Pagina 1 van 3
Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk ik
Geplaatst: 05 dec 2013 18:19
door Marcel
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 18:26
door ps
Hoop dat r iets meer kwaliteit in zit. het interieur van de vorige bevatte plastic soorten waarbij een oude Twingo nog beter afstak.
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 18:29
door renetrzes
Ik vind hem mooi heeft wel iets weg van de vorm van de 911
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 18:50
door ps
?? ik zie dat niet.
Vind m wel mooi, maar vorige ook.
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 19:11
door Pascal
Marcel schreef:
Als ik deze foto zo zie, zeg ik "voorkant van BMW"

...
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 19:32
door Franz
Wordt er niet warm of koud van.
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 20:45
door DennisD
dak lijnen van een 911 neus van een nieuwe 3 serie (van opzij dan)
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 20:50
door horn
Marcel schreef:
Dit vind ik de mooiste. Heb verder niet zoveel met moderne amerikaanse sportwagens. Ook Vipers etc kunnen me nauwelijks bekoren. Ieder z'n meug.
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 21:14
door ps
Ieder zn meuk bedoel je?
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 21:15
door ps
Ieder zn meuk bedoel je?
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 21:17
door ps
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je sneller bent dan die moderne electronica?
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 21:18
door steef
horn schreef:Marcel schreef:
Dit vind ik de mooiste. Heb verder niet zoveel met moderne amerikaanse sportwagens. Ook Vipers etc kunnen me nauwelijks bekoren. Ieder z'n meug.
Das een zusje van Eleanor.....

De rest.....

Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 21:46
door Master Ken
Mag wat mij betreft allemaal in de US blijven

Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 05 dec 2013 23:42
door Rijn
Helemaal mee eens
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 0:03
door Henk
Vind hem helemaal goed. Gezien de visie van Ford dat de nieuwe introducties mondiaal toepasbare auto's dienen te zijn, zal het met de materiaalkeuze wel goed zitten denk ik.
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 0:19
door steef
Ja doeg......dream on

Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 0:22
door horn
dat zou pas echte winst zijn. dat de nieuwe mustang net zulke mooie materialen had als mijn oude S-max...

Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 1:08
door steef
Ik wil jullie niet teveel uit de droom helpen, maar een 911 zit ook bomvol plastic, en ik zie het verschil niet tussen 'mooi' plastic en 'lelijk' plastic. Alleen is het wel fijn als het goed passend is en niet rammelt.....

Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 7:56
door horn
steef schreef:en ik zie het verschil niet tussen 'mooi' plastic en 'lelijk' plastic. Alleen is het wel fijn als het goed passend is en niet rammelt.....

ga eens een stukje rijden in een Impreza WRX... Rij-ervaring: 10 Plastic experience: 1

Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 8:16
door Marcel
DennisD schreef:dak lijnen van een 911 neus van een nieuwe 3 serie (van opzij dan)
vind je, beetje...


Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 8:19
door Marcel
Henk schreef:Vind hem helemaal goed. Gezien de visie van Ford dat de nieuwe introducties mondiaal toepasbare auto's dienen te zijn, zal het met de materiaalkeuze wel goed zitten denk ik.
vind het wel aardig, niet top, maar wel echt amerikaans passend bij de auto, ik kan er wel mee leven, zeker als DD, en dan moet je nog even nagaan wat dit ding in US gaat kosten, niet in NL, want dan gaat het nergens over

Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 10:20
door Franz
Ze hebben wel iets geleerd van Aston Martin, Jaguar en Landrover natuurlijk.
Ik bedenk me nu dat iedereen vrij sceptisch was over het Indiase Tata Motors, toen deze een aantal jaren geleden Landrover en Jaguar van Ford overnamen. Nu een aantal jaren verder kun je niets anders concluderen dat ze het heel goed doen.
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 10:22
door Ewout
Wie wil er nu een Land Rover?!

Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 10:34
door Marcel
ikke.......
Re: Het gaat helemaal goed komen met de nieuwe Mustang, denk
Geplaatst: 06 dec 2013 10:36
door Cazzo Super Veloce
Mwah, zou toch eerder voor n Land Cruiser gaan.
OT, Mustang is niet mijn ding, maar meestal wel veel waar voor je euro's