Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 11:36



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2491 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100
Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Tilt! schreef:
smartbart schreef:
lelijk is een kwestie van smaak


Kan jij die foto bekijken en zeggen: "dit is nu de mooiste auto ooit, hier heb ik altijd al van gedroomd"?
Ik niet, maar goeie smaak is niet aan iedereen gegeven.
Eerder deze week zag ik een 992, vuilzakkengrijs, met zwarte accenten. Ik was direct aan het uittellen hoeveel mijn 3 zouden kunnen opbrengen en of dat genoeg was om zo een 992 te kopen. Dat heb ik NIET als ik de foto hierboven zie. Heb je dat wel, dan moet je dat gaan posten op een Teslaforum, maar niet iedereen de les komen spellen op een Porscheforum.
Het BLIJVEN verdedigen als mooi terwijl ze eerder al toegaven er in te zitten vanwege de $$, mja, dat werkt als een rode lap.
Sponsoring en belastingsverlaging zijn synoniemen. Moest de sponsoring er niet zijn, er reden 5 Tesla's rond in NL, alle 5 bereden door heerschappen met geitewollen sokken in sandalen.

De dag dat ik hier de zin "ja, 't is niet moeders mooiste, maar fiscaal aantrekkelijk, en eigenlijk rijdt het wel goed" lees, is de dag dat ik stop met fulmineren.


Je klinkt een beetje gefrustreerd. Gaat het wel goed met je?


04 feb 2021 15:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Cazzo Super Veloce schreef:
Dat ga ik dan niet zeggen want ik lach me kapot om dat gefulmineer van jou.
Ook al zit er een kern van waarheid in :popcorn:


De Model 3 is niet de mooiste auto ooit, maar als ik rondkijk is het wel bovengemiddeld op dat vlak vind ik.

Maar ook zonder de fiscale voordelen: noem mij eens een auto van 65.000 euro die leuker zou zijn? Dat is zo simpel nog niet.

Alles een beetje afhankelijk van wat je zoekt in een auto, maar voor mij is op de openbare weg dit gewoon een ideale auto.

Als ik mij druk had gemaakt om de bijtelling was ik wel in de M3 uit 2019 blijven rijden.


04 feb 2021 15:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Tilt heeft groot gelijk als hij zegt dat die Tesla's niet mooi zijn. Vandaag 5 uur in de auto gezeten en veel van die T-hokken voorbij zien komen, vooral een T3 is bepaalt geen schoonheid als je er een metertje of 50 achter rijdt. :bang: En de Tesla S is ook geen beauty, het ontwerp is verouderd.

Maar goed, ik begrijp best dat zakelijke rijders er voor kiezen om elektrisch te rijden (en een enkele geitewollensok).
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


04 feb 2021 15:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Nou, de mijlpaal is bereikt, met dank aan DS :thumleft:
Volkomen terecht natuurlijk, 100 pagina's gewijd aan het meest innovatieve automerk allertijden.
Tesla heeft een van de grootste industrieën volledig op zn kop gezet.
Fabrikanten van koppelingen, distributieriemen, bougies, motorolie etc gaan allemaal Kodak achterna.
Als compensatie voor alle PF-ers die zich geërgerd hebben aan dit topic zal ik 100 euro doneren, en nog een euro per pagina die nog volgt :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 feb 2021 15:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Devils son schreef:
Je klinkt een beetje gefrustreerd. Gaat het wel goed met je?


Zoals reeds een paar keer eerder vermeld... Die truukjes maken misschien indruk op iemand die nieuw is op fora, maar een oldtimer zoals ik herken daar de "ik weet niet meer wat zeggen en dus ga ik de mentale gezondheid van x in vraag stellen, mezelf extra indekkend door te vragen of het wel goed gaat".

Geeuw

Maar kom, we zitten aan 100 pagina's. Slotje erop en dumpen die handel. Laat het ons over mooie auto's hebben.
Deze discussie gaat hier verder: https://www.teslaforum.nl/

"Even voorstellen" heeft 12 berichten
"Techniek en probleemoplossingen" heeft al 121 berichten, alleen al voor de lelijke eend M3 vanzelfsprekend :mrgreen: :res:

Maar ja, wat moet je anders kopen met een luizige 65K?
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


Laatst bijgewerkt door Tilt! op 04 feb 2021 16:02, in totaal 1 keer bewerkt.



04 feb 2021 15:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Echt nie :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 feb 2021 15:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Tilt! schreef:
Maar kom, we zitten aan 100 pagina's. Slotje erop en dumpen die handel. Laat het ons over mooie auto's hebben.
Deze discussie gaat hier verder.



Tilt! voor Moderator :ba:



:mrgreen:


04 feb 2021 16:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
1 kwartiertje "delete-rechten", that's all I need ;)
Ik zou dan ook de software aanpassen zodat het woordje "Tesla" automatisch aangepast wordt naar "Crafter" :mrgreen:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


04 feb 2021 16:05
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb ...

#Crafter :mrgreen:

Bijlage:
Alleen voor batterijen .jpeg
Alleen voor batterijen .jpeg [ 365.24 KiB | 2126 keer bekeken ]


Hier zijn de E-mobielen overigens bevoorrecht ... alleen voor batterijen :lol:


04 feb 2021 16:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Ook even de topic titel aanpassen dan! :mrgreen: :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


04 feb 2021 16:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Tilt! schreef:
1 kwartiertje "delete-rechten", that's all I need ;)
Ik zou dan ook de software aanpassen zodat het woordje "Tesla" automatisch aangepast wordt naar "Crafter" :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 feb 2021 16:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Snap je redenering niet helemaal, Tilt.
Moet je dan perse in de mooiste auto ooit rijden waar je altijd al van gedroomd hebt om iets over de auto te mogen zeggen?
Beetje vreemde redenering, ik denk dat 90% van de mensen niet in hun droomauto rijdt. Mezelf incluis.

Feit is gewoon dat tesla zeer fijn rijdende auto’s maakt met specs die alle andere fabrikanten wegblaast!! Of je de auto mooi vindt is alleen maar een mening en geen feit. Zal me ook echt roesten wat de buurman ervan vind.

En subsidie vanuit de overheid is toch juist goed voor een milieuvriendelijkere variant van oldauto. Dit heeft natuurlijk ook als doel om deze ontwikkeling aan te slingeren. Als je zegt dat je daar tegen bent zeg je feitelijk dat je tegen het milieu bent. Beetje vreemd als je het mij vraagt.

My 2 cents

Anywayz, deze lelijke eend in de bijt heeft inmiddels 100 pagina’s
_________________________________________
footers zuigen! :D


04 feb 2021 19:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Tilt! schreef:
Devils son schreef:
Je klinkt een beetje gefrustreerd. Gaat het wel goed met je?


Zoals reeds een paar keer eerder vermeld... Die truukjes maken misschien indruk op iemand die nieuw is op fora, maar een oldtimer zoals ik herken daar de "ik weet niet meer wat zeggen en dus ga ik de mentale gezondheid van x in vraag stellen, mezelf extra indekkend door te vragen of het wel goed gaat".

Geeuw

Maar kom, we zitten aan 100 pagina's. Slotje erop en dumpen die handel. Laat het ons over mooie auto's hebben.
Deze discussie gaat hier verder: https://www.teslaforum.nl/

"Even voorstellen" heeft 12 berichten
"Techniek en probleemoplossingen" heeft al 121 berichten, alleen al voor de lelijke eend M3 vanzelfsprekend :mrgreen: :res:

Maar ja, wat moet je anders kopen met een luizige 65K?


Voor iemand die continue in herhaling moet vallen en daarbij niet veel verder komt dan ik vind hem lelijk, ga je wel heel gemakkelijk klagen over dat de ander geen inhoud zou hebben.

Mijn persoonlijke mening: ik vind het een beetje kinderachtig. Prima als je de Model 3 niets vindt. Maar wat doe je dan iedere keer hier? Ga dan lekker jippie over auto's waar je wel wat mee hebt.

Als je nou iets lolligs te melden hebt, prima. Maar je klinkt gewoon hopeloos gefrustreerd. Als je dat prima vindt: game on.


04 feb 2021 20:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Devils son schreef:
Mijn persoonlijke mening: ik vind het een beetje kinderachtig. Prima als je de Model 3 niets vindt. Maar wat doe je dan iedere keer hier? Ga dan lekker jippie over auto's waar je wel wat mee hebt.


Vind jij dat kinderachtig? Is alles wel ok? Je klinkt een beetje gefrustreerd.

Prima als je Porsche niks meer vindt, maar wat doe je dan iedere keer hier? Ga dan lekker jippie op het Teslaforum waar je wel wat mee hebt.

Zoals ook reeds meermaals gezegd: two can play that game ;)

De andere reply ga ik zelfs niet meer aan beginnen. Die is ook al te ver heen en denkt dat hij eigenhandig het milieu gaat redden in zijn lelijk eendje. You go boy! Save it!
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


05 feb 2021 1:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
Mooie reply.
Iets met de pot verwijt de ketel ;)

Je mag uiteraard lezen in mijn post wat je wilt hoor.
Vaak is het tijd voor een spiegel als je het gevoel krijgt dat de hele wereld gek is.

Ik hou van porsche net als jij. Dat is de reden waarom ik op dit forum terecht ben gekomen. Laten we nu net deze discussie voeren in het topic voor een andere fabrikant Tesla. Daar hebben we het nu eenmaal over in dit sub forum. Als je dat niet trekt, kom er dan niet.
Gratis advies en verder even goede vrienden hoop ik. :thumleft:
_________________________________________
footers zuigen! :D


05 feb 2021 7:23
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Even geen Porsche (Tesla -adepten onder elkaar)
En we gaan hier verder.

Afbeelding


05 feb 2021 7:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2491 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.