Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 20:22



Antwoord op onderwerp  [ 294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
De meeste apps hebben ook niet de functionaliteit nodig van iOS 8. Dus kan je perfect apps maken voor de oudere.
Daar verdien je trouwens meer mee. Want je doelgroep is groter. Iedereen met iOS 8 kan het gebruiken + iedereen van de oudere iOS'en.


27 sep 2014 14:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Moet dan wel nog even door Apple goedgekeurd worden anders komt het niet in de store :popcorn:
_________________________________________
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?


27 sep 2014 17:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
dobbelsteen schreef:
De meeste apps hebben ook niet de functionaliteit nodig van iOS 8. Dus kan je perfect apps maken voor de oudere.
Daar verdien je trouwens meer mee. Want je doelgroep is groter. Iedereen met iOS 8 kan het gebruiken + iedereen van de oudere iOS'en.

Dat snap ik maar dat is de discussie toch helemaal niet? Een App waar je voor betaald of een gratis OS? Dat zijn twee verschillende dingen. Je zal als bedrijf moeten doorontwikkelen, en zeker als fabrikant van smartphones. Met de komst van de 64bit smartphone bij Apple is het belangrijk dat meerdere ontwikkelaars gebruik kunnen maken van de mogelijkheden van die chip. Vandaar zijn die updates zo belangrijk. Ik begrijp eerlijk gezegd die mensen niet die graag voorop willen lopen met alle ontwikkelingen maar er dan ook voor kiezen om met het afgedankte toestel van hun partner te gaan rondlopen of zoiets. Allemaal prima maar ga dan niet jouw probleem bij de fabrikant neerleggen als je toestel het dan niet trekt.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


27 sep 2014 18:38
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Ik snap precies niet meer wat ik bedoelde met "alleen ziet apple dat niet zo" in een eerdere reactie op het feit dat apple zo snel upgradet. :P


27 sep 2014 19:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
:mrgreen:
Dat doen ze om hun klanten tevreden te houden. Dat is ook de reden dat ze nu ineens met die grote toestellen op de proppen komen. Zo'n 6 snap ik nog wel, maar zo'n 6+ had voor mij eerlijk gezegd echt niet gehoeven hoor.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


27 sep 2014 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Dilemma, ik ben toe aan een nieuwe smartphone. Logisch zou zijn om van mijn IPhone 5 naar de 6 te gaan. Ik ben echter niet heel erg onder de indruk van de 6. Vind eigenlijk de 5 mooier. Zat te denken aan een Sony z3 compact. Wie praat het uit mijn hoofd? Ik vind de prijs van de Sony echt zeer scherp, en de iPhone 6 (minimaal 64 gb) naar verhouding erg prijzig. Zonder prijsverschil zou ik Apple waarschijnlijk verkiezen. Ben nu volledig gewend aan Apple met MacBook pro, en ipads, en iphone's in huis. Past een android telefoon in dit plaatje? Of kan ik dan beter overstappen op Windows? De MacBook is ook aan een upgrade toe.......
Nu gebruik ik dus alle voordelen van Apple, adressen, agenda's, iTunes en foto albums die allemaal gesynchroniseerd worden. Upgrade telefoon is super eenvoudig, aansluiten op de Mac en de telefoon is geïnstalleerd.
Avontuur Sony, wordt ik daar blij van? Of vertrouwd Apple en dokken;)
_________________________________________
Life's to short not to live it up a little!


08 okt 2014 9:53
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
waarom niet gewoon een 5S als je daar blij mee bent? Vind de 5 ook mooier, groter is niet altijd beter. En nieuwer ook niet, zei de 964 fan :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 okt 2014 10:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Lekker gaan voor een 5s of 6. Voordeel is dat je beschikt over een 64bit toestel en er weer een tijdje tegenaan kan. Combinatie Sony/Android zou ik niet vrolijk van worden icm een Macbook. Niet doen dus.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


08 okt 2014 10:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
6 pakken, fijn toestel, zou wel 128 gig doen. afmeting went snel, rest is ook snel;-)
_________________________________________
ruimte zit je nooit in de weg


08 okt 2014 12:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Zou het ook bij apple houden, aangezien je ook veel ander apple-spul hebt.
Zelf heb ik wel zo een Xperia toestel, ben er erg tevreden over.


08 okt 2014 12:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Franz schreef:
:mrgreen:
Dat doen ze om hun klanten tevreden te houden. Dat is ook de reden dat ze nu ineens met die grote toestellen op de proppen komen. Zo'n 6 snap ik nog wel, maar zo'n 6+ had voor mij eerlijk gezegd echt niet gehoeven hoor.

gister werd bekend dat ze de productie van de 6 gaan terugschroeven en de productie van de 6 plus gaan opvoeren. Blijkbaar zijn er heel veel mensen die wel graag zo'n ieniemienie-ipad willen :mrgreen:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


08 okt 2014 12:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Die zijn voor die Android-gebruikers. Eindelijk een loei van een scherm icm wèl een betrouwbaar OS. Goed gezien van Apple. :thumleft: :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


08 okt 2014 17:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Samsung verkoopt 20% minder dan vorig jaar.


08 okt 2014 17:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Franz schreef:
icm wèl een betrouwbaar OS. Goed gezien van Apple. :thumleft: :mrgreen:

Ik moest lachen. :mrgreen:

Patrick schreef:
Samsung verkoopt 20% minder dan vorig jaar.

Ze verkopen meer toestellen, alleen de omzet is lager door gemiddeld lagere verkoopprijs. Enerzijds door gigantische Android concurrentie uit China, anderzijds omdat steeds meer mensen een middenklasser of lager voldoende snel en capabel achten.

Meer ontopic, als je volledig in het Apple ecosysteem zit en geen zin hebt om daaraan concessies te doen is een iPhone de meest logische keuze. Spatwaterdichtheid (6% van alle beschadigde telefoons is slachtoffer van een glas water, eenzelfde percentage van de wc :shock:) en veruit de langste batterijduur in z'n klasse (zo'n twee keer langer dan de meeste concurrenten) spreken wel voor de Z3 Compact. Meer dan 64 bit, waar je in de praktijk de komende gebruiksjaren waarschijnlijk niet veel van zal merken.
_________________________________________
Tjolk.


09 okt 2014 0:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Jort schreef:
Franz schreef:
icm wèl een betrouwbaar OS. Goed gezien van Apple. :thumleft: :mrgreen:

Ik moest lachen. :mrgreen:

Dat snap ik. Je werd natuurlijk weer herinnerd aan Android 2.3 en 3.0 voor de tablets?

64bit heeft op dit moment weinig meerwaarde maar biedt zeker perspectief voor de toekomst. Zeker als je ziet welke kant ze bij Apple op willen. IOS is iig klaar voor 64bit. Android nog lang niet. En daar ligt ook precies het probleem bij Android. Apple heeft 64bit, dan Android ook. En dan krijg je waarschijnlijk weer te maken met hetzelfde probleem wat je toen kreeg bij 2.3 en 3.0 voor de tablets. Een slordig halfwerkend OS. En daar kunnen 'wij' dan weer om lachen.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


09 okt 2014 9:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Franz schreef:
Dat snap ik. Je werd natuurlijk weer herinnerd aan Android 2.3 en 3.0 voor de tablets?

Goed te zien dat je je humor sinds gisteren niet bent verloren. :mrgreen:

2010 en 2011 belden net... :wink:
Ik heb aansluitend 2.3, 4.0 (de minste, want trager) , 4.1 en 4.4 doorlopen en nooit problemen met stabiliteit gehad. Heeft dan ook meer met apps, model specifieke firmwares en skins te maken dan met Android an sich.

Wel opvallend dat nu (2014), Apple moeite heeft om een fatsoenlijke (lees zonder cruciale bugs en lag voor de ondersteunde modellen) firmware uit te brengen terwijl ze slechts minder dan een dozijn verschillende toestellen hoeven te ondersteunen, daar waar Android voor nauwelijks meer dan een handje vol verschillende toestellen wordt ontwikkeld met bijna evenzoveel verschillende skins. Lijkt me nu geen reden om te gaan zwaaien met stabiliteit als zijnde een groot voordeel.

Citaat:
64bit heeft op dit moment weinig meerwaarde maar biedt zeker perspectief voor de toekomst. Zeker als je ziet welke kant ze bij Apple op willen. IOS is iig klaar voor 64bit. Android nog lang niet.

A) wat is dat perspectief voor de toekomst dat 32 bit niet kan bieden? Hou daarbij de gemiddelde gebruiksduur van een telefoon die je nu koopt in het achterhoofd.
B) Android (L) is in principe al klaar voor 64 bit (de kernel was dat al veel langer). Het wachten is op de SoC's (eerste druppelen binnen) en dan de apps ondersteuning. Dat hoeft niet voor problemen te zorgen zolang 32 bits ondersteuning blijft bestaan, of specifiek in het geval van NDK code i.c.m. C/C++, 32 bit en 64 bit apps enkel worden getoond in de Playstore aan de respectievelijke compatible devices (hetgeen nu ook al gebeurt op basis van o.a. OS versie). Overgangsfasen zijn Apple ook niet vreemd, zoals nu bijv. de nieuwe iPhones oudere apps ook gewoon opschalen naar hogere resoluties.
_________________________________________
Tjolk.


09 okt 2014 9:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Jort schreef:
Franz schreef:
icm wèl een betrouwbaar OS. Goed gezien van Apple. :thumleft: :mrgreen:

Ik moest lachen. :mrgreen:

Patrick schreef:
Samsung verkoopt 20% minder dan vorig jaar.

Ze verkopen meer toestellen, alleen de omzet is lager door gemiddeld lagere verkoopprijs. Enerzijds door gigantische Android concurrentie uit China, anderzijds omdat steeds meer mensen een middenklasser of lager voldoende snel en capabel achten.

Meer ontopic, als je volledig in het Apple ecosysteem zit en geen zin hebt om daaraan concessies te doen is een iPhone de meest logische keuze. Spatwaterdichtheid (6% van alle beschadigde telefoons is slachtoffer van een glas water, eenzelfde percentage van de wc :shock:) en veruit de langste batterijduur in z'n klasse (zo'n twee keer langer dan de meeste concurrenten) spreken wel voor de Z3 Compact. Meer dan 64 bit, waar je in de praktijk de komende gebruiksjaren waarschijnlijk niet veel van zal merken.


Ik ben een maandje geleden overgestapt van de Iphone 4S naar de Sony Z2 en ik heb nog geen seconde spijt gehad van de overstap! Sony komt nu -nog geen half jaar na de introductie van de Z2- alweer met de Z3 en die komt dan weer gelijktijdig met de iPhone 6...

Grappig vond ik deze twee reviews:
http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/mobi ... omparison/
http://www.macworld.co.uk/review/iphone ... n-3573071/

Een van de twee heeft Diederik Stapeltje gespeeld bij de ander, want de teksten zijn grotendeels hetzelfde, maar de conclusie is anders...

Het grappige - vind ik - is dat Macworld in de tekst steeds aangeeft dat de Sony beter is, maar de conclusie is tóch dat de iPhone 6 wint... De reden? Hij is mooier! :lol:

Nou vind ik dat overigens niet: ik vind het design van de Sony mooier dan dat van de iPhone, maar 'beauty is in the eye of the beholder'.

Belangrijker is echter: ik prefereer kwaliteit en prestaties altijd boven 'looks'... 8)

Een collega heeft net de iPhone 6 en we hebben mijn Z2 eens naast die 6 gelegd (overigens valt de Z2/Z3 qua grootte precies tussen de iPhone 6 en 6 plus in). De 6 is 'stylish' , dat is zeker waar, maar met de bouwkwaliteit van de Sony is echt niets mis! Sterker nog: hij voelt degelijker aan. Bovendien kwamen we beiden tot de conclusie dat het echt niet (meer) kan dat een top-range telefoon niet waterdicht is (niet eens spatwaterdicht). Verder springt de kwaliteit van het scherm van de Sony meteen in het oog: alles oogt echt crispyer, helderder en scherper dan bij de iPhone 6. En dan de accuduur: ik doe met de Sony 2 dagen met 1 acculading; dat redt de iPhone echt niet. Het nadeel van de 'klepjes' van Sony (die je steeds open moet maken als je de lader wilt aansluiten) is gemakkelijk te ondervangen: gebruik de magneetlader! Dan hoef je het klepje nooit meer te openen...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


10 okt 2014 11:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Jort schreef:
A) wat is dat perspectief voor de toekomst dat 32 bit niet kan bieden? Hou daarbij de gemiddelde gebruiksduur van een telefoon die je nu koopt in het achterhoofd.
B) Android (L) is in principe al klaar voor 64 bit (de kernel was dat al veel langer). Het wachten is op de SoC's (eerste druppelen binnen) en dan de apps ondersteuning. Dat hoeft niet voor problemen te zorgen zolang 32 bits ondersteuning blijft bestaan, of specifiek in het geval van NDK code i.c.m. C/C++, 32 bit en 64 bit apps enkel worden getoond in de Playstore aan de respectievelijke compatible devices (hetgeen nu ook al gebeurt op basis van o.a. OS versie). Overgangsfasen zijn Apple ook niet vreemd, zoals nu bijv. de nieuwe iPhones oudere apps ook gewoon opschalen naar hogere resoluties.

Typerend. Normaal wordt je door de Fandroids overbluft met specs zoals MHz, gb, pixels en inches. Maar nu ze eigenlijk geen antwoord hebben op de 64bit chip gaan ze lopen verkondigen dat zo'n chip helemaal geen nut heeft.

A) Maar natuurlijk zijn er ook nu voordelen tov 32bit. Sowieso omdat dit in de lijn der verwachting past. Op deze manier houdt je de ontwikkelaars tevreden met een nieuw platform en zal het zorgen voor een beter OS. Meer rekenkracht per watt, dus zuiniger. Sneller opstarten van games en Apps die gebruik maken van rekenkracht zoals GarageBand, Photoshop en Touch ID. Ik verwacht dat Apple uiteindelijk de ARM-processor zal gaan gebruiken in de Macbooks. Ook niet geheel onbelangrijk omdat ze zich zo kunnen loswringen van Intel. Testen gebeurt dus mooi met de iPhone en dat levert heel veel info op. Op langere termijn zal iOS gaan samensmelten met OSX en dan zul je wel naar 64bit moeten. Waarom dan niet meteen overstappen? Apple laat hiermee zien dat de toekomst duidelijk uitgestippeld is en dat geeft ook weer vertrouwen bij gebruikers.

B) Kernel bestaat uit een Linux omgeving dus zo bijzonder is het niet dat die al klaar is voor 64bit. Maar verder leuke argumenten allemaal, feit is dat het er nog niet is en dat was mijn punt. Maar nu dat Apple het heeft vinden ze het blijkbaar toch belangrijk genoeg om ze hierin te volgen.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


10 okt 2014 14:44
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Black Betty schreef:
kan dat een top-range telefoon niet waterdicht is (niet eens spatwaterdicht).

Waterdichte telefoons vind ik wat minder qua uiterlijk, ze hebben meer knoppen nodig om nog bruikbaar te blijven onder water.
En wat bedoel je met spatwaterdicht? Mijn 2 iphones (3GS en 4S) zijn al heel vaak in de regen gebruikt zonder problemen. Ik probeer gewoon te voorkomen dat er water aan de laadopening komt.


10 okt 2014 16:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Welke knoppen bedoel je dan? De Samsung en Sony hebben toch niet meer knoppen dan de iPhone?
Ik zou maar oppassen met de iPhone in de regen of zeer vochtig weer!
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


10 okt 2014 18:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Bedankt voor de input. Ik had eigenlijk wel een paar sterke argumenten verwacht om over te stappen op android. Ziet er dus naar uit dat er een iPhone 6 gaat komen. 5S vind ik geen optie, ga toch wel voor de beste/nieuwste spec's dan. Dus ook maar es kijken of er dan ook een nieuwe MacBook komt, zit daar nog een beetje met de hoeveelheid opslag SSD. Heb nu een 750Gig harddisk.......maar goed da's een ander topic. adiOS.
_________________________________________
Life's to short not to live it up a little!


10 okt 2014 19:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Misschien moet je dan nog ff wachten op Barolo, is n echte Android fan..... :wink:


10 okt 2014 19:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 944 type 1, ex 944 type 2, ex 944 turbo, nu 996 4s
assendelft
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Miste Barolo ook al.
Net een week een iphone 6 in gebruik, heerlijk toestel, wel even wennen vwb de grip na de 4s.
Ben wel verrast over de batterijduur, gaat 2x zo lang mee als de 4s.
Voor de rest, na een paar keer een android toestel te hebben gebruikt wil ik niet meer terug.
TOTMBO heeft nu een half jaar een LGg2, voor het eerst hoor ik haar niet meer klagen, ook een goede batterijduur bij die LG.
Feit is wel dat de iphone ruim 2x zo duur is, blijft een duur speeltje maar ik ben er blij mee.


10 okt 2014 19:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
sunnyfunny schreef:
Bedankt voor de input. Ik had eigenlijk wel een paar sterke argumenten verwacht om over te stappen op android. Ziet er dus naar uit dat er een iPhone 6 gaat komen. 5S vind ik geen optie, ga toch wel voor de beste/nieuwste spec's dan. Dus ook maar es kijken of er dan ook een nieuwe MacBook komt, zit daar nog een beetje met de hoeveelheid opslag SSD. Heb nu een 750Gig harddisk.......maar goed da's een ander topic. adiOS.

Ik heb op dit moment een 256 ssd Samsung 840pro in zitten. De rest gaat in de cloud en op een externe 2T hdd.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


10 okt 2014 20:09
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet part II
Black Betty schreef:
Welke knoppen bedoel je dan? De Samsung en Sony hebben toch niet meer knoppen dan de iPhone?
Ik zou maar oppassen met de iPhone in de regen of zeer vochtig weer!

Van het vorige model van die galaxy, S4 geloof ik? Was de gewone versie verschillend van de waterdichte versie, die had namelijk extra knoppen. Omdat het scherm onder water niet zou werken (of slecht), dus heeft het een paar drukknoppen er bij zodat je er nog iets mee kan aanvangen.
En ofwel heb ik heel veel geluk, ofwel is het een fabeltje dat iphone niet tegen vochtigheid kan. Want mijn 3GS is echt wel enorm vaak in de (soms zelfs gietende) regen gebruikt geweest. De 4S nog niet zo veel, maar die heb ik dan ook nog maar sinds begin van deze zomer.


11 okt 2014 9:39
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 294 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jan911sc, P-Track, Tilt!


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.