Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 10:03



Antwoord op onderwerp  [ 538 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Voetbalseizoen 2015-2016 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
2 goede dagen. :wink:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


09 dec 2015 13:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
ik heb echt helemaal niets met PSV (eerder alles tegen :mrgreen: ) maar Europees gezien mogen ze wat mij betreft de CL winnen.


09 dec 2015 13:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
En dus is mijn avond weer goed, met dank aan Roda.... :cheers:


12 dec 2015 22:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Dan is je middag zeker weer een stuk slechter.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


13 dec 2015 23:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Mwah, al het zevende jaar dat het niet lukt in Utrecht. Ingecalculeerd verlies :D En dan valt het mee dat de directe concurrenten alletwee punten laten liggen. Volgende week De Graafschap thuis :mrgreen:


13 dec 2015 23:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S ('97)
Sant Pere de Ribes, Spanje
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Typische Ajax reactie........
_________________________________________
Wie remt, verliest......


14 dec 2015 6:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Das logisch toch....


14 dec 2015 8:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Almere
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
:mrgreen: :thumleft:
_________________________________________
www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl
Speciale Forumprijzen, pb voor meer info


14 dec 2015 8:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
geertsabine schreef:
Mwah, al het zevende jaar dat het niet lukt in Utrecht. Ingecalculeerd verlies :D En dan valt het mee dat de directe concurrenten alletwee punten laten liggen. Volgende week De Graafschap thuis :mrgreen:


hoop dat ze de koppies de komende week weer helder krijgen bij je cluppie want de Graafschap thuis is altijd lastig :ba:
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


14 dec 2015 11:18
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Als ze er bij De Graafschap af gaan is de gifbeker zo langzamerhand wel leeg mag ik hopen... :twisted: Wat een dramatisch spel dit jaar. Ben blij dat ik geen seizoenkaart meer heb... Red het al niet meer om zo'n wedstrijd live op TV te kijken. Maar wellicht ligt dat ook aan het NL voetbal. Waar ik vroeger hele wedstrijden van het Nederlands elftal volgde, is dat al jaren nauwelijks meer zo (uitzonderingen en grote toernooien daar gelaten).
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 dec 2015 11:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Wij hebben wel seizoenskaarten (zakelijk) maar je schaamt je om relaties mee te nemen. Ik zit er nu al 7 jaar met enige regelmaat maar als ik 3 of 4 goede wedstrijden heb gezien, dan is het echt veel. Dus: laatste wedstrijd waar ik heenga is die tegen PEC Zwolle en dan is het genoeg geweest.


14 dec 2015 11:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
een echte supporter dus.
zeker ook een die al 5 minuten voor einde wedstrijd de trap oploopt. :flush:
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


14 dec 2015 15:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
nee, ik zit het uit! En ja, ik mag mezelf een echte supporter noemen.... kom er al 7 jaar vanuit de zaak en daarvoor 5 jaar seizoenskaart gehad zelf. Dus zeg het maar.


14 dec 2015 16:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Dan snap ik je reactie niet. Nu het wat slechter gaat komt je laatste wedstrijd eraan. Een supporter ben je door dik en dun. Neem een voorbeeld aan die gasten uit 010.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


14 dec 2015 17:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Het is geen huwelijk, maar een vrijetijdsbesteding. Als je het er niet meer naar je zin hebt, kan je je schaarse tijd beter elders spenderen. Is ook een duidelijk teken naar de club dat er wat moet veranderen, als meerdere ouwe getrouwen datzelfde doen.
Was zelf lange tijd fan van Club Brugge, legde elke thuismatch 130 km heen en vervolgens ook weer terug af. Tot niet alleen de resultaten slechter werden maar ook de inzet en mentaliteit (die ik net zo apprecieerde) vervaagden. Tel daar steeds meer fileleed, van Brusselse ring of door dagjestoeristen naar de kust, bij en op een gegeven moment werd het teveel en haakte ik af. Ga nu nog maximaal één wedstrijd (topper tegen Anderlecht bijvoorbeeld) per seizoen kijken.
_________________________________________
968 ClubSport
GT86
MX-5 NA
Ex: Elise S1 111S


14 dec 2015 17:42
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Ben nog steeds supporter. Maar gezien de prijzen die ze voor een seizoenskaart vragen icm het aantal wedstrijden dat ik moet missen omdat ik op zondag zelf sport (in een team, die ik dus niet in de steek kan laten) icm de weinige lol die ik nog heb ik het tweewekelijks op de tribune naar wedstrijden kijken, heeft mij doen besluiten te nokken met seizoenskaarten.
Ik kijk met mijn zoontjes op zondagavond. Af en toe kijk ik (evt met hen) live op TV (koopwedstrijd). 2x per jaar gaan we samen naar de Arena. En dat is het. Meer geld en tijd heb ik er niet meer voor over. Als ik me herinner hoe fanatiek ik supporter was in de tijd van Krol, Tahamata, Ling en Lerby (op TV en af en toe het stadion, ik was nog kind) en later in de 90er jaren (vaak in het stadion met seizoenskaart) en hoe weinig ik er tegenwoordig meer aan vind, zal het wel komen omdat ik ouder word of mijn tijd liever anders besteed.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 dec 2015 18:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Ben nooit echt een voetbalfan geweest, maar vind het gewoon heel erg leuk om met mijn 3 zonen, die alledrie voetballen, op zondag letterlijk met bord op schoot naar Studio Sport te kijken.
Verder vind ik het eigenlijk maar een vervelend spelletje, met hopeloze aanstellers op het veld.
Bij het minste geringste tikje kermend op de grond vallen om je tegenstander een kaart aan te smeren :puker: , dat zie je alleen bij voetbal. :thumbdown:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


14 dec 2015 18:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Citaat:
Het is geen huwelijk, maar een vrijetijdsbesteding. Als je het er niet meer naar je zin hebt, kan je je schaarse tijd beter elders spenderen. Is ook een duidelijk teken naar de club dat er wat moet veranderen, als meerdere ouwe getrouwen datzelfde doen.


En zo is het. Je elke keer ergeren is niet iets wat ik meer op wil zoeken. En, in het stuk tribune waar wij zitten, zitten meer supporters die het helemaal zat zijn. Vergis je ook niet in de stijgende prijs van seizoenskaarten. En als er nu nog iets van op het veld terugkwam...maar, met alle respect, we halen, oh nee: huren, een Sanogo. En het is het eerste seizoen waarin het aankoopbeleid of huurbeleid volledig krom is. Ik ga het eens een jaar vanaf de bank bekijken en wie weet keer ik daarna wel weer terug naar de Arena.

Een vergelijking met 010 is overigens prima: diep respect voor die supporters! En dan is het nog wel zo dat 010 (ik heb er overigens geen enkele moeite mee om Feyenoord te noemen), zwaar in de financiële problemen zat. Heeft Ajax nooit zo erg gehad.


14 dec 2015 20:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Cazzo Super Veloce schreef:
Bij het minste geringste tikje kermend op de grond vallen om je tegenstander een kaart aan te smeren :puker: , dat zie je alleen bij voetbal. :thumbdown:

daar moeten ze ook gewoon een kaart voor geven, die naaierij! net als het zeiken tegen de scheids dat ze niets verkeerds deden
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


16 dec 2015 14:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
geertsabine schreef:
Wij hebben wel seizoenskaarten (zakelijk) maar je schaamt je om relaties mee te nemen. Ik zit er nu al 7 jaar met enige regelmaat maar als ik 3 of 4 goede wedstrijden heb gezien, dan is het echt veel. Dus: laatste wedstrijd waar ik heenga is die tegen PEC Zwolle en dan is het genoeg geweest.



Ik maak graag een zakelijk voorstel voor je om je aan PEC Zwolle te binden hoor. :wink:
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


16 dec 2015 15:21
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
snap nog steeds niet waarom ze niet met strakke shirts lopen zoals in de wielrennerij.
geen shirtje trekken meer mogelijk.
_________________________________________
speed costs money, how fast do you want to go ?

Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.


16 dec 2015 15:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Citaat:
Ik maak graag een zakelijk voorstel voor je om je aan PEC Zwolle te binden hoor.


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: maar daar is tenminste nog wel beleving bij de spelers (en dat met een salarisplafond van 120K)

En, laat die voetballers maar een keer een rugbywedstrijd spelen. Leren ze iets over respect voor de scheidsrechter en dat je dan een keer klaagt over een tackle zou iets normaler zijn maar dat gebeurt zelfs niet in het rugby.


16 dec 2015 16:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Ik kan me daar verschrikkelijk aan storen.
En hoe hoger ze voetballen hoe erger ze zijn. Zo´n Neymar en Suarez :puker:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


16 dec 2015 16:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
de oude top 3 weer boven aan en wel in de goede volgorde :mrgreen:
meer kan ik er niet over zeggen :pale:


20 dec 2015 22:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Voetbalseizoen 2015-2016
Niets toe te voegen aan de reactie van Porschenot :thumleft: Overigens ook niet aan die van Cazzo.... dramaqueens zijn het.


20 dec 2015 22:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 538 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.