Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 19:05



Antwoord op onderwerp  [ 566 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Volgende
MotoGP 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht Re: MotoGP
lol :lol: ... mooi!!!

Idd, Rossi was ni zo snedig als vorig jaar maar laat ons geen voorbarige conclusies trekken... Marquez was ook pakken minder snedig dan anders, zou het aan de banden liggen dan toch??

De Duc's zijn er in ieder geval bij en dat is heel mooi...en wat een power zeg!!

...wordt nog een mooi seizoen... Pedrosa zat ni ver weg. Lorenzo verdiend gewonnen, hij leek me ook de man het meest in vorm buiten beide Ducati mannen gerekend.
_________________________________________
Respekt für die Eltern


21 maart 2016 13:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
Rossi gaat echt nog wel op het podium komen, maar ik zie hem geen kampioen meer worden.
Vorig jaar was zn laatste kans, denk ik.
Lorenzo/ Marquez zijn gewoon net iets sneller en kunnen nog verbeteren.
Bij Rossi zullen de jaren toch echt een keer gaan tellen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


21 maart 2016 15:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: MotoGP
Je spreekt uit ervaring begrijp ik? ..... :mrgreen:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


21 maart 2016 15:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
touche :salut:
Daarom Duc te koop, zou Rossi ook moeten doen :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


21 maart 2016 16:18
Profiel
Bericht Re: MotoGP
giulia schreef:


Prachtig artikel :D Blijft jammer dat Rossi het net niet haalde om de titel binnen te halen. Zou een mooie afsluiting van een rijke carriere zijn geweest.


22 maart 2016 22:37
Bericht Re: MotoGP
MotoGP Argentina 2016.
Marquez & Rossi. Ijzersterk :thumleft:
Iannone, Dovizioso??? sukkels. :|
Pedrosa: niet lachende derde :?
Lorenzo: chickend out :scratch:

Michelin :?:


04 apr 2016 0:09
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
Rossi ijzersterk?
Was niet eens op het podium gekomen als Iannone zn hoofd koel gehouden had.
Maar ja de Maniac he...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 apr 2016 0:21
Profiel
Bericht Re: MotoGP
Ja ijzersterk . Rossi had pech met zijn 2-de motor. De eerste liep als de brandweer.
En je hebt gelijk . Iannone, the maniac. Maar ik vind 'm wel leuk :mrgreen:

68134


04 apr 2016 0:51
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
Lag niet aan de motor van Rossi, toen de Ducs hem op de hielen zaten reed hij ineens weer snelle rondetijden.
Hoe dan ook op het puntje van mn stoel gezeten. 2 Ducs die voor Rossi rijden, altijd een mooi gezicht :thumleft:
Ducati heeft het gat met de concurrentie gedicht lijkt het, nu nog een topcoureur...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 apr 2016 9:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: MotoGP
Casey Stoner....


04 apr 2016 10:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
Ja, daar hoop ik ook stiekum op, maar die is officieel met de VUT.
Schijnt dat Lorenzo al getekend heeft bij Ducati, weet niet of ik daar blij mee moet zijn.
Lorenzo is wel heel snel als alles mee zit, met tegenslagen kan hij minder goed om gaan...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 04 apr 2016 11:41, in totaal 1 keer bewerkt.



04 apr 2016 11:19
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Apeltown
Bericht Re: MotoGP
vd Mark :D


04 apr 2016 11:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: MotoGP
Mooie gedachte, wellicht over n paar jaar, laat ie eerst nog maar ff rijpen bij de WSB....


04 apr 2016 11:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: MotoGP
Toch raar dat ducati stoner als testrijder heeft aangetrokken en dat dezelfde stoner tijdens de wintertests sneller was dan dovi en ianone dat ze lorenzo willen hebben voor de hoofdprijs.
Lijkt er dus op dat casey echt niet meer in de gp wil rijden,zonde was namelijk de enige die dat ding wereldkampioen kon maken,zie ik lorenzo bij lange na niet doen omdat hij eerst 3 jaar mocht leren,afkijken en dupliceren bij yamaha van de beste allertijden om eens te winnen
Lijkt mij dat ianone in ieder geval geen bonuspunten gescoord heeft om na dit seizoen nog een contractsvelenging te krijgen
Sukkel om dovi eraf te rijden ,scheelt ff 36 wk punten
En jammer dat de 2e motor van rossi ondermaats was afgesteld,slecht van yamaha.
Anders had hij marquez verslagen uiteraard:-)
Naja 8 punten achterstand op de no1 en 0 punten voor lorenzo ,kortom prima raceweekendje
Wsb moto gp :cheers:


05 apr 2016 13:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
erwin964c4 schreef:
En jammer dat de 2e motor van rossi ondermaats was afgesteld,slecht van yamaha.
Anders had hij marquez verslagen uiteraard:-)


Rondetijden van Rossi na de wissel waren inderdaad slecht, tot het moment dat de Ducs hem voorbij kwamen, toe gingen ze ineens hard naar beneden.
Denk dat Rossi de strijd met Marquez niet aan wilde gaan en das wel slim, want dan loop je een groot risico op een crash.
Maw lag niet aan de Yamaha (zou ook wel heel knullig zijn) maar tussen de oortjes van Rossi.
Plus dat Marquez er als een gek vandoor ging na de wissel, dat kon Rossi gewoon niet bijbenen ook omdat er een achterblijver tussen hen inzat.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


05 apr 2016 13:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: MotoGP
Ehm ,denk je nou echt dat rossi bewust langzamer ging rijden omdat hij de strijd met marquez uit de weg wilde gaan ??
En dat hij zich eerst door een suzuki in liet halen en later door 2 ducs waar hij 5 sekonden voor reed na de wissel??
Ik denk en rossi zei het ook zelf dat de 2e motor slechter was afgesteld,zo simpel kan het leven zijn :mrgreen: zonder allerlei hersenspinsels erbij te gaan halen :thumleft:

Ik hoop op een mooi seizoen met uiteraard de echte kampioen van vorig jaar weer als wereldkampioen :cheers: :cheers:
Zonder dus de maniertjes van marquez dit jaar ,de regels zijn niet voor niks aangescherpt en ik vond en vind het prachtig dat marquez en lorenzo uitgejoeld en uitgefloten worden op het podium
Die hebben het verbruid bij de moto gp fans en dan vooral marquez
Een grove belediging voor de moto gp sport en fans was het vorig jaar aan het einde
Meer wil ik er niet over kwijt behalve 46 rulezzzzzz :popcorn:


05 apr 2016 14:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
erwin964c4 schreef:
rossi zei het ook zelf dat de 2e motor slechter was afgesteld


Geloof ik nix van, denk je nu werkelijk dat een heel team Yamaha technici een tweede motor anders afstelt dan de eerste?
Terwijl vooraf bekend was dat ze moesten wisselen? Dan zou ik dat hele team ontslaan, want dan zijn ze geen knip voor hun neus waard.
Als je Rossi kent weet je dat hij altijd het publiek bespeelt en zelden direct de waarheid zegt.
Is gewoon een excuus, Marquez was gewoon stukken sneller in het tweede deel van de race en de Ducs ook (maar niet zo snel als Marquez)
Verder vind ik het gedrag van de Rossi-fans walgelijk.
Beetje niveau voetbalsupporter :thumbdown:
Moeten we niet willen in de motorsport, straks moeten de Rossi-fans gescheiden op de tribune zitten van de Marquez/Lorenzo fans omdat ze anders op de vuist gaan :puker:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


05 apr 2016 20:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: MotoGP
Cazzo Super Veloce schreef:
Geloof ik nix van, denk je nu werkelijk dat een heel team Yamaha technici een tweede motor anders afstelt dan de eerste?


Misschien was de 2e op minder goed weer afgesteld. Dat was namelijk voorspeld (zeiden ze bij Eurosport).
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


05 apr 2016 20:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: MotoGP
Daar ga je ook alweer de fout in met je uitspraak van rossi fans,het zijn namelijk geen rossi fans maar motorsport fans die de hele gang van zaken van vorig jaar een smet op de door hun geliefde motorsport vinden.
En terecht ,ik wil erbij vermelden dat ik marquez een goede rijder vind en vond maar wat die vorig jaar heeft gedaan is een no go,en totally out of line .
Dus is meneer marquez uitgekotst door zeer veel echte moto gp fans die wel de waarheid willen en durven te zien en te vernoemen.
Dat jij er anders over denkt is prima,wij verschillen dus van mening en inzicht :salut:


05 apr 2016 20:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: MotoGP
Zo amen en nu weer door.....


05 apr 2016 20:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
Brulaap schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Geloof ik nix van, denk je nu werkelijk dat een heel team Yamaha technici een tweede motor anders afstelt dan de eerste?


Misschien was de 2e op minder goed weer afgesteld. Dat was namelijk voorspeld (zeiden ze bij Eurosport).

Volgens het Yamaha Movistar opperhoofd Silvano Galbusera: "The bike was exactly the same"
Idem van Michelin :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


Laatst bijgewerkt door Cazzo Super Veloce op 06 apr 2016 9:24, in totaal 2 keer bewerkt.



05 apr 2016 21:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
erwin964c4 schreef:
Daar ga je ook alweer de fout in met je uitspraak van rossi fans,het zijn namelijk geen rossi fans maar motorsport fans die de hele gang van zaken van vorig jaar een smet op de door hun geliefde motorsport vinden.
En terecht ,ik wil erbij vermelden dat ik marquez een goede rijder vind en vond maar wat die vorig jaar heeft gedaan is een no go,en totally out of line .
Dus is meneer marquez uitgekotst door zeer veel echte moto gp fans die wel de waarheid willen en durven te zien en te vernoemen.
Dat jij er anders over denkt is prima,wij verschillen dus van mening en inzicht :salut:

Zekers, ik heb geen gele bril :salut:
Wat overigens niet wegneemt dat ik Rossi heel hoog heb zitten, zeker de beste coureur van zijn tijd, misschien wel de beste ooit.
(weet niet of hij beter is dan Ago, ander tijdperk)
_________________________________________
GREEN IS GOOD


05 apr 2016 21:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 Targa
Bericht Re: MotoGP
Ja,ja oud en versleten! :mrgreen:

_________________________________________
Black Cars Look Better In The Shade


06 apr 2016 15:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: MotoGP
Nou, saaie race na de valpartijen.
Dovi; ongelofelijk hoeveel pech kun je hebben :bang:
Rossi; eigenlijk voor de derde keer op een rij niet op het podium (als Iannone zich ingehouden had); waardeloze seizoenstart.
Marquez; ijzersterk, als hij er op blijft zitten wordtie geheid kampioen.

Yamaha heeft sowieso en probleem als Lorenzo naar Duc gaat. Dan worden ze de komende 2-3 jaar zeker geen wereldkampioen meer :lol: :thumleft:
Grote strategische fout om Rossi nog 2 jaar vast te leggen na dit seizoen...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


11 apr 2016 10:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 Targa
Bericht Re: MotoGP
bied jij je toch aan :mrgreen:
_________________________________________
Black Cars Look Better In The Shade


12 apr 2016 9:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 566 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.