat ‘de mijne is beter’ op autoforums. Het interesseert me werkelijk de rozen. Vind het leuk om te lezen als mensen blij zijn met hun aankoop/keuze. Kan ik oprecht van genieten. Maar als mensen hun eigen keuze gaan opdringen aan anderen of een andere keuze van iemand anders niet ‘accepteren’ en een soort van Jehova gedrag gaan vertonen ben ik er gauw klaar mee. Hoewel vermakelijk ook vermoeiend. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 dec 2019 18:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
En daar heeft het Tesla topic wel een opvallend en bijzonder hoog gehalte van imho. Meer nog dan het kijk mijn G model, 964, 993, 996, 991, 992, luchtgekoelde, watergekoelde, NA/turbo, handbak/PDK, cabrio/coupe, 911/niet 911, etc topics die we allemaal inmiddels wel kennen. Zal wel iets met technologie, OTA, milieu / klimaat of Greta te maken hebben of zo ... :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


14 dec 2019 18:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Ik denk dat het meer is omdat de discussie meer gepolariseerd is. Petrolheads ageren zeer fel tegen electrisch rijden. Electrische rijders schieten meteen in de verdediging dat hun keuze echt milieubewust is. Waar de eerste niet weten waar ze het over hebben, “maar een auto moet naar benzine ruiken” en de tweede drogredenen aangrijpen om hun keuze te verklaren terwijl het meestal de belastingvoordelen zijn.

Ik zeg: lekker blij zijn met wat je hebt.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 dec 2019 18:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Dat denk ik ook Horn. Mag idd ook best wat genuanceerder, van beide kanten. Het is ook niet dat ik persoonlijk niet opensta voor EVs en EV technologie maar krijg af en toe een beetje uitslag van dat EV prediken. :wink:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


14 dec 2019 18:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 dec 2019 18:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Omdat ik toch aan het oriënteren ben kwam onderstaande oplossing tegen......hybride

76112
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


14 dec 2019 18:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Gewoon op een aanhanger zetten, en dan gelijk een wat grotere. Actieradius Tesla onbeperkt... :mrgreen:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


15 dec 2019 7:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Enguess schreef:
Wat heb jij toch met Autoweek :roll:

Vrij weinig, maar waar ik eerst nog de hoop had dat het niveau van autoweek het hier niet zou halen, vind ik de laatste reacties hier steeds zuurder en harder worden, ergo autoweek niveau. Niets naar jou toe hoor of wie dan ook, meer in het algemeen. Lekker iedereen blij laten zijn met wat hij/zij heeft. En zodra de Taycan financieel haalbaar is, komt ie bij mij in de garage, alleen al om het interieur..:). Nu nog maar even behelpen met een M3 en een Cayenne :)


15 dec 2019 12:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991 S, ex 997 C4, ex: 996 C4S
Gelderland
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Het zal wel aan mij liggen, maar de titel van dit topic is "Tesla adepten onder elkaar "
Dan kun je toch verwachten dat de toon over Tesla positief is ..
Of we moeten de titel van dit topic veranderen :wink:


15 dec 2019 14:58
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2491 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.