Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 11:39



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
ELE Rally 2+3 juni 2023 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht ELE Rally 2+3 juni 2023
Zijn er hier mensen die naar de ELE Rally gaan aankomend weekend?

Ik ben daar toen ik nog maar een klein Novawindje was eens geweest met mijn oom, en het leek mij leuk om weer eens te gaan, maar ik vind de website echt ontzettend triest qua informatie.
Wellicht dat veteranen die elk jaar gaan er geen last van hebben maar er zijn blijkbaar een aantal verschillende locaties waar op verschillende tijden proeven gereden worden, maar al die informatie vind je blijkbaar alleen in het ELE Magazine dat je voor 10 euro moet kopen op de locatie waar je ook je kaartjes koopt.

Nu houd ik van het plannen van mijn dag/activiteiten en merk ik dat mijn enthousiasme een tik krijgt omdat ik gewoon niet weet waar ik hoe laat terecht moet, en waar parkeer ik dan, etc.

Of zijn er hier veteranen die beetje weten hoe dat in zijn werk gaat (of mensen die al een magazine hebben gekocht bij een voorverkoop punt die mij iig wat tijden zouden willen doorgeven) of die in ieder geval kunnen zeggen dat het allemaal wel losloopt qua parkeren enzo?

Het is allemaal rond Eindhoven dus het zijn geen wereldreizen maar wellicht ben ik een tikkie OCD als het aankomt op niet kunnen plannen, en misschien maak ik me te druk om niets :oops:


31 mei 2023 16:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: ELE Rally 2+3 juni 2023
Vroeger een paar keer geweest. Meestal ging ik naar een KP en dan na een paar auto's naar de volgende (wel goed plannen en tegenwoordig met navi beter te doen dan toen).

Destijds waren de vrijdag KP's ook al in de avond-uren; leuk zo lang het licht is, maar als het donker wordt zie je niet veel door de enorme verlichting die die wagens hebben (wel mooi om gloeiende remschijven te zien :D )

Hieronder de tijden van de KP's
https://app-cdn.sportity.com/81bdd5a2-c ... .1_SRR.pdf

Een plattegrond van de KP's was wel handiger geweest (staan ongetwijfeld in het boekje).

Succes en veel plezier :thumleft:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


31 mei 2023 21:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: ELE Rally 2+3 juni 2023
Bedankt, ik had die PDF ook al gevonden maar helaas zegt het mij niet of ze nu in Oirschot of Helmond zijn.

Maargoed ik trek de stoute schoenen aan en ga eerst maar eens een boekje halen+toegangsbewijzen bij het servicepunt vrijdag middag/avond.

Wat ik me nog kan herinneren van toen mijn oom mee mee had genomen was dat ik het juist in de avond mooi vond om die lampen aan te zien komen en de bocht om te scheuren :)

Maar overdag kan ik dan weer kijken of ik ze een beetje mooi op de foto kan krijgen.


31 mei 2023 21:40
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.