Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 0:05



Antwoord op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bizar zooitje in Parijs na schietpartij 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
En nu begint er een nieuwe trend te komen. De achterlijke complottheorieën, die beweren dat Rusland (of iemand anders) achter deze daad zit :? .


11 jan 2015 0:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Weer dreiging in Parijs........ Tis pas net begonnen vrees ik.
_________________________________________
Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte


11 jan 2015 0:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
dobbelsteen schreef:
En nu begint er een nieuwe trend te komen. De achterlijke complottheorieën, die beweren dat Rusland (of iemand anders) achter deze daad zit :? .

De false flag operations want echte moslims doen dit niet.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


11 jan 2015 0:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Dat klopt natuurlijk ook want echte Moslims doen dit inderdaad niet.... Helaas doen degenen die zich voor Moslim uitgeven het wel. Het zijn altijd de extremisten die het verpesten voor de gematigden....


11 jan 2015 1:45
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Tja, de dagelijkse overlast wordt niet alleen door extremisten veroorzaakt. :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 jan 2015 8:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
True Horn, maar daar zijn ook weer zat andere voorbeelden van.

En de complottheorien gonzen al dagen over het internet....


11 jan 2015 11:33
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Ik bedoelde ook niet het ene of het andere uiterste. Ik verbaas me altijd over zaken die steeds meer misgaan, waardoor de signalen sterker en sterker worden dat de boel een keer ontploft en als het dan ook echt gebeurt de hele kermis ineens moord en brand schreeuwt. Extremisten die verder durven gaan dan wij kunnen bedenken. Overlast in grote steden van tweede en derde generaties kansloze Marokkanen die in hun buurt boefjes en boeven zien leven als een vorst zonder ooit een diploma of baan gehad te hebben, schrijnend en tevens snelgroeiend gebrek aan respect voor instanties, (semi)overheden, hulpdiensten wat wel geconstateerd wordt maar waarop niet of nauwelijks gereageerd of ingegrepen wordt (ja, erover praten...). Ik las eerder in dit topic dat de vlam nog eens heel erg in de pan gaat slaan binnenkort. Daar ben ik dus ook heel erg bang voor.
Heb zelf vorig weekend te maken gekregen met agressie in het verkeer (ging echt nergens over, meneer had zijn vrouw naast zich zitten en ik had zowel totmbo als 3 kinderen in de family hurse en toch kwam hij achter me aan en wilde vechten :scratch: :scratch: ) en als ik om heen kijk en lees, komen dat soort 'incidenten' steeds vaker voor. Zal vast wel een keer mis gaan. Helaas.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 jan 2015 13:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
chelsea schreef:
Of...wat weten wij nu over het vechten voor vrijheid?
Hier zetten we ze achter tralies..... :wink: En loopt het halve kabinet momenteel op straat te demonstreren "voor vrijheid van meningsuiting" mbt Hebdo.


11 jan 2015 14:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
@ Horn
Heb zelf andere ervaringen met moslims, en ik woon niet in een kakdorp, maar in een echte stad :wink:
Wij wonen in een 99% witte wijk, die grenst aan een wijk met veel allochtonen/Marokkanen.

Mijn 3 zonen zitten op een voetbalclub, waar zeker 15-20% Marokkaans is.
Toch heb ik nog nooit een negatieve ervaring met deze jongens gehad.
Toegegeven, ik kom er niet iedere week, maar mijn vriendin zit in het jeugdbestuur en heeft dus veel met Marokkaanse spelers en ouders te maken. Echt nog nooit een serieus probleem gehad, buiten de normale akkefietjes, die je ook met witte ouders/spelers hebt.

Heb dus zeker niet het idee "dat de vlam in de pan gaat slaan"
Snap ook dat in de grote steden de problemen groter zijn, maar dat is toch vooral een lokaal probleem, in wijken waar allochtonen de overhand hebben.
En voor de duidelijkheid; ik ben voor keihard straffen van alle vormen van wangedrag, veel harder dan nu in NL gebeurt.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


11 jan 2015 15:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Hier wel veel overlast gehad.
In diverse wijken werd het leefgenot behoorlijk verziekt door hangjeugd.
Het was zelfs zo, dat wanneer de blokverwarming uitviel, de storingsdienst dit niet eerder als 's ochtends om zes uur kon repareren, omdat op andere uren het er te gevaarlijk voor was.
De politie had ook weinig te vertellen, ik heb zelf diverse keren gezien dat agenten bewust de andere kant opkeken, als ze zaten te klieren.
En bij de enkele agent die wel actie durfde te ondernemen, werd binnen de kortste keren, hun familie bedreigd (heeft zelfs nog in de krant hier gestaan).
Een vrij grote dancing/kroeg, was eerst de hele week geopend, daarna door overlast van dezelfde figuren alleen nog maar in de weekenden.
Onlangs sprak ik de vorige eigenaar en die vermelde dat hij de boel maar van de hand had gedaan, omdat er geen houden meer aan was.
Uiteindelijk zijn er hele wijken hier gesloopt, waardoor het merendeel gedwongen naar andere steden heeft moeten verhuizen en de overlast voor het overgrote deel verdween.
Er is gewoonweg de laatste jaren teveel geknuffeld i.p.v. keihard in te grijpen, hoop dat hier nu eens verandering in komt.


11 jan 2015 17:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
.


Afbeelding


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


11 jan 2015 17:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
http://youtu.be/ZmGRshS0PAw <iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ZmGRshS0PAw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


11 jan 2015 17:26
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Ik ben het mee eens dat de extremen steeds extremer lijken. Het is ook frappant dat als er overlast is dat het dan vaak idd bijv. Marokkaantjes betreft. Ik heb een poos kickboks trainingen begeleid vanuit een project de jeugd daar, veelal ook buitenlands, deed het prima geen gekke dingen. En toch vallen die andere altijd meer op....

Zo'n verkeerservaring heb ik ook btw, maar zouden dat wel incidenten zijn of een maatschappelijke uitdaging?


11 jan 2015 17:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
mag van mij slotje op schietpartij is voorbij !

.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


11 jan 2015 17:52
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
had het niet specifiek alleen over marokkanen (wel als voorbeeld) overigens en niet specifiek over ons kakdorp :wink: Had het over toenemende overlast, risico's, gevoel van onveiligheid. Verkeersincident meneer die wilde meppen was overigens gewoon een hollandse tokkie :lol: De kans op een knal voor je harsens in het verkeer, opgestoken middelvingers, klemgereden worden etc wordt volgens mij wel steeds groter...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 jan 2015 19:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
drknauf schreef:
.


Afbeelding


.

Ja, goed idee. We sturen Steef in z'n GT3 :mrgreen:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


11 jan 2015 19:37
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Ruudje schreef:
Ik ben het mee eens dat de extremen steeds extremer lijken. Het is ook frappant dat als er overlast is dat het dan vaak idd bijv. Marokkaantjes betreft. Ik heb een poos kickboks trainingen begeleid vanuit een project de jeugd daar, veelal ook buitenlands, deed het prima geen gekke dingen. En toch vallen die andere altijd meer op....

Zo'n verkeerservaring heb ik ook btw, maar zouden dat wel incidenten zijn of een maatschappelijke uitdaging?

Het gaat hem vooral om buitenlanders. Niet om moslims. Want er zijn ook genoeg zigeuners die voor overlast zorgen en die geloven niet in de jihad (of islam in het algemeen).
Die marokkanen zorgen ook niet voor overlast in naam van hun profeet, maar gewoon omdat hun situatie slecht is en ze een slechte opvoeding hebben gehad.
Dus in feite is dit gewoon een andere discussie dan wat er nu in Parijs gebeurd is.


11 jan 2015 21:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Wat veel erger is maar ver weg gebeurt ( dus raakt het ons minder?) is wat Boko Haram de afgelopen dagen in Nigeria heeft gedaan in naam van dezelfde extremistische overtuiging....honderden mensen afgeslacht. Daar komen echt geen Hollandes, Ruttes en nog eens 1 miljoen mensen voor bij elkaar voor een protestmars. Triest.


11 jan 2015 21:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
horn schreef:
Verkeersincident meneer die wilde meppen was overigens gewoon een hollandse tokkie

Was dan zeker onder het spoor? :mrgreen: (boven het spoor meppen ze niet maar kun je een dagvaarding tegemoet zien :) )


11 jan 2015 21:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Toch maar een jiu jitsu-abbo nemen, Harald :idea:
Je weet maar nooit.


11 jan 2015 22:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
in dat dorp is de hakkiestik altijd binnen handbereik. Hoef je niet voor op hakkie te zitten :wink:


11 jan 2015 22:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
horn schreef:
had het niet specifiek alleen over marokkanen (wel als voorbeeld) overigens en niet specifiek over ons kakdorp :wink: Had het over toenemende overlast, risico's, gevoel van onveiligheid. Verkeersincident meneer die wilde meppen was overigens gewoon een hollandse tokkie :lol: De kans op een knal voor je harsens in het verkeer, opgestoken middelvingers, klemgereden worden etc wordt volgens mij wel steeds groter...


Heb ik dus niet.
Kan me herinneren dat ik een jaar of 30 geleden al een keer klemgereden ben door twee malloten in een Ascona.
Gelukkig waren wij met zn 3-en 1.90m+, dus dat was snel opgelost.
De statistieken geven ook niet aan dat het onveiliger wordt op straat, dus het is vooral een gevoel, denk ik.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


11 jan 2015 22:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Criminaliteitscijfers zijn vele malen hoger onder Marokkaanse en Antiliaanse jongeren dan onder autochtonen jongeren. Dus of de veiligheid toeneemt of niet, feit blijft dat deze groepen jongeren oververtegenwoordigd zijn als het gaat om criminaliteit. http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/dos ... 61-pub.htm

Maar zoals Dobbelsteen terecht opmerkt heeft dit niets te maken met moslims of de Islam. Want Marokkaanse jongeren doen dit niet uit naam van Allah. Net zoals pedofiele priesters niet uit naam van God met hun handjes aan jonge kinderen zitten. Maar in veel moslimlanden is het volgens hun geloof wel toegestaan om minderjarige meisjes uit te huwelijken. En daarom sloeg je de plank even helemaal mis Dobbelsteen met die opmerking.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


11 jan 2015 23:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
giulia schreef:
Wat veel erger is maar ver weg gebeurt ( dus raakt het ons minder?) is wat Boko Haram de afgelopen dagen in Nigeria heeft gedaan in naam van dezelfde extremistische overtuiging....honderden mensen afgeslacht. Daar komen echt geen Hollandes, Ruttes en nog eens 1 miljoen mensen voor bij elkaar voor een protestmars. Triest.


Ik lees de nieuwsberichten daarover met afgrijzen en het was mij inderdaad ook al opgevallen dat daar buiten nieuwsberichtgeving, er op geen enkel ander vlak aandacht aan wordt gegeven.


12 jan 2015 0:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
Lekker divers gezelschap weer bij de optochten. Mooi dat de meiden van halal altijd vooraan staan. Nog een fijn stukje:
http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2015/01/09/01016-20150109ARTFIG00338-ces-minutes-de-silence-qui-ont-derape-dans-les-ecoles.php
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


12 jan 2015 0:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 152 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.