Pagina 1 van 2
Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 02 sep 2013 11:17
door molen934
Weet het is heel wat anders als Porsche, maar toch
Probeer al dagen in contact te komen met Ziggo
"Al onze medewerkers zijn in gesprek, het is erg druk zou u aub een andere keer kunnen terugbellen"
Heb een eenvoudige vraag maar kom er niet doorheen

Je voelt je zo machteloos

Re: Zou verboden moeten zijn!!!
Geplaatst: 02 sep 2013 11:43
door Erwin
In plaats van hier een topic aanmaken misschien gewoon een mail sturen naar Ziggo,
......of deze post verplaatsen naar het spui-je-gal forum van Ziggo

Re: Zou verboden moeten zijn!!!
Geplaatst: 02 sep 2013 11:44
door Richard
Hans,zet een berichtje op fb,ze nemen binnen het uur contact met je op

Re: Zou verboden moeten zijn!!!
Geplaatst: 02 sep 2013 11:49
door molen934
Erwin schreef:In plaats van hier een topic aanmaken misschien gewoon een mail sturen naar Ziggo,
......of deze post verplaatsen naar het spui-je-gal forum van Ziggo

Dat begrijp ik, maar je KAN niet naar hun mailen

Re: Zou verboden moeten zijn!!!
Geplaatst: 02 sep 2013 12:01
door dobbelsteen
Die situatie herken ik. Ooit eens een onterechte parkeerboete gehad, wil ik mailen naar het bedrijf blijkt dat die email adressen niet werken.

Re: Zou verboden moeten zijn!!!
Geplaatst: 02 sep 2013 12:06
door michelm1978
Al meer dan 10 jaar trouwe klant van XS4ALL, vrijwel nooit troubles en altijd snel iemand aan de lijn. Ze zijn idd niet de goedkoopste...
Re: Zou verboden moeten zijn!!!
Geplaatst: 02 sep 2013 12:39
door Franz
Is het een technische vraag?
Re: Zou verboden moeten zijn!!!
Geplaatst: 02 sep 2013 12:51
door horn
dobbelsteen schreef:Die situatie herken ik. Ooit eens een onterechte parkeerboete gehad, wil ik mailen naar het bedrijf blijkt dat die email adressen niet werken.

Hoezo zou je over een parkeerboete naar Ziggo willen mailen?

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 02 sep 2013 13:10
door Blaserlou
ff Twitteren, #fail #ziggo

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 02 sep 2013 19:04
door meer
Ik heb dit probleem ook gehad met Ziggo, heb toen het nummer gebeld voor nieuwe abonnees. Is een ander nummer, of ander keuzemenu (dat weet ik niet meer) en werd toen bijna meteen geholpen. Kreeg zelfs een doorkies nummer welke voor de monteurs van Ziggo wordt gebruikt . Probleem werd toen snel opgelost. Misschien het proberen waard? Succes!
Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 02 sep 2013 19:09
door mbembe
Facebook en Twitter helpen idd echt.... Althans bij veel bedrijven dus ik neem aan dat ook Ziggo dit in de gaten houdt

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 02 sep 2013 19:18
door molen934
Nou ik heb me erin gebeten en bleef volhouden en kreeg ze te pakken
Als het goed is krijg ik het e.e.a. toegezonden, he he
Kreeg de digitale factuur niet open en hij herkende mijn e mail adres niet.
We wachten af

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 02 sep 2013 20:08
door lindemans
Inderdaad in het keuze menu altijd kiezen dat je geen klant bent of dat je overweegt op te zeggen, als ze die opties aanbieden. Bestaande klanten krijgen de laagste prio.
Op die manier had ik zojuist mn huidige energie leverancier Essent direct aan de lijn

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 03 sep 2013 19:22
door molen934
Heb de spullen binnen gekregen en kan er mee verder
Moest ook mijn modem resetten, net gedaan hij is weer SUPER snel en vliegt er doorheen

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 03 sep 2013 19:52
door Franz
Modem moest je sowieso al resetten aangezien Ziggo zijn internetsnelheid verhoogd heeft.
Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 03 sep 2013 20:03
door bully
molen934 schreef:Nou ik heb me erin gebeten en bleef volhouden en kreeg ze te pakken
Lassie?...............

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 03 sep 2013 20:32
door molen934
Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 03 sep 2013 20:49
door barolo
Modem resetten moet je zo'n 1 x per maand doen. Zit zelf ook bij Ziggo en ben tevreden. Ze hebben een goed app om TV op je Tablet te kijken en daar maak ik vaak gebruik van. Daarnaast nog een mooie Interactieve TV-gids. Op het klantportaal kun je vragen stellen aan Tess, maar ja, dan heb je wel een internet verbinding nodig.
Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 03 sep 2013 22:57
door Pascal
barolo schreef:Modem resetten moet je zo'n 1 x per maand doen.
???? Tis geen And... Windows?! Gewoon laten draaien, als er iets boeiends is op het netwerk van Ziggo, resetten ze hem op afstand voor je....
barolo schreef:Op het klantportaal kun je vragen stellen aan Tess, maar ja, dan heb je wel een internet verbinding nodig.
Over miskleunen gesproken, dit soort "assistenten" .... pfff... Overigens bijna nooit nodig, maar ik kan met dat soort dingen nooit vinden wat ik nodig heb...

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 04 sep 2013 10:29
door barolo
Jij weet het allemaal zo goed he pascal???
In de nacht van maandag 26 op dinsdag 27 augustus 2013 vinden er tussen 1.00 en 6.00 uur werkzaamheden in uw buurt plaats. Omdat de werkzaamheden buitenshuis plaatsvinden, hoeft u hiervoor niets te doen. Houdt u er wel rekening mee dat er tijdens deze werkzaamheden onderbrekingen kunnen optreden in uw televisie-, radio-, telefonie- en internetsignaal. Uiteraard doen wij er alles aan om de overlast zo veel mogelijk te beperken.
Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat het mogelijk is dat de telefoonlijn van Ziggo tijdens de werkzaamheden tijdelijk niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon.
Na de werkzaamheden
Kunt u na deze werkzaamheden niet bellen en/of internetten? Probeer dan eerst het volgende:
1. Haal de stroom twee minuten van uw modem af en zet hem daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
2. Heeft u een losse router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas weer uw router aan en start uw computer opnieuw.
3. Digitale Televisie van Ziggo? Haal dan twee minuten de digitale ontvanger van de stroom en sluit deze daarna weer aan.
Heeft u nog vragen of houdt u problemen?
• Op
www.ziggo.nl/werkzaamheden en op teletekstpagina 302 van Ziggo TV (kanaal 12 digitale tv) vindt u actuele informatie over onderhoudswerkzaamheden.
• Bel ons gratis op telefoonnummer 1200 (vanaf uw vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 8.00 uur tot 22.00 uur en in het weekend van 9.00 uur tot 22.00 uur.
• Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op
www.ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Erica Blom-Groenink
Directeur Klantenservice
Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 04 sep 2013 11:12
door molen934
Ja die mail had ik ook ontvangen

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 04 sep 2013 20:39
door mbembe
@barolo: maar das toch niet iedere maand??
Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 05 sep 2013 7:58
door barolo
Iedere maand is misschien een beetje veel. Dit soort emails van Ziggo worden zo'n 4 x per jaar verstuurd. Ook voor het verhogen van de Internetsnelheid moet je een reset geven. Dat komt zo'n 2 x per jaar voor.
Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 05 sep 2013 10:20
door EriC4C
Stemmingmakerij
(ook in dit topic) dus

Re: Zou verboden moeten zijn!!! - Ziggo antispam
Geplaatst: 05 sep 2013 11:54
door barolo
Nee hoor. Advies is resetten. Zelf doe ik dat zo'n 10 x per jaar en dat lost meestal de problemen op.
